dieseltje Geplaatst 29 april Rapporteer Geplaatst 29 april (aangepast) Een aantal jaren geleden heb ik hier op t forum een crowdfund actie gedeeld om voor mijn nichtje geld in te zamelen zodat haar ouders een speciale rolstoelbus konden aanschaffen. Ook vanuit t forum is zijn er destijds gulle gevers geweest, mede daardoor konden haar ouders een mooie rolstoelbus aanschaffen zodat zij als gezin in één auto overal naar toe konden. Vakanties en weekendjes weg of gewoon naar haar logeer adres. Helaas is afgelopen zondag avond mij lief nichtje op 13 jarige leeftijd overleden. De ziekte heeft gewonnen. 29 april aangepast door dieseltje
wulfke Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Woorden schieten tekort bij het lezen van zo berichten . Heel veel sterkte aan familie, kennissen en vrienden 💝 🍀 !! Ik hoop dat we de gedachten mogen koesteren van bijgedragen te hebben aan het positief beïnvloeden van de moeilijke situatie om het zo wat aangenamer te maken. 2
tiptronic Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Ik herinner me die crowdfundings actie nog, wil graag mijn welgemeende condoleances overbrengen.Sterkte. Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk 2
Jan Willem Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Heel veel sterkte aan alle nabestaanden toegewenst 2
Marco456 Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Gecondoleerd fijn dat ze nog mooie herinneringen konden maken met de bus. 2
BARRY_TDI Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Gecondoleerd Alle. Heel veel sterkte voor haar ouders, familie, vrienden en kennissen. Fijn dat we als forum ook een bijdrage hebben kunnen leveren bij de crowdfunding. Nu zullen we als forum ons medeleven betuigen. Nogmaals heel veel sterkte! 2
jaap Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Gecondoleerd Alle. Heel veel sterkte voor haar ouders, familie, vrienden en kennissen. 2
martijn v o Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Gecondoleerd Alle en sterkte gewenst voor familoe en nabestaanden. 2
JUUL Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Pohh....dat is idd verschrikkelijk nieuws. Condoleances en sterkte voor jou en alle nabestaanden in deze moeilijke periode. 2
Mausey Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie allen.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2
BlackPassat Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Wat een hartverscheurend nieuws. Veel sterkte aan alle nabestaanden. 2
Richardus Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Gecondoleerd. Dit soort berichten zetten je weer even met beide benen op de grond en doen je beseffen dat niets in het leven vanzelfsprekend is. 2
AJV Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april Gecondoleerd, en jullie allen veel sterkte in de komende tijd. 2
J.J Geplaatst 30 april Rapporteer Geplaatst 30 april (aangepast) Ons medeleven toe gewenst, wat fijn dat jullie indertijd deze mensen hebben geholpen, met de aanschaf van een rolstoelbusje, ik vond het al een geweldig forum maar nu helemaal, wij zijn trots op jullie en het is een eer voor ons hier lid te mogen zijn. Ik had wat vergeten er bij te schrijven maar werd er op attend gemaakt door onze @Petroman dank je wel. 5 mei aangepast door J.J Ik had wat vergeten er bij te schrijven maar werd er op attend gemaakt door onze @Petroman dank je wel. 1
Vinniepilon Geplaatst 1 mei Rapporteer Geplaatst 1 mei Gecondoleerd en heel veel sterkte voor iedereen. 2
Petroman Geplaatst 1 mei Rapporteer Geplaatst 1 mei Gecondoleerd en medeleven voor de familie, Alle. 1
StyloM Geplaatst 1 mei Rapporteer Geplaatst 1 mei Gecondoleerd Alle en enorm veel sterkte toegewenst aan de familie en nabestaanden..... 2
SnoopyP Geplaatst 1 mei Rapporteer Geplaatst 1 mei Gecondoleerd met dit verlies en sterkte aan alle betrokkenen. 2
Aanbevolen berichten