Ga naar inhoud

BlackPassat

Members+
  • Aantal items

    1320
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    3

BlackPassat won de laatste dag op mei 22 2019

BlackPassat had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

378 Excellent

1 Volger

Over BlackPassat

  • Verjaardag 27-03-1964

Profile Information

  • Geslacht
    Not Telling
  • Plaats
    Etten-Leur
  • Interests
    Harley Davidson, Formule 1, Detailing
  • Naam
    BlackPassat

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Mijn ervaring is anders. Mijn kapotte mechatronic van de DSG werd door een Nederlandse VW dealer in Duitsland voor garantie aangemeld terwijl de teller al rond de 90.000 stond. De mechatronic werd 100% vergoed. Dus materiaal en inbouw. De dealer wist me te vertellen dat eenzelfde geval in Nederland door PON niet als garantiegeval geaccepteerd zou worden. (dit is de korte versie, in "Mijn Verhaal"vind je de uitgebreidere versie.
  2. Dat zou zomaar kunnen @Ozzy40 Al vind ik de Arteon nog steeds een prachtige verschijning, hij had van mij mogen blijven.
  3. Okay dat van het in- en uitklappen van het cameralogo is me duidelijk. Hij klapt open bij het inschakelen van de achteruit, en klapt pas weer dicht na het inschakelen in de D of vooruit. Dat dit pas bij 20 of 25 km/u gebeurt kan ik me voorstellen. Maar zou dat nou bewust gedaan worden? Het is een vrij groot logo wat iedere tv kijker ook vrij snel zal herkennen. Je ziet vaak afgeplakte logo's bij Nederlandse producties om de Reclamecode commissie niet al te boos te maken. Zou het open staan van het logo nou werkelijk bewust zijn? En het wisselen van de Arteon en de Passat? Wat zou daarachter zitten?
  4. BlackPassat

    Passat of Arteon?

    Misschien verwart de titel een beetje. Als het echt om de auto ging dan zou ik nu voor een Arteon gaan. Maar daar gaat het nu niet over. In de eerste aflevering van Flikken Maastricht zag ik dat de hoofdrolspelers in een Arteon reden. In aflevering twee en drie zie ik echte steeds vaker een Passat door het beeld. Voornamelijk bij de shots van de achterkant kun je, als je snel kijkt, wel zien dat het een Passat van het laatste type is. Daarbij valt ook op dat het logo (met de camera erin) vaak opengeklapt staat, typisch want de auto rijdt meestal vooruit in de scenes die ik bedoel. Is dit nog iemand opgevallen?
  5. Heb je hier ervaringen mee @Vinniepilon? Als Roosendaal een optie is ken ik wel iemand die kan "toveren met leer" Ik heb het over Vince van Ultimate Detailing Roosendaal. https://www.ultimatedetailing.nl/
  6. Dankje Alle je bent goud waard. En Bonny heeft het ook al gezien zag ik.
  7. Even een schopje aan dit oude draadje. Het lukt me niet om de gekoppelde telefoons te verwijderen. Misschien zou het lukken als je de oude telefoons eerst aanmeld, maar die telefoons zijn inmiddels verdwenen of kapot. Met VCDS verwijderen is dus de oplossing. Kan er iemand iets meer informatie posten over hoe dat dan gaat? @Bonny heeft VCDS en heeft aangegeven te willen helpen, maar de procedure is hem en mij niet bekend.
  8. Destijds heb ik hem eruit gehaald om te voorkomen dat ik hem zou verliezen. Is in de schuur terechtgekomen en inmiddels verdwenen. De 3BG rijdt dus al een jaar of vijf zonder die strips. Wat @ Petroman zegt over de rare vorm van de strip als hij uit de goot is, kan ik wel bevestigen. De goot is recht en de strip is krom.
  9. Ik heb niks toe te voegen aan de inhoud van dit topic (buiten een welgemeend "succes" voor @Joer en @Laurens) Maar even de handen op elkaar voor @Diver en @Dieseltje. Klasse mannen voor de uitleg en de hulp die jullie bieden.
  10. Even de melding hier dat het vervangen van de pakkingen het waterprobleem opgelost lijkt te hebben. Natuurlijk alles gelijk grondig gereinigd en teruggemonteerd. De strip is nog steeds kapot, nog niet de moeite genomen om dit te (laten) repareren. Inmiddels wel een all-in prijs gehad bij een schadebedrijf in de buurt van 350 euro. demontage/montage nieuwe strip en bevestigingskit. Mocht ikzelf ergens een strip kunnen scoren dan wordt de hele boel voor 100 eur gemonteerd. Natuurlijk ga ik eens rondneuzen of die strip ergens wat goedkoper te krijgen is.
  11. Tuurlijk, het gewicht is het probleem ook niet, en totnutoe mis ik de wieltjes ook niet. Een wandhanger kan wel handig zijn, maar het zijn allemaal geen noodzakelijkheden. Maar met plantenbakdingen enzo ga ik niet liggen klieren. Ik kan soms wel lachen om de creatieve oplossingen, maar het is het vaak nét niet. Dan liever de originele accessoires.
  12. Bij OEM Interlagos (trouwens bij alle types)kun je het typenummer in de binnenkant van de velg zien.
  13. Als ik de Chihuahua van de buurvrouw voor de Blowr krijg dan denk ik dat ie in de dakgoot terechtkomt😊 Ik kan me ook niet voorstellen dat het voor een hond gezond is om met dergelijke kracht drooggeblazen te worden, gaat echt wel hard hoor. Nog een argumentje: als je niet dagelijks met de Blowr aan de gang gaat dan volstaat de mini wel. De pro is, zoals de naam al aangeeft, meer voor professioneel gebruik.
  14. De Pro heeft een dubbele motor en levert daardoor echt wel een klap vermogen meer. De pro is ook voorzien van wieltjes. Je moet even zelf uitmaken of je het de extra centen waard vind. Je kunt voor het verschil ook wat extra accessoires (onderstel met wieltjes en ophangbeugel) aanschaffen bij de mini. BlackPassatJunior en ik zijn fervente gebruikers geworden van de mini, in de tijd dat wij hem aanschafte, was de Pro er nog niet.
  15. BlackPassat

    Verbruik 1.4TSI 122PK

    Inderdaad Matthijs, daar heb ik ook al aan gedacht. Ik heb die mogelijkheid al vrij snel uitgesloten omdat ik bij het chemisch reinigen de gedachte heb dat de zooi zich oplost maar even verderop in het inlaatkanaal of in de motor zich evengoed weer vast (kan) zetten. Ik ben daar wat huiverig voor. Bij het walnutblasten heb ik gezien hoe groot de vervuiling was, én dat die vervuiling ook allemaal weg was na de behandeling. Het walnootgranulaat wordt immers met de vervuiling weggezogen. Bij chemisch reinigen heb ik een dergelijk resultaat nog niet voorbij zien komen. Daarbij is door de constructie van de TSI motor en het inlaatkanaal vervuiling ook niet te voorkomen. Je zou het hooguit met een catch-can in je inlaatkanaal kunnen verminderen. De sjieke oplossingen daarvan zijn zeer mooi maar kosten helaas ook enkele honderden euro's. Het geld klotst in huize BlackPassat helaas niet tegen de plinten, ander zou ik een walnutblasting doen én een catch-can plaatsen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden