Ga naar inhoud

wulfke

Full Members
  • Aantal items

    13558
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    346

wulfke won de laatste dag op juni 14

wulfke had de meest gelikete inhoud!

Over wulfke

  • Verjaardag 20-03-1982

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Zelzate (BE Oost-Vl)
  • Naam
    Peter

Overige

  • Vagcom
    HEX-V2 Dual-K & CAN
  • Auto
    Passat B8 1.4TSI ACT 2016

Recente bezoekers van dit profiel

4933 profielweergaven

wulfke's Achievements

10,4k

Community reputatie

21

Community Answers

  1. In de log is wel te zien dat 90% van de modules welke een fout bevatten dat ze klagen over geen communicatie met de motor ECU module. Dus ofwel praat de gateway niet met de motor ECU ofwel praat de motor ECU niet met de gateway. De gateway is in deze probeer situatie de goedkoopste en makkelijkste oplossing. Als je een eenzelfde gateway op de kop kan tikken is het 1 op 1 uitwisselbaar en dan juist nog de codering juist zetten en controleren of het fenomeen nog bestaande is (kan je zelf goedkoper dan 1200eur) Wat ook nog kan is falende can bedrading waardoor de communicatie niet loopt zoals het moet.
  2. Ik meende dat je naar beneden moest drukken tot volledig beneden, dan loslaten en nog een drukken om naar beneden te sturen. Dan naar omhoog trekken en houden tot volledig dicht, dan loslaten en nog eens trekken. Althans, zo deed ik het altijd wanneer het raam zijn kalibratie kwijt was of wanneer je duwt of trekt en het raam niet volledig automatisch volledig dicht of open gaat.
  3. Als je ze toch allebei wil gaan vervangen dan maakt dit niet zoveel uit denk ik. Zolang je ze allebei maar hetzelfde neemt. Weet wel dat vanaf model 2008 er een omschakeling was van motor (uitgaande as en zuiger spindel) De eerste versie tot 2008 was met 6 tand torx - de opvolgende versie was dan met multi 12-tand torx.
  4. ja, had eventueel het in gedachten jouw unit te wisselen met een MIB2.5 unit maar ivm andere manier van communicatie lukt dat dus niet. weet niet of je actief bent op facebook maar misschien kan je je vraag in deze groep eens lanceren ?
  5. Neen, bij mijn vorige MIB unit had ik het inderdaad standaard aan staan. Maar deze is nu vervangen naar een compleet andere MIB unit en ook een groter (9,2inch) scherm. In die "nieuwe" vervangende unit zijn alle FEC-SWAP codes aanwezig gemaakt, vrijgeschakeld de component bescherming eraf gehaald door @Passat Rdi . Welk onderdeelnummer heeft jouw unit ?
  6. Heb in de mijne een ander systeem geplaatst met groot scherm en deze is wel volledig unlocked. Misschien kan je gewoon een andere untit plaatsen.
  7. Yes, LB5J -> Harvard blue πŸ‘ŒπŸΌπŸ€© . Heel mooi kleur, net als dat crimson red LD3Y (welke je ook heel weinig ziet)
  8. Mooi hoor ! Jaloers op de kleur, zie je heel weinig. Veel te weinig ! Harvard Blue ?
  9. Ok, onlangs nog wat aangepast dan in module 09 via VCDS of OBDeleven via adaptations ? Toch geen linkje naar het filmpje om te verduidelijken of een scan van de adaptions ?
  10. Waarschijnlijk ook de Oryxweiss L0K1 kleurcode. Heb de L0K1 kleurcode en standaar ook verschil tussen bvb de achterflank en het tankdeksel. Dat parelmoer is zo al een moeilijke kleur en blijkbaar worden carroserie en bumpers elk in een andere fabriek apart van elkaar gespoten en niet als 1 geheel. Kan je volgens mij niet veel aan veranderen tezij je het in 1 keer laat overspuiten.
  11. Kan je eens op de OK toets drukken van het stuurwiel, middelste knopje van de rechtse knoppenunit, dit terwijl je de kaart tussen de teller hebt staan.
  12. wulfke

    VW touch climatronic

    Waarschijnlijk geen extra draad, het issue waar ik het over had was blijkbaar bij een GTE versie B8 waar de dingen blijkbaar net iets anders in elkaar zitten.
  13. wulfke

    VW touch climatronic

    Strak hoor πŸ‘ŒπŸΌπŸ˜Ž
Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden