Ga naar inhoud

Favoriete Meguiars Dealers


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Om een overzicht te creëeren van betrouwbare dealers van Meguiars Producten heb ik dit topic even in het leven geroepen. Ik zag namelijk dat er vaak gevraagd werd waar je het beste kon bestellen.

 

Laat even weten waar jij je spullen besteld, en waarom je ze zo geweldig vind :)

 

Mijn Favoriet is LEKO uit Bruinisse.

De reden dat ik bij hun bestel zijn er eigenlijk een heleboel.

Ze hebben vrijwel altijd alles op voorraad, van alle productlijnen zoals de consumentenlijn, professional, detailer en zelfs de marine lijn voor je boot. De kennis van de producten die ze verkopen is absoluut perfect, ze beantwoorden al je vragen die je maar hebt met een deskundig en hulpvol antwoord. En ze zijn ook nog eens super snel. Als je ze mailt heb je binnen no time een antwoord, en de bestelling word (mits je op tijd besteld, voor 3 uur is dat meestal) dezelfde dag nog verzonden en is dus de volgende dag al bij je. Je hoeft niks vooruit te betalen, je krijgt een factuur die je achteraf mag overmaken.

 

Ook zijn ze niet te beroerd om wat leuke dingen met de prijs bijvoorbeeld te doen. Het word door meguiars niet toegestaan om direct korting op producten te geven, dus lossen ze dat op door bij je bestelling (vanaf 75 euro dacht ik) een meguiars tas of wat je wil erbij te doen en de verzendkosten laten ze ook vaak vervallen. Op die manier is het ook nog eens voordelig.

 

Al bij al dus helemaal super !

 

Je kan ze vinden op www.lekocarhifi.nl en als je rechtstreeks wilt mailen kan dat op leko@zeelandnet.nl

 

Je kunt ze ook vinden op de Meeting bij JDEngineering op 27 Oktober om kennis met ze te maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jos (JB Autoservice) verkoopt het nu ook.

Tevens heb ik (mn vriendin) wel eens wat gekocht bij Kluijnhaar banden in Hengelo (ov).

 

Welke Meguiars dealer bij mij favoriet is? Geen idee, zo vaak wordt dat spul hier niet aangeschaft.

Maar Jos is iig mn favoriet... ook zonder flesje poetsmiddel. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Leko en Carclean zijn beide goede leveranciers... toch loont het inderaad nog steeds om rechtstreeks uit de US te bestellen althans als je pads en doeken e.d. aanschaft

 

Hoe hoger je gewicht, hoe meer verzendingskosten. Ook moet je bij de douane inklaringskosten betalen en natuurlijk de BTW

Link naar reactie
Delen op andere sites

.....

Hoe hoger je gewicht, hoe meer verzendingskosten. Ook moet je bij de douane inklaringskosten betalen en natuurlijk de BTW

Hoe zou dat nu komen?

Maar als je een afspraak maakt met die gasten daar, dat er gift of Present op laat zetten, dan zou het een beetje schelen.

(heb ik mijn laten vertellen)

Ik heb eens gehoord dat er iemand een complete motor had gekocht, en heeft het in onderdelen laten overkomen, en de kosten viel heel erg mee, was iig goedkoper, dan wanneer hij dat ding in 1 stuk liet verschepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Mijn favoriet is sinds vandaag echt LEKO uit Bruinisse.

 

Voor het eerst een heel pakket aan Meguiar's spullen besteld, en daar had ik een fles los bij besteld, die ik ook al in een kit had besteld.

 

Ik werd meteen opgebeld door een vrouw van bij LEKO, die de bestelling met me doornam en me van advies voorzag. In een woord: TOPSERVICE!

 

Ik heb het pakket nog niet binnen, maar vind deze zaak nu al geweldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Leko is inderdaad een goede zaak. Heb zondagavond laat wat spullen besteld, was dinsdagmorgen binnen. Had ook klei gekocht, maar dit was helaas niet op voorraad en er waren waren ook leveringsproblemen las ik op carclean.nl. Zodra het binnen is, versturen ze het op hun kosten natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leko.

Vanwege prijs, kennis product en goede service.In de winkel wordt je zowel door Leen als ook zijn vrouw leuk te woord gestaan en voorzien van koffie.Nog makkelijker voor mij is even bestelling doorgeven en

leen neemt het mee naar zijn werk en dat is bij mij in de buurt.

Echt top

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gister ben ik dan ook eindelijk om goede poets middelen geweest bij LEKO.

 

Ik had kort geleden al een fles NTX Car Wash van Meguiars gekocht bij onze garage.

Nu wilde ik graag wat meer spullen om mijn auto wat meer te verwennen.

 

Via dit forum had ik gelezen over LEKO en aangezien dat voor mij zo'n 15 min. rijden is ben ik er dus langs gegaan.

Meteen toen ik binnen kwam werd me vriendelijk gevraagd waar ik naar op zoek was.

Na dat ik kort uitgelegd had wat ik graag van plan was werd me meteen verteld wat ik nodig had en waarom.

Tevens kreeg ik ook meteen een demo/uitleg van de middelen, op een motorkap in de zaak die daar voor bestemd is.

 

Het gene wat ik dus aangeschafd heb is:

 

- Quick Cay Detailing System (gebruik voor na het wassen van de auto, gister gedaan ik stond versteld van wat de klei met de spray nog van mijn auto haalde)

 

- Cleaner Wax (Dit is eigenlijk het 3 stappen plan in 1, dit werd mij aangeraden omdat ik een grijse auto had. dit scheelt me dus nog 2 stappen ook. Uiteraard heb ik dit gister ook geprobeerd en het werk goed. De auto gaat lekker blinken en wordt zo glad als een aal)

 

- NXT tech wax 2.0 (Gister na de cleaner wax was het al bijna donker, heb de auto dus in de garage gezet en was vanmorgen verder gegaan met deze wax. Eigenlijk is het niet persee nodig maar om een nog betere bescherming en mooiere look te geven werd me deze geadviseerd en ook zeker bij mijn grijze kleur.)

 

Ook heb ik nog een Rich Leather gekocht om mijn leren bekleding te onderhouden, ik heb half leer dus met alcantar en er werd me wel opgewezen om niet op mijn alcantar te komen met dit spul. Daarvoor werd me nog een bandensponsje geadviseerd zodat ik netjes zonder te prutsen in alle hoekjes en gaatjes kan komen.

 

Uiteraard heb ik voor mijn cleaner wax nog 2 soft foams gekocht.

 

Hier voor jullie info een kosten plaatje:

 

- Quik Clay Detailing System €22,49

- NXT tech wax 2.0 €25,99

- Cleaner wax €14,99

- Rich leather €14,99

- Soft foam €6,99

- Bandensponsje €8,99

 

Daarbij heb ik nog een goeie washandschoen twv. €17,50 gekregen (was ze vergeten aan te slaan, dus kreeg ik hem gratis) en nog wat fijne uitwrijf doekjes voor de waxen.

 

Het grote plus punt vond ik de goeie uitleg dit mede omdat ik er zelf nog niet veel verstand van had.

 

Dan als laatst nog een foto:

Foto-PCHS43GT.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden