Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Euhm.... jazeker

 

Even terug bladeren.... ??

wel niet alle voorbeelden die je gaat tegenkomen zijn representatief. Ik had namelijk begrepen dat wulfke niet gaat beginnen met de buitenste units te openen, SML's en R36 look qua kleur zitten dus niet (meer) in de mogelijkheden tenzij je er zelf aan begint. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt Kristof. Dat is in de eerste instantie toch de bedoeling om me enkel toe te spitsen op de koffer units. Ik ga me wel verdiepen in hoe en wat ivm aanpassen van de buiten units want er zitten wel wat buitenunits in het overname assortiment. Dus wie weet komt er wel eens een V6.1 versie ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke ging om sedan, maar neem aan dat de ringen gelijk zijn voor sedan en variant. Auto komt trouwens uit Ierland en de mist- en achteruitrijlamp zijn nog niet aangepast. Voor mij reden om het zelf even te doen, ik wil graag 2x achteruitrijlichten en dat is voor mij vrij simpel als ik nog een LHD unit scoor.

 

Wat zijn trouwens de verschillende versies van de guymod? Ik heb dat nog niet kunnen vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De ringen zijn identiek voor sedan als variant.

 

De verschillende versies waren,

Units enkel rood

Units met bi color

Units binnenin zwart gemaakt (krijg je een smoke uitvoering)

Versie met de aangepaste buitenunits met sml in verwerkt.

En dit dan met de combinaties van deze bovenstaande versies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij deze mag ik jullie meedelen dat ik vanaf vandaag officiële Guymod verdeler ben.

Vandaag na een ritje Hasselt en een gesprek met Guyke hebben we uiteindelijk de overname van de Guymod afgerond.

Met een overvolle koffer aan achterlicht units ben ik terug huiswaarts gekeerd.

 

post-13546-0-06685700-1449859337_thumb.jpg

post-13546-0-72254400-1449859351_thumb.jpg

 

de overname bevat massa's kofferunits maar zoals je op de foto's kan zien ook meerdere sets hoeklichten.

Ook moet ik deze allemaal eens uittesten en bekijken wat ik kan houden en wat voor de vuilbak mag.

Ook heb ik knutselmateriaal gekregen om de sml in te bouwen in de hoeklichten en instructies om bvb zwarte hella look a like set te maken. Ga me er alleszins eens in verdiepen om dit te maken want weet anders niet wat ik allemaal ga doen met die hoeklichten.

Wel is het zo dat Guyke bijna door zijn voorraad bi-color ledringen heen was. Dus na het opmaken van een inventaris ga ik kijken om dan nog wat bi-color ledringen te bestellen en zo een eerste mod dag te kunnen inplannen.

Eerst moet ik nog 2 set klaarmaken voor 2 Franse klanten die Guyke nog moest af maken en die al even aan het wachten zijn op hun waar.

 

Bij deze terug een stap verder en zal ik regelmatig een update geven van de situatie

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor het goede nieuws. 

 

Ik voel de spanning (weliswaar bij de anderen) al stijgen :P

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aangezien ik binnenkort ook een 3C zal bezitten ben ik erg geinteresseerd in deze mod.

 

Nu heb ik dezelfde vraag als martijn171175:

Kun je kiezen om het mist achterlicht zoals deze nu zit om te bouwen naar een achteruitrij lamp (dubbele witte stip).

Dan codeer de het mistachterlicht op de ringen. "

 

Is het mogelijk om de bi-color ringen en aparte witte stip alvast te bestellen?
Dan kan ik mezelf vermaken in de koude winter :)

aangepast door nick0016
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb ook voor mezelf nog eens een lijstje gemaakt,

 

Guymod sedan

Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen

ZAA – Bi-color – 2 witte stippen

JVN91 – Bi-color – 2 witte stippen

Butcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen

Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen

Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippen

 

Guymod variant

Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten

Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen

Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippen

Glowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)

Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippen

Michel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen

Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippen

Dieseltje – Bi-color – 2 witte stippen

Auke – Bi-color – 2 witte stippen

 

Aparte ledringen

Koen – set rode ledringen

ATS – set Bi-color ledringen

Harold – set Bi-color ledringen

HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant)

7700 – set Bi-color ledringen

Nick0016 – set Bi-color ledringen

 

@ iedereen op de lijst,

indien je interesse zou hebben in SML of SML met donkere lichten, wil je dit even achter je naam erbij zetten.

bvb wulfke - bi-color - variant - optie donker

wulfke - bi-color - variant - optie SML donker

wulfke - bi-color - variant - optie SML

zo heb ik een zicht op wie hierin geïnteresseerd is.

weliswaar zorgt dit voor wat meer werk maar wil nu zeker de optie open houden voor iemand die hierin interesse zou hebben.

Moest het dan bij mij toch niet zo goed vlotten dan kan je nog terugvallen op de eerst gekozen optie. Maar zou zonde zijn dat je eerst een gewone set aankoopt om erna een donkere set te moeten aankopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke

 

Wat voor een bedrag betaal je extra voor als je SML's erbij wilt als ik vragen mag.

 

Trouwens, 2 witte bollen houdt ook 2 achter rij uit lampen en mistlampen in de led ringen in, toch? Wil ik even voor de zekerheid weten.

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden