Ga naar inhoud

wulfke

Full Members
  • Aantal items

    14992
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    513

wulfke won de laatste dag op september 5

wulfke had de meest gelikete inhoud!

Over wulfke

  • Verjaardag 20-03-1982

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Zelzate (BE Oost-Vl)
  • Naam
    Peter

Overige

  • Vagcom
    HEX-V2 Dual-K & CAN
  • Auto
    https://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/20608-wulfke-new-pagina-70-passat-b8-14tsi-dsg-variant-oryxweiss/

Recente bezoekers van dit profiel

19618 profielweergaven

wulfke's Achievements

11,2k

Community reputatie

26

Community Answers

  1. Op het clima paneel op "menu" drukken en dan op het scherm op het icoon van de standkachel drukken, daar dan instellen op verwarmen ipv ventileren ?
  2. @PatrickDS moest je met de hulp van @Rainesh bvb verder kunnen dan kom je maar eens langs zodat Rainesh kan inloggen via mijn PC. Hij kan namelijk via remote dingen aanpassen mits je de juiste dongle en de juiste programma's erop hebt zitten (welke ik ooit ook eens gebruikte om via Rainesh geholpen te kunnen worden) .
  3. Bij volume settings ? Speed dependent volume increase
  4. Daar zit dan het zetelcontact bij van de bijrijder.
  5. Zetelverwarming, voeding voor de elektrische zetelverstelling en can bus voor eventuele memory seats. Als je een manuele stoel hebt zonder verdere opties dan zal deze leeg zijn.
  6. Maar zoals ik al schreef zou volgens mij toch een slotenmaker of dergelijk bedrijf een soort tool hebben zoals bvb in dit filmpje..
  7. Dat noodslot is er speciaal voor gemaakt. In de originele sleutel kan je een sleutelbaard klikken en met deze kan je het noodslot en de deur openen. Is dan een kwestie van een specialist te vinden met zo een sleutelbaard zoeker tool. https://locksmith.nl/slotenmaker-breda/
  8. Ook niet bereikbaar via het noodslot ik de bestuurdersdeur icm slotenmaker of iemand dergelijk ? Naast de bestuurdershendel het kapje loswippen en hierachter zit een sleutelcontact.
  9. wulfke

    Andere auto gekocht.

    Zonde Jaap, succes met het herstel en bijhorende kosten.
  10. Vreemd, hoe kan er bij zo een professioneel aangesloten systeem iets mis gaan.. Is er nog iets van quadlock stekker aanwezig ? Zie schema's vanaf pagina 268 vw-passat-b7-wiring-diagrams-eng-1.pdf
  11. De kleuren die ik doorgaf waren deze vanaf sleepring tot aan de airbag zelf 😎. Maar idd wit - grijs is een setje en geel - wit is een setje
  12. Welk bouwjaar is de passat ? Dan kijk ik eens in de schema's welke je moet hebben voor de airbag en welke voor de weerstand.
  13. Neen maar gezien de nieuwe 5K0 setup stuurmodule en sleepring in 1 is zit daar de airbag aansluiting op een andere plaats en is deze enkel ontsteking. Volgens ik de schema's zie moet je de "nieuwe" airbag aansluiten op groen en wit. De weerstand moet je dan aansluiten op blauw en lila. De weerstand is om terug de ontsteking te simuleren net zoals wordt gedaan bij overgaan van stuurmodule naar 1 met enkele ontsteking.
  14. Ik had een gepaste airbag stekker met een stukje bedrading eraan. Deze had ik aan de originele airbag bedrading gesoldeerd. Mijn passat van 2007 had nog het systeem met dubbel airbag ontsteking dus heb ik gekeken op de stuurmodule (die al was omgebouwd naar een latere module met 1 traps ontsteking en waarop een weerstand was gesoldeerd.) . Via deze module dus uitgevolgd welke draden ik moest bruggen met een weerstand en welke ik dan met de "nieuwe" airbag moest koppelen. Alle 4 de draden welke naar de oude airbag stekker gingen een stukje ontmanteld en de 2 die moesten gebrugd worden met een weerstand dan daar de weerstand gesoldeerd en ingetaped. De andere dus verlengd en de "nieuwe" airbag stekker gekoppeld.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden