Mooi dat het gelukt is. Je kan zelf onder navigatie in de instellingen ook aangeven dat ie de kaart moet updaten terwijl de SD kaart in 1 van de 2 gleuven zit. Dan start ie vrijwel direct met updaten. Doorgaans duurt een update zo’n 15 a 20 minuten.
Zodra ie het bestand uitpakt wordt ie een stuk groter.
De 3 bestanden komen wel erop, maar de bestanden zijn niet volledig waardoor ie niet kan updaten, of de update niet kan afronden.
- Hoe groot is die SD kaart? Tegenwoordig is 32gb niet meer genoeg namelijk. Dan zet ie niet alle bestanden erop. In jouw geval kan je ook een normale SD kaart van 64gb gebruiken.
- Jij hebt een Discover Pro voor een 'Passat van 2014' Heb je dat geselecteerd bij stap 2 'Kies jouw navigatiesysteem' ?
- Je kan niet Europa en Wereld allebei tegelijkertijd erop zetten. Het is het één of het ander.
Ikzelf wis altijd de bestanden die op de SD kaart staan eerst. Daarna open ik de gedownloade bestand in winzip/7zip. Vervolgens laat ik het uitpakken in de SD kaart. Dan krijg je de 3 bestanden/mapjes (MIB1, MIB2 en nogéénwaarvanikdenaamevennietmeerweet in je SD kaart te zien.
Ruim 500 euro voor oliewissel en de resterende filters klopt redelijk bij de dealer. Ze gieten daar motorolie waar goud in zit gemengd in je motor he...
Het kan maar zomaar zo zijn dat ie dit enkel onder de 6C doet. Bijvoorbeeld: Bij 6C of kouder gaan de TDI motoren ook zich anders gedragen. Ze blijven met circa 1000 toeren draaien tot de water temperatuur op 90C en olie temperatuur op 75-80C staat.
Even in de gaten houden bij welke temperaturen ie dit doet, dan weet je wanneer je zulke momenten weer kunt verwachten.
Zou er in ieder geval mee oppassen, heel goed voor de turbo zal het niet zijn. Dat is al een soort van een kwaaltje bij de GTE. Zag gisteren nog een hybride op de snelweg die op dat moment op de elektro motor reed. De beste man werd soort van afgesneden, uit frustratie gaf ie vol gas om diegene weer voorbij te kunnen rijden. Er kwam me nog eens een flinke pluim aan witte rook eruit.
Inleren moet je altijd doen, ookal is het dezelfde accu. De auto moet weten dat het een nieuwe accu is. Anders kan het voorkomen dat de accu onjuist opgeladen wordt bijvoorbeeld.
Ik kan me al helemaal inbeelden hoe die diagnose van is uitgevoerd.
Mooi dat het is opgelost. De dealer had er waarschijnlijk 30 arbeidsuren in moeten steken om het te kunnen vinden.