Ga naar inhoud

Vdub

Administrators
  • Aantal items

    27612
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    60

Vdub won de laatste dag op september 24

Vdub had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

3037 Excellent

Over Vdub

  • Verjaardag 11-08-1980

Contact Methods

  • MSN
    mleussink@home.nl
  • Website URL
    http://www.carcleaningshop.nl

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Vorden
  • Naam
    Matthijs

Overige

  • Vagcom
    Org. VCDS, VCPro, ODIS+VAS6154

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. na 6 jaar en 90dkm uitlijning controleren? als de gemiddelde band langer dan 40dkm profiel heeft mag je je handen dichtknijpen
  2. denk dat er naar 6 jaar weinig productiefout in zit..
  3. volgens de klanten die ik (met een Golf GTE) inmiddels heb voorzien van tuning is de auto er zeker niet onzuiniger op geworden, eerder zuiniger.
  4. bij auto's zit de startpool meestal gewoon voorin, NIET starten op de accu achterin, dit kan o.a. het BMS beschadigen. idd, Plus lege accu > Plus hulpaccu Min lege accu en als het kan metaal hulpaccu/auto
  5. en met de Tuning erop blijft de motor in GTE modus aan EN laadt ie ook bij..
  6. Vdub

    Welk type waterpomp?

    als je de sensor afbreekt ben je die met sensor nodig, anders zonder ik heb er inmiddels al een aantal vervangen, bij alle klantenauto's ging de sensor er zonder problemen uit, alleen bij mn eigen Passat brak die onderin af..
  7. Vdub

    Mechatronic kapot

    als ze dat willen controleren moet de bak eraf, als het alleen de mechatronic is kan de bak blijven zitten, laat ze evt de mechatronic naar Hong Paul in Duiven sturen, die kan goed diagnose doen en evt repareren of een andere leveren.
  8. 3C8 998 537 B of deze 5K0 998 537 B afhankelijk van het soort stuur
  9. je hebt ook geen toerentalsignaal lijkt het... de nokkenassensor is het niet maar de versteller(-behuizing) denk ik zoals je in het filmpje zit van Diagnosedan
  10. video doet niks, maar ik vraag me af wat je nu vervangen hebt, de nokkenas lijkt me erg vreemd
  11. nokkenasversteller(-behuizing) vervangen
  12. de 2.0TSI in de 2010 CC hoort ca 13,1Bar doen als je de compressieverhouding omrekent naar compressiedruk
  13. een halve bar verschil zal denk ik geen misfire geven hoor
  14. die Engine Torque, kijk eens even of je DV nog heel is, wat betreft die ene misfire, komt die altijd terug op cyl 3? Je zou dan evt nog even kunnen kijken wat de compressie is op die cyl tov de andere, iets afwijken mag, dus bijv 12bar op 1,2,4 en een bar/anderhalf ofzo minder op 3 kan nog, maar als het verschil te groot wordt dan is er iets mis met die cilinder, bijv een lekkende klep.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden