Ga naar inhoud

Vdub

Administrators
  • Aantal items

    27839
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    72

Vdub won de laatste dag op mei 15

Vdub had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

3197 Excellent

Over Vdub

  • Verjaardag 11-08-1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.carcleaningshop.nl

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Vorden
  • Naam
    Matthijs

Overige

  • Vagcom
    Org. VCDS, VCPro, ODIS+VAS6154
  • Auto
    Passat B8 2.0TDI DSG6

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. echt ratelend of is het het brandstofdampterugvoerklepje
  2. als die die nodig heeft boven de 0gr dan is er wel wat mis met de compressie van dat blok
  3. gereviseerde verstuivers krijg ik altijd een vreemd gevoel bij
  4. slecht werkende n75 die de wastegate aan moet sturen zou bijv kunnen
  5. heb je de mat al eens opgetild om te kijken of de comfortmodule niet zwemt/gezwommen heeft?
  6. Vdub

    BWS - Accu leeg

    heb je nog gekeken of je batterij-management hebt?
  7. een garage kan dat. Zonder brug is het bijna niet te doen.
  8. binnenste homokineten komt veel vaker voor en is zeker geen geheim, staat los van automaat/handbak. Bij jou, als het ook stationair voelbaar is dan zou ik idd ook het vliegwiel bekijken als die niet mee vervangen is met de koppeling. De voorste motorsteun in de radiatorbalk, zit die wel boven tegen de aanslag?
  9. ik heb ook een ringsleutel 16/17 afgeslepen, de ring vlakker(niet te vlak) aan de sleutel gemaakt, de sleutel verder met een stuk draadstang verlengd met een met een halve meter en ring17 aan de andere kant gelast, heb nu dus een ring-ring 16/17 van 60cm ofzo
  10. als die niet omlaag zou gaan dan draait de boel stuk..(bij de meeste turbo's) Nu zul je door tuning op die gebieden wel meer druk gaan draaien en ook wel iets langer door maar het zakt wel weer af.
  11. dat is bij normale kleine turbo's ook de gang van zaken...die doen doorgaans 0,2-0,5B minder druk boven in dan in het middengebied
  12. ik heb het voor zover ik kan zien met mn special-selfdeveloped-tool-gereedschapding gedaan, al ligt er nu even geen riem om, ik kon met die sleutelverlengdingtool wel heel mooi de riem ontspannen
  13. in die log zie ik geen vreemde uitspattingen meer, loopt mooi mee met de gevraagde drukken..
  14. Vdub

    Tuning 1.6tdi verschillen

    met dsg is het denk ik 60 in 6
  15. in de bus en Amarok verneem ik het niet, muv de uitlaatgassengeur, in de Passat regenereert het DPF elk 800km ipv elke 400.. heb dus wel het idee dat het ergens voor/tegen helpt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden