Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@Ozzy40: bij mij zitten twee witte bollen als achteruitrijlicht. De vier ringen zijn achterlicht, remlicht en knipperlicht. De twee ringen van de binnenste units fungeren als mistlamp.

Dit wist ik al, maar wilde het even bevestigd krijgen, voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke hoeveel draden zitten er aan die led ringen, anders is het misschien verstandig om er een stekkertje tussen te zetten, dat is makkelijk met uitbouwen. Als je ziet hoeveel problemen passat b6 marko er mee gehad heeft.

 

Grt Jan           

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Diver ,

Ik heb daar ook al aan gedacht om dit te voorzien. De bi-color ringen hebben 3 draden eraan. Ik zou anders zo een stekkertje voorzien zoals gebruikt wordt bij het aftakken van de can-signalen aan de gateway zodat je niet hoeft te knippen en solderen aan de gateway. Dit stekkertje heeft 3 pinnen en is relatief compact. Ik was vandaag van plan om er zo wat te bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Diver ,

Ik heb daar ook al aan gedacht om dit te voorzien. De bi-color ringen hebben 3 draden eraan. Ik zou anders zo een stekkertje voorzien zoals gebruikt wordt bij het aftakken van de can-signalen aan de gateway zodat je niet hoeft te knippen en solderen aan de gateway. Dit stekkertje heeft 3 pinnen en is relatief compact. Ik was vandaag van plan om er zo wat te bestellen.

2 zielen 1 gedachte :mrgreen:

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de zelfde stekkers gebruikt als dat op het originele mistlicht. Dus de rode leds branden dan op de originele stekkers.

En voor het knipperlicht heb ik 1 polige stekkers genomen. Ik kan dus zonder knippen alles origineel maken en de guymod er uit halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit zijn de nummers die ik heb gebruikt.

 

-1x 000 979 025 E Einzelleitung mit 2 Kontakten (für Bordnetzsteuergerät)

 

Extra 1 polige stekker om bij de originele koffer stekkers de extra mistlamp aansluiting te gebruiken. En 2x voor de knipperlichten in de klep.

-3x stekker behuizing 191 972 701

-3x draad met pins 000 979 133

 

-3x stekker behuizing 191 972 711

-3x draad met pins 000 979 129E

 

Dubbel polige stekkers

-2x stekker behuizing 1J0 972 923

-2x draad met pins 000 979 133E

 

-2x stekkerbehuizing 191 972 712

-2x draad met pins 000 979 129E

post-18746-0-06782900-1450033658_thumb.jpeg

aangepast door ArieV
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat was ook mijn eerste gedacht maar die zijn wel wat duurder. Iedereen die deze mod wil doen/of laten uitvoeren kan zelf ook nog kiezen om de originele stekker te nemen (gebruikt dan dezelfde pinnen uit de originele stekker) dan kan je inderdaad zonder knippen alles gaan aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

191 972 711   3,04 Euro

191 972 701  4,23 Euro

1J0 972 923  0,95 Euro

191 972 712  2,38 Euro

 

prijzen zijn mogelijks wel wat omhoog gegaan

en dit zijn enkel de stekkers zonder de bijhorende pinnen

http://www.passatplus.de/umbauteile/stecker/stecker.htm

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Links achter het zij paneel zitten de stekkers van de linker kant van de klep. Daar heb ik een 1 polige stekker voor de extra mistlicht vanaf het boordnet. En 1x een 1 polige stekker voor knipperlicht links en aan de rechter kant achter het paneel ook een stekker voor het knipperlicht rechts.

De knipper functie gebruik ik niet maar zou wel kunnen.

Bij mij kan eventueel de koffer klep er af bij schade en dan hoeft er niet geknipt te worden.

Ook in de klep zelf zitten nog 1 polige stekkers voor de knippers dus ook de lampen kan ik verwijderen uit de klep zonder te knippen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben ook voor stekkers wanneer ik weer naar origineel wil of in geval van schade. En dat laatste zou nog wel eens kunnen gebeuren gezien de roestvorming die ik nu al heb aan de kentekenplaat verlichting.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Persoonlijk hou ik het bij guymod want tenslotte gaan alle credits naar hem. Zonder hem waren we nog steeds aparte ledjes aan het solderen en inlijmen. En het is enkel een wijziging van wie alles samen bouwt. Concept zelf is niet gewijzigd. De overstap van biegmod naar guymod is daarin een wereld van verschil en is hierbij de naamsverandering zeker op zijn plaats. Ook kent iedereen de guymod en is het eigenlijk een begrip geworden voor de 3C rijders - daarom denk ik dat een naamswijzig geen meerwaarde zal toevoegen en hou ik het zelf bij guymod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

 

Heb ook voor mezelf nog eens een lijstje gemaakt,

 

Guymod sedan

Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen

ZAA – Bi-color – 2 witte stippen

JVN91 – Bi-color – 2 witte stippen

Butcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen

Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen

Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippen

 

Guymod variant

Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten

Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen

Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippen

Glowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)

Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippen

Michel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen - optie op SML donker :)

Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippen

Dieseltje – Bi-color – 2 witte stippen

Auke – Bi-color – 2 witte stippen

 

Aparte ledringen

Koen – set rode ledringen

ATS – set Bi-color ledringen

Harold – set Bi-color ledringen

HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant)

7700 – set Bi-color ledringen

Nick0016 – set Bi-color ledringen

 

Lijst aangepast met SML en donkere uitvoering :)

 

Ik wacht geduldig af maar kan bijna nie wachten haha gewoon een van de dikste mods voor een 3c :)

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden