Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Niet door mij, dat heeft Guy destijds gedaan. 

 

top tip wat dat zwart spuiten betreft (coming from guyke himself!) : spuit het met zwarte plastidip, je maakt namelijk nogal 'n keer kans dat het gaat afschilferen met gewone spuitbussen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Plasti dip kan je idd beter gebruiken. De andere verfsoorten hechten niet goed op het chroom en gaat dan afbladderen. Maakt het spuiten ook wat minder tricky aangezien je het spul zomaar kan afpellen wanneer je te ver bent gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is dus goed zelf te doen.

Thanx.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alles is prima zelf te doen als je weet hoe het moet en welke de truukjes zijn.

 

Apart setje ringen voor jou dan Maurice ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik krijg nog een setje hobbylampen binnen Peter.

Kan ik mooi eens mee stoeien

 

Ik weet niet of die donkere lampen wel mooi staan bij mij kleur van de Passat.

En dat kan ik dan eens uit proberen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Mausey
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als de printplaten en leds nog werkende zijn kan je die alvast bewaren. Je weet maar nooit. Heb ondertussen ook eens een oem US set open gemaakt omdat deze oem SML heeft maar deze schijnt enkel rood ipv rood en oranje - dus de knipperlichten zijn rood. Hier heb ik Europese printplaten in gezet zodat deze ook oranje knipperen bij richting aanwijzen ipv rood maar dan wel met oem SML erin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als de printplaten en leds nog werkende zijn kan je die alvast bewaren. Je weet maar nooit. Heb ondertussen ook eens een oem US set open gemaakt omdat deze oem SML heeft maar deze schijnt enkel rood ipv rood en oranje - dus de knipperlichten zijn rood. Hier heb ik Europese printplaten in gezet zodat deze ook oranje knipperen bij richting aanwijzen ipv rood maar dan wel met oem SML erin

OEM SML's hebben gewoon vééééééééééééééééél te weinig LED'jes :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Van de week erachter gekomen dat mijn linkerbuiten unit de knipper leds niet meer 100% zijn :/ Is dat ook te fixen? of kan ik beter gelijk hier een linker buitenunit mee bestellen?

 

Ben handig maar heb zelf (tot mijn spijt) weinig tijd voor dit soort dingen, als ik 3-4 uur eraan kwijt ben dan ga ik liever voor een complete unit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Moet ik even kijken naar de voorraad. Heb er wel wat op reserve maar ik moet er ook wat over hebben om hiermee te kunnen werken als iemand sml wil of sml icm donkere set.

Dacht wel dat ik meer linkse units had dan rechtse maar dat moet ik nog eens bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oke, ik wacht even af ermee. Bestel liever alles bij jou, wel zo makkelijk.

 

Een volledige set (D) in donkere uitvoering lijkt me ook wel wat. Kan alleen geen foto's vinden van hoe het eruit zou te komen zien (of ik kijk/zoek niet goed).

Alleen is SML voor mij niet nodig, mogelijkheid om ook zonder SML optie te gaan? Of is het gewoon een kwestie van niet aansluiten als ik het niet wil?

 

Zeker alles i.c.m. plug & play kabelboom is voor mij interessant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Staat hier wel een voorbeeld in dit topic, moet je even terug bladeren. Erwin heeft hier onlangs een foto gepost en Kristof heeft ook al eens een foto gepost van zijn donker gemaakte set.

 

Zwarte set zonder sml is ook mogelijk, geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou er iemand die een sedan rijd eens een foto kunnen posten van hoe de kofferklep er aan de binnenkant uit ziet ?

Bij de variant heb je namelijk een hard plastiek bekleding aan de binnenkant - hierin zitten 2 klepjes die je kan los maken om de lampjes van het achteruitrijlicht en mistlicht te vervangen. Hoe ziet dit eruit bij de sedan en hoe kan je aan de lampjes ?

Ik dacht dat dit een stoffen bekleding is met flapjes die je zo dan moet open doen .

Ik wil te weten komen welke positie ik moet nemen om met de bedrading uit de unit te laten komen. Bij de variant is er namelijk aan de ene kant minder plaats dan aan de andere kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke waar wil je een foto van, alleen kofferbakklep waar de mistlamp en achteruitrijlicht of ook de zijkanten?

enkel de binnenkant van de klep en eens met de bekleding open (situatie als wanneer je een lampje zou moeten vervangen)

zo kan ik zien waar er het meeste ruimte is voor de bedrading van de ringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden