Ga naar inhoud

wulfke

Full Members
  • Aantal items

    14573
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    466

wulfke won de laatste dag op september 26

wulfke had de meest gelikete inhoud!

Over wulfke

  • Verjaardag 20-03-1982

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Zelzate (BE Oost-Vl)
  • Naam
    Peter

Overige

  • Vagcom
    HEX-V2 Dual-K & CAN
  • Auto
    Passat B8 1.4TSI ACT 2016

Recente bezoekers van dit profiel

11767 profielweergaven

wulfke's Achievements

11k

Community reputatie

26

Community Answers

  1. Mooi dat het terug werkt, moet je er wel even achter zien te komen waarom de zekering eruit is geknald.
  2. Zwarte fakra is DAB+ antenne Op de witte fakra zitten de antennes FM en AM/FM voor diversity ontvangst. Roze en Gele/okerkleurige zijn volgens mij de aansluitingen zijn USB hub en de andere het scherm.
  3. Zekering zou SC12 moeten zijn in de SC box links onder naast de stuurkolom achter het opbergvakje.
  4. Zal zowieso iets te maken hebben met de DM/DP unit of gerelateerd hiermee.. zekering weg, stekkerpin scheef gedrukt, slechte connectie, beschadigde bedrading door montage/demontage ... Moeilijk vanop afstand een analyse te maken zo..
  5. wulfke

    Andere auto gekocht.

    Knappe bak Jaap ! Lijkt me wel een zeldzame uitvoering met dat blauw verwerkt in de zetels.
  6. wulfke

    Oliedruk sensor

    Top dat je het zelf al had gevonden, jammer van mijn tijd. Maar zoals @Roy_01 aangaf is het volgens hem een gemeenschappelijk kanaal en maakt het dus niet uit waar je van aftakt gezien de druk in beide kanalen hetzelfde is.
  7. Wat krijg je als het stuur eens van positie wijzigt (hoogte / diepte verstelling) ?
  8. wulfke

    Oliedruk sensor

    Volgens de info die ik heb gevonden, Bruine/zwarte sensor 0,55~0,85bar - 038 919 081H Blauwe sensor 2,25~2,95bar - 06H 919 081A Geen idee maar geen optie om de motor stationair te laten draaien en dan 1 van de 2 sensoren af te koppelen. Als je de low pressure sensor te pakken hebt (zou de bruin/zwarte moeten zijn), moet er een foutmelding volgen. Heb je de high pressure te pakken moet dan volgens mij de motor foutloos blijven draaien.
  9. Weet het niet zeker meer maar zou kunnen dat als je de grille van het mistlicht eruit haalt je dan wel aan de sensor houder kan komen.
  10. Hierzo --> VCDS lijst Maar of deze up to date is weet ik zo niet. Via Marktplaats de zoekfunctie gebruiken met termen "VCDS" "VAGCOM" "Volkswagen coderen" kom je ook wel eea tegen.
  11. Misschien kan je wel info halen uit Dit topic
  12. Voorbumper .. achterbumper... grille ???
  13. https://vwts.ru/vw/b6/vw-passat-b6-wiring-diagrams-eng.pdf Moest je alsnog het aftermarket spul zou kunnen omzeilen zou het eea kunnen uitsluiten gezien dit een systeem is welke niet eigen is aan de auto en de wagen er ook geen rekening mee zal houden bij het maken van een foutmelding. Ook omdat je nu aangeeft dat de wagen eens opnieuw op slot en van het slot afhalen ook al kan bijdragen tot het wel aanslaan van de motor.
  14. Is de aftermarket startonderbreker niet even te bypassen? Zodoende deze al uit te sluiten. Als bij het inbrengen van de sleutel al het stuur van het stuurslot af komt is er niks met de ELV. Op contact zetten is volgens de beschrijving ook geen probleem, dus de authenticificatie van de sleutel is gelukt en kan je dus al zeggen dat ook de reader coil zijn werk doet. Dan zit er nog een koppeling tussen ELV en de gateway. Of het contactslot geeft positie 4 niet goed door
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden