Wat je kan halen en haalt zit iets verschil in..om teleurstellingen te voorkomen is het soms beter om niet al te hoog te beschrijven.
Auto is niet nieuw meer, hoe goed zijn de injectoren, brandstofpomp, inlaat schoon? etc etc.. die 20nm zou ik me niet zo druk om maken.
VAG Techniek doet sowieso vaak meer turbodruk dan JD doet, ATM weet ik niet.
Motorflush kan idd dat soort foutmeldingen verhelpen. Aangezien dit een oude motor is, vergelijkbaar met de Golf 5 GTI zit er niet veel aan verstelling en controle op.
Dit gebruik ik altijd:
https://vagperformancecenter.nl/product/bg-epr-motorreiniger/
de schopbeweging moet idd zon beetje midden achter de auto gegeven worden, maar wel rustig. Als er iets in het stopcontact van de trekhaak zit werken de parkeersensoren en de side-assist (en andere sensoren achter)niet, de achterklep zal alleen ontgrendelen en niet vanzelf openen.
@Rainesh weet dat precies wat er moet gebeuren.
Afhankelijk van hoe oud het systeem is zal er iig 1 of meerdere updates eerst gedraaid moeten worden, tevens moet er ook gekeken worden of je USB-poort de juiste is.
Voor Android zijn ze vaak wel geschikt, voor Apple Carplay niet altijd.
De B8/B8.5 is sowieso een vrij probleemloze auto.. de B9 heb ik bij mij in de werkplaats helaas nog niet gezien, de Golf8 (kleine Passat B9) wel en die zijn niet helemaal gevrijwaard van electronische storingen.