Ga naar inhoud

Favoriete Meguiars Dealers


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

ik ben dusdanig trots op mijn passat dat ik graag wil beginnen met het echte werk, oftewel Meguiars :wink: Ik verdenk de vorige eigenaar ervan een groot fan te zijn geweest van de wasstraat.

 

Wat is volgens jullie een goed starterspakket, uitgaande van een nul-situatie. Het mag best wat kosten, want ik kan me nu al verheugen op een glimmende passat; van binnen en van buiten!

 

Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen, uiteraard een tip wat betreft verkoopadres is ook welkom!

 

Groet'n uut Haakstee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harkstede Grunn??

 

Mocht je wat tips en tools willen hebben, kunnen mn maatje en ik je altijd ff in de juiste richitng krijgen :wink:

Yep, Grunn.

 

Ben wat show en shine betreft zo groen als gras, maar ik wil graag mn passat goed verzorgen. Dus ben ik op zoek naar zaken waarmee ik moet beginnen. Dus ook een Mitt voor het wassen en goede spullen voor drogen etc. Tips zijn natuurlijk van harte welkom!

 

Thanks voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de positieve berichten over LEKO (oa via PB van Jeroen) de stoute schoenen aangetrokken en vandaag met Leen gebeld. Hij heeft me in een rustig tempo het eea uitgelegd, en op basis van zijn adviezen zijn we tot een aardig pakket gekomen bestaande uit Meguiars, Smartwax en Chemical Guys. Gaat morgen op de post en komt donderdag aan. Kan niet wachten :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook een shinearama-fan!

 

Als je weet wat wat je nodig hebt scheelt het gewoon bakken met geld. Bijvoorbeeld: een potje M16 kost in NL €25,-, bij shinearama omgerekend €14,32 en zo is het met heel veel produkten. Ik werk in principe altijd met dezelfde produkten en ben dus veel goedkoper uit als ik in Engeland bestel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Harkstede Grunn??

 

Mocht je wat tips en tools willen hebben, kunnen mn maatje en ik je altijd ff in de juiste richitng krijgen :wink:

Yep, Grunn.

 

Ben wat show en shine betreft zo groen als gras, maar ik wil graag mn passat goed verzorgen. Dus ben ik op zoek naar zaken waarmee ik moet beginnen. Dus ook een Mitt voor het wassen en goede spullen voor drogen etc. Tips zijn natuurlijk van harte welkom!

 

Thanks voor je reactie

 

Yep, als er vragen zijn horen we het wel.

 

En detailafspraak met juiste uitleg/behandeling is er zo. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Persoonlijk vond ik Heron Automaterialen in Enschede niet zo'n goede dealer! :?

 

Hebben er weinig verstand van... Als je vraagt wat het beste is was 3x het antwoord; Meguiars is gewoon het TOPproduct, geen betere te vinden...

 

Ik weet wel beter maargoed, tis wel handig als ik een keer iets nodig heb. Alhoewel, ze hebben ook lang niet allles....

 

Ben in het verleden ook eens in Raalte geweest bij Automat, daar hebben ze wel verstand van zaken! 8)

 

Zijn er nog meer goede dealers hier in de omgeving? Die én veel verkopen én er verstand van hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heb 1 keer iets besteld bij Meguiars.be, dat duurde lang & er moest nog een fles was retour omdat-ie schiftte.

(Die wilde ze pas na 3 keren mailen vervangen, en dat kostte mij dus weer verzendkosten :-( )

 

Nu bestel ik bij carclean.nl, dat gaat goed.

Daar was afgelopen week de betaling 'blijven hangen' waardoor er iets later geleverd werd.

Toen we daar achter kwamen direct verontschuldigen met een aardig extraatje in de bestelling.

 

Ofwel, bij beide zaken is ff was mis, maar de reactie daarop bepaald dat ik bij de ene niet meer bestel & bij de andere wel een goed gevoel hou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had voor het eerst bij carclean besteld en alles was top.

Zondag betaald via PC en maandag verzonden en dinsdag middag aan de deur.

Een brief doet er soms langer over van NL naar BE en vica versa.

Bij Carclean.nl hadden ze ook een extraatje bij gedaan. (DoJo shamphoo)

 

Bij driven2shine zit er ook een extra bij (bij mij althans poetsdoeken)

Op de poetsmeet van 3Juli in Hasselt bij Guyke jongstlede waren zij er ook.

http://www.driven2shine.nl/shop/vmchk.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Mijn naam is Stephan Damen en ik wil me graag voorstellen op dit forum.

 

Ik ben dit jaar een bedrijf gestart met als hoofdzaak het detailen van auto's en het verkopen van poetsmiddelen voor de auto.

Ik ben Meguiars detailer en zal de eerste ultimate dealer worden van Meguiars.

In mijn stijlvol ingerichte shop vind je alle consumenten producten van Meguiars op voorraad.

Je kunt in mijn shop terecht voor, advies, hulp en demonstraties van de producten waarin jij geïnteresseerd bent.

 

Graag wil ik je uitnodigen om een kijkje te nemen op de site: http://www.sd-sd.nl

Of natuurlijk in de shop: Rijnstraat 9e in Oss

 

 

Hopelijk tot ziens.

 

Stephan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
dat zei Roel ook al :P

 

helaas woon ik toevallig niet op steenworp afstand.... nu begreep ik dat er de 21 een meeting was wellicht dat ik daar wel interesse in heb. Dan is het nog ver weg :D maar dan kun je er een dagje van maken.

 

gewoon inschrijven en komen is gezellig kun je ook nog wat leren van de clinic :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Ik wil bij shinearama in engeland een flinke bestelling gaan doen maar als ze het pakketje bij de douane er uit pikken moet ik dan nog belasting betalen of niet?

Ik was even bij slager automaterialen in spijkenisse geweest maar kreeg haast een rolberoerte van de prijzen daar plus het feit dat ze daar van auto's poetsen net zoveel verstand hebben als een koe van sokken stoppen :mrgreen: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden