Ga naar inhoud

Erelijst


Populaire inhoud

Toont de inhoud met de hoogste reputatie sinds 23-08-19 in alle zones

  1. 5 punten
    Vandaag zijn door @Bonny de CCM en Gateway gewisseld, alles geactiveerd en werkt het allemaal zoals voorheen. Ik heb nu weer het comfortmenu.😎
  2. 3 punten
    Okay ik hebnet bestigd gekregen dat CC altijd linbus heeft! For de gewone Passat met gen3 deurmodules (ook linbus) hebben aparte modules voor de achterdeuren (62,72). En de gen4 modules hebben de achterdeuren als slaves. Duidelijk nu dus 😎
  3. 3 punten
    Hier een filmpje van de naafkap. video-1567591391.mp4
  4. 2 punten
    Staat op mijn todo lijst, wil het wel uitproberen voor jullie.
  5. 1 punt
    Welkom. Misschien na een fatsoenlijke voorstelronde van jou kant. Maar dat is niet aan mij.
  6. 1 punt
    Net even getest, en het klopt. De buurman wist het niet
  7. 1 punt
    Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar de navigatiekaart in het AID kent twee standen: 1) Snelheidsmeter en toerenteller groot, NAV klein 2) Snelheidsmeter en toerenteller klein, NAV groot Je kan hier tussen "toggelen" door op de OK knop recht op het stuur te drukken. Is dit wat je bedoelt !
  8. 1 punt
    Met opties bedoelde ik ook niets, ik gaf alleen maar aan dat ik alle (deur) opties ook heb die je kunt aanvinken in de deur module, het kan in theorie toch zijn dat jij er 1 niet zou hebben, dat zou dan al een andere coding geven. Maar naar Friesland is met toch ietsjes te ver enk ik, moet helemaal uit ZO Brabant komen....
  9. 1 punt
    Ja, jij hebt 0215F7 en ik 0211FF aan long coding, maar dat zegt niets, ik zal denk ik meer opties hebben. Mijn opties zijn allemaal aangevinkt, zie screenshots stukje terug. Ik heb ook daadwerkelijk alle aangevinkte opties in mijn auto. Als jij bv 1 minder hebt krijg je ook een andere coding terug. Jij had het eerder over 'cardrik', wat bedoelde je daarmee?
  10. 1 punt
    Je kan alleen de spiegelkappen kopen ja waar de uitsparing voor de leds al inzitten. De leds moet je los erbij kopen. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
  11. 1 punt
    Ik weet niet precies waar Frank woont en aan welke kant van Eindhoven Stephen woont dus was uitgegaan van maximaal een uurtje rijden. Dan kan het nooit tegenvallen.
  12. 1 punt
    @dreke, ik blijf toch van mening dat een 3AA CCM geen CAN maar alleen LIN ondersteunt Lekker eigenwijs ik weet het, en dus een eindeloze discussie, tenzij iemand dit concreet test. Labelfiles zeggen namelijk niets.
  13. 1 punt
    Hoi allemaal, weer even een update over de distributieketting. Met inmiddels bijna 396.000 km op de teller is er feitelijk niets veranderd in het geluid. De motor loopt nog steeds prima en net zo gemakkelijk 150 km/u over grotere afstanden. Kortom, nog steeds geen probleem met de kettingen. Ben d'r blij mee!
  14. 1 punt
    Zojuist gekeken..paars/wit is aanwezig
  15. 1 punt
    Dit is de ccm die ik heb aangeschaft. Deze heeft een aanduiding van 4 deuren..of ben ik nu te optimistisch??
  16. 1 punt
    Coding zou dit moeten zijn: 143B400D092A0002280B02EC901E0040300800
  17. 1 punt
    Toch wel drie nuttige berichten ?
  18. 1 punt
    Tis maar wat je “net” noemt 🤣🤣
  19. 1 punt
    Ik zit net buiten zeeland🤣
  20. 1 punt
    C3 is Citroën voor 205 breedt bij 17 inch wordt een dure zoektocht. 205 breedt bij 17 inch is niet een veel gebruikte maat. 225 of 235 komt vaker voor en is dan ook aantrekkelijker kwa prijs
  21. 1 punt
    Ik heb wel besteld afgelopen 3 maanden geleden. En met barry en vincent heefr mij laten vervangen. Je kan bij autodoc kijken. Verstuurd vanaf mijn SM-J415F met Tapatalk
  22. 1 punt
    Ook gehad, en mezelf blind naar gezocht.. Achterste silent blocks van de voor draagarmen vervangen en opgelost, kosten geen drol, en eindelijk rustig in de auto,, rubbers lijken in orde en niets aan te zien, ook met bandenlichter ertussen getest,, maar bleken toch de oorzaak van knakken bij drempels en andere oneffenheden. Durf er bijna een weddenschap op te zetten dat dat bij jouw ook de oorzaak is.. Grtzz
  23. 1 punt
    Kijk of je de dop hebt voor de asbout. Zorg voor een nieuwe asbout, deze mag je in principe maar één keer gebruiken. Je hebt een pijp ofzo nodig om deze bout los en vast te draaien voor extra kracht. Olie de boutjes van de fusee goed in paar dagen van te voren. Zorg eventueel voor nieuwe. Markeer de boutjes van de fusee zodat deze weer op dezelfde plek komen. Draai alles op moment aan. Zet streepjes op de asbout en naaf zodat je weet, nadat hij op moment staat, tot hoever je moet als je deze nog 180 graden moet natrekken. Verder weet ik even niet.
  24. 1 punt
    Hier een howto. Geen idee om het zelf te doen?
  25. 1 punt
    Werkt dit dan ook echt maar eenmalig of hoef je maar 1x in te loggen om het langer te blijven gebruiken?
  26. 1 punt
    Maar iemand waar je het van leent en totaal geen verstand van heeft? Wat moet ie dan met een originele dongle terwaarde van 6 tot 800 euro🙄
  27. 1 punt
    De Interface is origineel. Het enige is dat ik de interface leen van iemand die er totaal geen verstand van heeft. Dus ik weet niet hoe ik aan die website moet komen etc. Mvg, Mike
  28. 1 punt
    Je kan online tijd huren op de site van odis. Mits je natuurlijk een origineel interface hebt.
  29. 1 punt
    Hi Stief, Goede reactie. Idd, vogelpoep op de lak is schadelijker dan op het spiegelglas. En als je regelmatig je auto vergeet op slot te zetten is deze optie een optisch controlemiddel. Ikzelf ben zo gestructureerd, dat ik de auto alleen bewust open laat staan. Als ik in een parkeergarage ben, dan klap ik de spiegels ook wel eens (handmatig) in om voorbij de betonnen paal te komen. In jouw geval zouden de spiegels bij deurontgrendeling weer naar beneden komen, en moet je ze daarna toch wel handmatig op- en neer klappen. Wat het dievengilde en mijn auto betreft: ik snap wat je bedoelt. Met de keyless entry optie ben ik ook erg voorzichtig: de autosleutel ligt altijd ver weg van de voor of achterdeur (en de reservesleutel ligt in een blikje). Gelukkig ligt mijn oprit in het open zicht en is er totaal geen beschutting. Hopelijk is dat genoeg. Veel plezier met je spiegels !
  30. 1 punt
    Kortom, het is ook gewoon een beetje show-off, show-off van dat je in een redelijk ''luxe'' auto rijd. Bijvoorbeeld een neef van me heeft die optie op zijn golf 7 zitten, die vind dat weer prachtig... Wij zijn bij een aantal B8en wezen kijken en daarvan hadden een aantal die optie ook. Het ziet er leuk uit, maar of het verder zoveel nut gaat hebben hier bij ons voor de deur is een ander verhaal. Of te wel, ook ik ben het met je eens.
  31. 1 punt
    Op een foto zie je niet zoveel ze zien er net zo uit als de oude kappen. Dan moet er al iemand naast rijden en een filmpje maken.
  32. 1 punt
    Hallo luitjes, Van de week stond ik langs de kant van de weg omdat mijn parkeer rem(electr.) er niet Meer vanaf ging, Oorzaak: electro motortje dolgedraaid. Ik heb nu een nieuwe remklauw incl motortje gekocht en gemonteerd en alles doet het weer zoals voorheen. Alleen als ik nu de auto start krijg ik nog steeds de foutmelding (parking brake fault) in het scherm incl pieptonen en de letter P die in me dashboard blijft branden, ik heb de auto uitgelezen met apparatuur van de anwb maar die zegt dat er geen fouten in staan, moet ik dit laten doen door iemand net vagcom? Of is er iets anders aan de hand? Wie kan mij helpen? Bvd dank! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  33. 1 punt
    Jan de start/stop heb ik zo gedaan. Start/Stopp-Funktion deaktivieren STG 19 > Anpassung > … > Kanal "Start/Stopp Außentemperaturvorgabe-Minimaltemperatur" > Wert auf "50" ändern (Werkseinstellung: -50) > Kanal "Start/Stopp Außentemperaturvorgabe-Maximaltemperatur" > Wert auf "50" ändern (Werkseinstellung: -50) oder > Kanal "Start/Stopp Startspannungsgrenze" > Wert auf "12" ändern (Werkseinstellung: 7.6) Klapspiegels heb ik niet.
  34. 1 punt
    Klopt afs module zit op de extend bij b7 xenon. Trekhaak zit meen in op de drive can.
  35. 1 punt
    Xenon is dat deze? Address 55: Headlight Range Labels: 5M0-907-357-V2.lbl Part No SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C Zit trailer 69 ook op extended of niet?
  36. 1 punt
    Hier heb je nu goedkope extended can-bussen voor onder andere de golf 6. https://nl.aliexpress.com/item/32846888262.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.59a44c4dxIyTRE Is een van de weinige die je makkelijk kunt vinden.
  37. 1 punt
    Is er ergens een overzicht van welke modules de extended canbus gebruiken? Edit: heb dit lijstje gevonden: - High Beam Assist - Side Assist - Lane Assist - Adaptive Cruise Control - TPMS - Xenon verlichting Zijn er nog meer? Gr. Bonny
  38. 1 punt
    Deurslot kapot Stekker in B-stijl los
  39. 1 punt
    Als ik weer thuis ben van het weekeind kan ik je dat vertellen, staat in ETKA bij de nummers via tapatalk
  40. 1 punt
    3B6 is een 3BG variant. Dus 3B6 geeft carresorie uitvoering aan dat het een variant is en 3BG is de type ongeacht de carresorie vorm. Meende 3B2 een sedan is. O en er is nog een benaming, B5.5. Dat is de facelift van de B5 type 3B. Om het wat gemakkelijker te maken
  41. 1 punt
    Probeer dit eens[emoji6] https://www.bovag.nl/techneutentaal/termen/o/ontstekingsvolgorde Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 Sirocco met Tapatalk
  42. 1 punt
  43. 1 punt
    Sinds een week of 2 zijn de MGS1 en MD1 Ecu's gekraakt en kunnen we aan de slag om software te ontwikkelen. Maandag staat de nieuwe 1.5TSI ontwikkel-Q3 op kenteken en gaan we hard aan de slag mooie tuningen ervoor te maken, deze Q3 heeft ook de nieuwe(re) DQ381 versnellingsbak.
  44. 1 punt
    Weet @wulfke wel, of @dreke
  45. 1 punt
    Er is inmiddels een topic geopend in “meetings”is op 28 september. Maar mooi dat de gastvrouw er ook bij is[emoji6] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
  46. 1 punt
    Over de meeting: 28 september is iig voor mij oké. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  47. 1 punt
  48. 1 punt
    Na een jaar kan ik zeggen perfect 👌
  49. 1 punt
    Heb m uitgelezen bleek scheurtje in de lucht inlaatslang te zijn. Deze dagen even fixen en dan klaar Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  50. 1 punt
    Niet direct een vraag maar wel een voor mij goede oplossing; Ik heb onlangs een VW Passat Variant 1.4 Tsi DSG-7 -model B7- uit 2011 met circa 150.000km gekocht. Uit de onderhoudshistorie blijkt oa dat bij 122.000km de Mechatronic is vervangen. De auto rijdt goed, echter bij oa file of in de stad rijden schakelt de DSG bak zeer snel van D1 naar D2 en soms zelfs naar D3. Dit alles soms met lichte schok. Daarnaast schakelt de DSG bij circa 60+ km/u al door naar D7 met brommen als gevolg. Na zowel wat zoekwerk op dit Forum en via aantal Forumleden gewezen op de mogelijkheid van DSG Tuning. Iets waar het internet ook mee vol staat geschreven. Uiteindelijk voor JD Engineering Software gekozen. De DSG Tuning Stage 1 + het aanpassen van de schakelmomenten laten uit voeren door het bedrijf Quattra Tuning uit Lisse. De eigenaar, Simon Gras, die zelf ook actief is in de autorace wereld kan ik omschrijven als zeer kundig en met verstand van zaken! Geeft naast de koffie begrijpelijk antwoord op al mijn vragen en geeft daarnaast nog aantal tips. Ben dan ook zeer tevreden over het geheel. (Ik krijg geen korting door deze tekst...) De eerder genoemde ‘klachten’ lijken verdwenen en de auto rijdt en schakelt enorm goed. Dus mocht je iets herkennen en je niet direct opzoek bent naar motor tuning dan kan ik een DSG Tuning (met daarnaast 1 of meerdere aanpassingen) echt aanbevelen. Absoluut het geld waard!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden