-
Aantal items
27721 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
67
Vdub won de laatste dag op november 15 2020
Vdub had de meest gelikete inhoud!
Community reputatie
3104 ExcellentOver Vdub

- Verjaardag 11-08-1980
Contact Methods
-
MSN
mleussink@home.nl
-
Website URL
http://www.carcleaningshop.nl
Profile Information
-
Geslacht
Man
-
Plaats
Vorden
-
Naam
Matthijs
Overige
-
Vagcom
Org. VCDS, VCPro, ODIS+VAS6154
-
Auto
Passat B8 2.0TDI DSG6
Recente bezoekers van dit profiel
De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.
-
dat zal wel meevallen aangezien dat weer door de N75 en de DV wordt geregeld.. heeft ook niemand gezegd dat je dat beugeltje met de heftruck moet verbuigen
-
kan ook iets buigen van de steun van de drukdoos nog wel helpen denk ik
-
hogedrukpomp heeft de 1.8 20VT in de SuperB niet. oliedruksensor kan zeker een boosdoener zijn.
-
W30 is dunner bij warme motor dan W40 Het getal voor de W is de viscositeit van de olie in koude toestand, na de W in warme toestand.
-
Jazeker is Kroon Oil een merkolie, puur Nederlands en al 100jaar smeermiddelenfabrikant.
-
5w30 LL3 of 5w40 bij voorkeur een merkolie. Het beste, zowel met de LongLife3 olie als met de 5w40 max 15dkm of 1 jaar, wat het eerste voorkomt.
-
mijn standkachel in de Passat is 5KW, druk ik meestal een half uur voor vertrek even aan.. in de bus 5kw voor de motor en 2,5KW voor het interieur
-
op zich is het 'gewoon' een 1.4TSI, inmiddels worden er ook Hybride turbo's ontwikkeld voor de 1.4TSI MQB motor dus zou je een PK of 30 extra kunnen winnen, aan de andere kant is de vraag of je 3-4K uit wil geven om nog meer (brandstof)motorvermogen je wil hebben, dan had je eigenlijk een andere auto moeten kopen.. Er zijn uiteraard wel bedrijven die St1/2/3 aanbieden maar doorgaans zijn dat dan wat versies tot 300pk of alleen de brandstofmotor etc... creatief met stagenummers dus
-
dat is wel het makkelijkst en dan nog, voorzichtig trekken, je schiet nl omhoog als ze loskomen.
-
die fout is wel je inlaatspruitstuk, ik zou deze fout er met motortuning uit laten halen en meteen de katwerking iets verruimen.
-
maakt niet zoveel uit Beru of NGK.
-
Bij mij stond er ook geen versie, totdat ik gister de update van mei 2020 overschreven had met deze van eind november
-
Inmiddels heb ik samen met JD hele mooie tuning ontwikkeld met een van mijn klantenauto's, deze deed het meteen extreem goed met 321pk ofzo. Bij JD wordt maar 1 pakket geleverd en dat is 'alles' dus voor de GTE betekend dat ca 300pk en 500Nm, 150kmh in E-mode, motor blijft aan in GTE-stand, en optimalisatie van DSG. Ik zie nog wel iets verschil in de 1e klanten GTE en die van @AJV , die van AJV had een 100dkm minder (in)gereden en was het power verloop van de turbo duidelijk anders dan die ontwikkel-GTE
-
nissens heeft niet al te dure, let wel even op dat als je een automaat hebt het kan zijn dat de bakolie ook gekoeld wordt door de radiateur
-
het kost soms idd heel veel wrik-kracht om het los te krijgen..