Ga naar inhoud

martijn v o

Moderators
  • Aantal items

    6445
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    10

martijn v o won de laatste dag op 12 juni

martijn v o had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

1902 Excellent

Over martijn v o

  • Verjaardag 18-05-1972

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    Amersfoort
  • Naam
    Martijn

Overige

  • Vagcom
    Ross-Tech OEM laatste versie

Recente bezoekers van dit profiel

840 profielweergaven
  1. ja, je moet effe wat in elkaar mc guyveren.
  2. Geen verstand van deze motor, maar zit er in de brandstofpomp niet zo'n balletje als terugslag klep? Dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.
  3. Helemaal correct. Ik denk ook dat de plug het probleem niet gaat worden maar om de olie daar doorheen erin te krijgen wel.
  4. Ik gebruik die van Kroon, gewoon omdat Willem @Willem nunspeet dat zei. Is Kroon SP gear 1051 geloof ik.
  5. Motorplaat eronder uit, olie aftapbout versnellingsbak aan de onderzijde losnemen en olie eruit laten lopen. Vullen gaat aan de zijkant en net zoveel erin dat het er weer uitloopt. Je hebt het over een handbak maar verder staat automaat, ik ga uit van een handbak.
  6. Mag wel, maar het is wel een andere auto, of nou ja auto, het is een ford.
  7. Als je direct de spuitkosten of een nieuwe klep betaalt wel, maar dat bedoel je denk ik niet.
  8. DPF (Diesel Partikel Filer) wordt niet uitgeschakeld met regeneratie, die loopt altijd mee. Je bedoelt denk ik de EGR.
  9. O dat is wel mooi voor mijn moeder, die kan ook heel slecht in de auto gaan zitten, het is meer vallen. Heb je een linkje waar dat kan @jaap?
  10. Deze zou ik prima noemen, turbodruk 1600 toeren 2 bar en gaat richting 2,6 bar. Lijkt allemaal prima. Op basis van de getallen kan ik zo niet zeggen dat er wat fout is. Je hebt het ook over een hoog brandstof verbruik. Lopen de remmen niet aan?
  11. Ik zie wel wat rare dingen. Zie bijlage. Rood is niet goed, of je hebt hier het gaspedaal even losgehad of de potmeter is niet goed, daardoor reageert de drukdoos van de turbo en heb je even een turbogat. Is feitelijk net wel voordat de turbo echt aan het werk moet, maar loopt naar mijn mening te lang door. Bij blauw is ie weer bij maar dan zit je al boven 2000 rpm. Verder heb je alleen de turbodruk gevraagd en turbodruk actueel gelogd. Misschien nog een keer en dan ook kanaal met luchtflow gevraagd en luchtflow actueel erbij. Als laatste heb je ook gelogd terwijl je gaspedaal hebt losgelaten (groen). LOG-01-008-011-013 met kleurcodes martijn.xlsx
  12. ligt niet aan je computer, ik heb dat ook.
  13. Zal in het boekje staan. Normaal gaan ze max 230.000 kilometer mee. Is duur grapje denk 1500 euro.
  14. Kijk dat zijn de goede controles. Schaven kan ook het masavliegwiel nog zijn, weet je hoeveel kilometers oud deze is?
  15. Als je alleen gekeken hebt, dan zou het toch kunnen, je moet de aanvoerbuis kunststof vanaf het luchtfilter verwijderen om goed te kunnen zien, de slang zit eronder.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden