@PatrickDS moest je met de hulp van @Rainesh bvb verder kunnen dan kom je maar eens langs zodat Rainesh kan inloggen via mijn PC. Hij kan namelijk via remote dingen aanpassen mits je de juiste dongle en de juiste programma's erop hebt zitten (welke ik ooit ook eens gebruikte om via Rainesh geholpen te kunnen worden) .
Zetelverwarming, voeding voor de elektrische zetelverstelling en can bus voor eventuele memory seats.
Als je een manuele stoel hebt zonder verdere opties dan zal deze leeg zijn.
Dat noodslot is er speciaal voor gemaakt. In de originele sleutel kan je een sleutelbaard klikken en met deze kan je het noodslot en de deur openen. Is dan een kwestie van een specialist te vinden met zo een sleutelbaard zoeker tool.
https://locksmith.nl/slotenmaker-breda/
Ook niet bereikbaar via het noodslot ik de bestuurdersdeur icm slotenmaker of iemand dergelijk ? Naast de bestuurdershendel het kapje loswippen en hierachter zit een sleutelcontact.
Vreemd, hoe kan er bij zo een professioneel aangesloten systeem iets mis gaan..
Is er nog iets van quadlock stekker aanwezig ? Zie schema's vanaf pagina 268
vw-passat-b7-wiring-diagrams-eng-1.pdf
Neen maar gezien de nieuwe 5K0 setup stuurmodule en sleepring in 1 is zit daar de airbag aansluiting op een andere plaats en is deze enkel ontsteking.
Volgens ik de schema's zie moet je de "nieuwe" airbag aansluiten op groen en wit. De weerstand moet je dan aansluiten op blauw en lila. De weerstand is om terug de ontsteking te simuleren net zoals wordt gedaan bij overgaan van stuurmodule naar 1 met enkele ontsteking.
Ik had een gepaste airbag stekker met een stukje bedrading eraan. Deze had ik aan de originele airbag bedrading gesoldeerd. Mijn passat van 2007 had nog het systeem met dubbel airbag ontsteking dus heb ik gekeken op de stuurmodule (die al was omgebouwd naar een latere module met 1 traps ontsteking en waarop een weerstand was gesoldeerd.) . Via deze module dus uitgevolgd welke draden ik moest bruggen met een weerstand en welke ik dan met de "nieuwe" airbag moest koppelen. Alle 4 de draden welke naar de oude airbag stekker gingen een stukje ontmanteld en de 2 die moesten gebrugd worden met een weerstand dan daar de weerstand gesoldeerd en ingetaped. De andere dus verlengd en de "nieuwe" airbag stekker gekoppeld.