Ga naar inhoud

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf     

  1. Afgelopen uur
  2. En nu...? Nieuwe ecu voor de CC en de komende 5 jaar doet je vriend de afwas? [emoji12]
  3. ik zou heel graag mijn gsm willen spiegelen op de discover pro. De passat is van 2015 maar zodra ik de mirrorlink aan zet vraagt ie om een activeringssleutel. Dus naar de dealer toe geweest waar ik hem gekocht heb en die vertelde met een glimlach dat dat iets over de € 300,- kost . Is er een andere handigheid om dit te doen of te omzeilen. Zou graag youtube en whatsapp en waze via de Pro willen hebben maar zie even door de bomen het bekende bosje niet meer
  4. Vandaag
  5. Update: De ECU is inderdaad aan gort..... door het tunen dus. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  6. Vakantie is al voorbij, althans de vakantie op verplaatsing.
  7. nog even verder in de schema's gedoken. Ik leid af uit jouw VCDS scan dat je een 1.6Tdi hebt. Via de schema's zie ik dat SB11 direct spanning geeft naar de teller op de 32polige stekker en dit op pin 32. Pin 32 is 12V en pin 16 massa. op pin 31 van de 32 polige stekker komt de geschakelde spanning die via het relais verloopt.
  8. Haal je de accu massa kabel wel los als je aan de auto werkt? En heb je nog iets aan de bedrading aangepast? Soms wil simpel even de accupolen loshalen voor een paar minuten ook nog wel eens helpen. En wellicht even de stekkers controleren van de radio dat deze wel helemaal goed zitten.
  9. Niets meer van dat vreemde geluid gehoord. Vandaag na het werk lijkt alles ok. van de weekend maar eens ff met de caravan erachter wat km’s gaan maken.
  10. De homokeneet zal dan wel kapot geweest zijn, daar zitten ook kogels in.
  11. De Assen zitten met bouten op de flens geschroefd, dus die schroef je los en dan vervang je de as. Maar misschien dat er meer stuk is geweest door de as, en dat ze de flens eraf hebben gehaald. Maar je hebt nog niks gevonden met betrekking tot het geluid?
  12. @Vdub zou het kunnen dat ze het te vast hebben aangedraaid? De garage hier in NL zei dat “ze idioot vast hadden gedraaid” of het om dat onderdeel ging, weet ik niet. Maar als je die as eraf schroef (Spaanse monteur) kan er olie uit gelopen zijn? De balletjes van de kogelllager rolde over de grond toen de bodemplaat er onder uit ging
  13. Okay Peter, Net SB11 gemeten. Op 1 van de pinnen heb ik 12V (ook met contact uit) Ook SC7 en SC39 hebben spanning. Zekering doorgemeten, zijn joppert. Zitten er nog zekeringen onder het stuurhuis?
  14. Er zijn verschillende uitvoeringen maar er is 1 met een e-box low en deze heeft inderdaad op SB11 een zekering zitten voor de teller. Maar deze krijgt ook voeding bovenliggend via nog een zekering. Daarom dat het misschien handig is eens de zekering eruit te halen en op beide pinnen van de zekeringplaats te meten of je op 1 pin al 12V hebt of niet (contact aan) als er al op beide pinnen geen 12V staat dan is het verder iets mis.
  15. Ik denk dat Bonny wel een aansluitschema heeft van de connector @Bonny
  16. ik vind het vreemd dat de bak gelekt heeft ivm de gebroken as, de VW-bakken hebben flenzen waar de as/homokineet aan geschroefd word. Deze lekken bijna nooit.
  17. Enig idee waar ik kan beginnen met meten Alle? Volgens mij is positie F11 voor het instumenten paneel... Thnks voor t mee denken
  18. Zou eerst ff meten of er spanning is. Heb laatst gehad dat mijn teller vreemd deed en dood leek. Had ik ook geen cruisecontrol etc. Bij mij is t een warmte gerelateerd probleem. Als de teller t weer doet heb je ook een hoop foutmeldingen.
  19. Zonder teller werken een hoop dingen niet, die comfort module gerelateerd zijn.
  20. Thnks voor je aanbod Alle, maar "denk" niet dat ie stuk is... Cruise Control werkt ook niet. Ga vanavond als er tijd is ff wat meten.
  21. ik heb evt nog een reserve z/w teller liggen. Die zou je kunnen testen. Als die wel werkt is je teller stuk.
  22. Als controle zou je eens met de multimeter kunnen meten op de zekeringen of je wel aankomende spanning krijgt of niet. Als je al aankomende spanning krijgt en de zekering is goed dan is het achterliggend. Als je al geen aankomende spanning krijgt dan zit het probleem hogerop.
  23. Hey Bonny, Het LCD scherm van de teller werkt ook niet. Net contact gehad met Nuenen, ben eind Augustus de eerste. Zit toch lichtelijk met me handen in het haar....☹️
  24. Zet hem in zijn versnelling voor en achteruit en laat de koppeling iets opkomen en laat dan iemand luisteren onder de motorkap.
  25. Niet uitlezen wel controleren, als je een bepaalde vacuüm waarde niet haalt en dat zou een fout genereren dan wel.
  26. >De motor start wel maar toerenteller en snelheidsmeter werken niet net zoals het klokje.... Het LCD scherm van je teller werkt wel ?
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden