wulfke Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 (aangepast) . 15 december, 2018 aangepast door wulfke 2
0 Passat Rdi Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 Rob van eck.alias (passat Rdi) Voor mij set ringen bi color mvg rob
0 Vinniepilon Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 (aangepast) Vinniepilon bi color twee witte stip sedan. 23 augustus, 2015 aangepast door Vinniepilon
0 navi16 Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 (aangepast) Ik heb mijn lampen al 2 jaar klaar liggen dus ik kom langs voor de inbouw tips en de hulp aan derde. navi16 lampen niet nodig wel de hulp. 23 augustus, 2015 aangepast door navi16 2
0 Diver Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 (aangepast) Diver Bi color Station. welke stip moet ik nog even naar kijken wat het mooiste is. Moet nog wel even opzoek naar een setje lampen. Wil de originele ook houden. Jan 23 augustus, 2015 aangepast door Diver
0 Mausey Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 Maurice Bi-color met 2 witte stippen, variant. Heb zelf nog 2 nette reservelampen.
0 koen Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 Koen set rode ledringen. Montage doe ik zelf.
0 ATS Geplaatst 24 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 24 augustus, 2015 (aangepast) Even een ouderwets lijstje gemaakt. Peter steek er toch al genoeg werk in, we mogen het hem toch ook wel makkelijk maken? (graag lijst je overnemen en aanvullen) -passat Rdi, Bi-color set ringen -Vinniepilon bi color twee witte stip sedan. -Navi16, voor tips en hulp aan derde (geen lampen, ringen nodig) -Diver Bi color Station (weet nog niet welke stip) -Maurice Bi-color met 2 witte stippen, variant. (zelf nog 2 nette reserve lampen) -Koen set rode ledringen. Montage doe ik zelf. -ATS, Bi-color set ringen 24 augustus, 2015 aangepast door ATS 3
0 ZAA Geplaatst 3 september, 2015 Rapporteer Geplaatst 3 september, 2015 -passat Rdi, Bi-color set ringen -Vinniepilon bi color twee witte stip sedan. -Navi16, voor tips en hulp aan derde (geen lampen, ringen nodig) -Diver Bi color Station (weet nog niet welke stip) -Maurice Bi-color met 2 witte stippen, variant. (zelf nog 2 nette reserve lampen) -Koen set rode ledringen. Montage doe ik zelf. -ATS, Bi-color set ringen -ZAA, bi color met 2 witte stippen. 3c sedan
0 Glowie Geplaatst 3 september, 2015 Rapporteer Geplaatst 3 september, 2015 Ik ben hierin ook geïnteresseerd!Wel zou ik heel mijn achterlichten moeten vernieuwen aangezien hier en daar er al een paar led kapot zijn. Maar dit zou je niet doen? Ik zou hetvolgende dan nemen -> bi-color - dubbele witte stip - variant
0 wulfke Geplaatst 4 september, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 4 september, 2015 Zou je idd beter een set hoeklichten kopen omdat hier toch niks aan gewijzigd wordt. Althans niet door mij. Ik zou me inderdaad enkel toespitsen op de koffer units.
0 Gast Fappie Geplaatst 5 september, 2015 Rapporteer Geplaatst 5 september, 2015 - passat Rdi, Bi-color set ringen - Vinniepilon bi color twee witte stip sedan. - Navi16, voor tips en hulp aan derde (geen lampen, ringen nodig) - Diver Bi color Station (weet nog niet welke stip) - Maurice Bi-color met 2 witte stippen, variant. (zelf nog 2 nette reserve lampen) - Koen set rode ledringen. Montage doe ik zelf. - ATS, Bi-color set ringen - ZAA, bi color met 2 witte stippen. 3c sedan - Fappie (Ronald) Set kofferuntis 2 witte stippen en bi color ledringen voor een Variant..... eventueel op montage meetingdag zelf er wel in willen knutselen 1
0 JVN91 Geplaatst 13 september, 2015 Rapporteer Geplaatst 13 september, 2015 - passat Rdi, Bi-color set ringen - Vinniepilon bi color twee witte stip sedan. - Navi16, voor tips en hulp aan derde (geen lampen, ringen nodig) - Diver Bi color Station (weet nog niet welke stip) - Maurice Bi-color met 2 witte stippen, variant. (zelf nog 2 nette reserve lampen) - Koen set rode ledringen. Montage doe ik zelf. - ATS, Bi-color set ringen - ZAA, bi color met 2 witte stippen. 3c sedan - Fappie (Ronald) Set kofferuntis 2 witte stippen en bi color ledringen voor een Variant..... eventueel op montage meetingdag zelf er wel in willen knutselen - JVN91, bi-color met 2 witte stippen, Sedan. Inbouw bij een meeting het liefst.
0 Harold Geplaatst 18 september, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 september, 2015 - passat Rdi, Bi-color set ringen- Vinniepilon bi color twee witte stip sedan. - Navi16, voor tips en hulp aan derde (geen lampen, ringen nodig)- Diver Bi color Station (weet nog niet welke stip)- Maurice Bi-color met 2 witte stippen, variant. (zelf nog 2 nette reserve lampen)- Koen set rode ledringen. Montage doe ik zelf. - ATS, Bi-color set ringen - ZAA, bi color met 2 witte stippen. 3c sedan- Fappie (Ronald) Set kofferuntis 2 witte stippen en bi color ledringen voor een Variant..... eventueel op montage meetingdag zelf er wel in willen knutselen - JVN91, bi-color met 2 witte stippen, Sedan. Inbouw bij een meeting het liefst. - Harold, bi-color set ringen
0 ids30postma Geplaatst 18 september, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 september, 2015 - passat Rdi, Bi-color set ringen - Vinniepilon bi color twee witte stip sedan. - Navi16, voor tips en hulp aan derde (geen lampen, ringen nodig) - Diver Bi color Station (weet nog niet welke stip) - Maurice Bi-color met 2 witte stippen, variant. (zelf nog 2 nette reserve lampen) - Koen set rode ledringen. Montage doe ik zelf. - ATS, Bi-color set ringen - ZAA, bi color met 2 witte stippen. 3c sedan - Fappie (Ronald) Set kofferuntis 2 witte stippen en bi color ledringen voor een Variant..... eventueel op montage meetingdag zelf er wel in willen knutselen - JVN91, bi-color met 2 witte stippen, Sedan. Inbouw bij een meeting het liefst. - Harold, bi-color set ringen -IDS alleen op de koffie...
0 Gast Fappie Geplaatst 18 september, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 september, 2015 Maar even een niet onbelangrijke Off-Topic vraag Een 3C8 boardnet zal zeker geschikt zijn voor deze geweldige mod, maar is een 3C0 dat ook?
0 wulfke Geplaatst 18 september, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 18 september, 2015 (aangepast) Maar even een niet onbelangrijke Off-Topic vraag Een 3C8 boardnet zal zeker geschikt zijn voor deze geweldige mod, maar is een 3C0 dat ook? Met een gewoon standaard 3C0 boordnet kan je probleemloos de Full guy-mod werkende krijgen. Het 3C8 boordnet voegt alleen meerwaarde toe als je de bijkomende ringen ook als remlicht wil laten functioneren. 18 september, 2015 aangepast door wulfke
0 navi16 Geplaatst 18 september, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 september, 2015 Hebben jullie al een datum geprikt ??? Verstuurd vanaf mijn Samsung S4 1
0 wulfke Geplaatst 18 september, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 18 september, 2015 Hebben jullie al een datum geprikt ??? Verstuurd vanaf mijn Samsung S4 Muhaha, grapjas, Heb zelfs nog niet beslist of ik al dan niet de overname ga doen. Maar zoals het er naar uit ziet is er toch wel wat animo hieromtrent. Blijft nog de vraag of iedereen zin heeft om wat kilometers te gaan doen aangezien ik voor sommige wat in een uithoek woon. En als de overname komt zal de volgende guy-mod dag niet meer voor dit jaar zijn denk ik. 3
0 Mausey Geplaatst 18 september, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 september, 2015 Mijn aanbod staat nog hoor Peter. En ach, voor deze mod maak ik graag wat km's. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1
0 Gast Fappie Geplaatst 18 september, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 september, 2015 Met een gewoon standaard 3C0 boordnet kan je probleemloos de Full guy-mod werkende krijgen. Het 3C8 boordnet voegt alleen meerwaarde toe als je de bijkomende ringen ook als remlicht wil laten functioneren. Kijk daar hebben we wat aan Uithoek Gewoon lekker dagje Belgie is toch niets mis mee, trouwens kunnen we nog profiteren van jullie lagen benzine en diesel prijzen 1
0 Vinniepilon Geplaatst 18 september, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 september, 2015 Gezellig toch en wat die paar kms extra nou uit in een passat! 2
0 harmenvd Geplaatst 7 oktober, 2015 Rapporteer Geplaatst 7 oktober, 2015 - passat Rdi, Bi-color set ringen- Vinniepilon bi color twee witte stip sedan. - Navi16, voor tips en hulp aan derde (geen lampen, ringen nodig)- Diver Bi color Station (weet nog niet welke stip)- Maurice Bi-color met 2 witte stippen, variant. (zelf nog 2 nette reserve lampen)- Koen set rode ledringen. Montage doe ik zelf. - ATS, Bi-color set ringen - ZAA, bi color met 2 witte stippen. 3c sedan- Fappie (Ronald) Set kofferuntis 2 witte stippen en bi color ledringen voor een Variant..... eventueel op montage meetingdag zelf er wel in willen knutselen - JVN91, bi-color met 2 witte stippen, Sedan. Inbouw bij een meeting het liefst. - Harold, bi-color set ringen -IDS alleen op de koffie... - Harmenvd, set bi-color ledringen, losse witte stip - Variant.
0 butcher1981 Geplaatst 7 oktober, 2015 Rapporteer Geplaatst 7 oktober, 2015 Butcher bi color twee witte stippen
0 Ozzy Geplaatst 7 oktober, 2015 Rapporteer Geplaatst 7 oktober, 2015 - passat Rdi, Bi-color set ringen- Vinniepilon bi color twee witte stip sedan. - Navi16, voor tips en hulp aan derde (geen lampen, ringen nodig)- Diver Bi color Station (weet nog niet welke stip)- Maurice Bi-color met 2 witte stippen, variant. (zelf nog 2 nette reserve lampen)- Koen set rode ledringen. Montage doe ik zelf. - ATS, Bi-color set ringen - ZAA, bi color met 2 witte stippen. 3c sedan- Fappie (Ronald) Set kofferuntis 2 witte stippen en bi color ledringen voor een Variant..... eventueel op montage meetingdag zelf er wel in willen knutselen - JVN91, bi-color met 2 witte stippen, Sedan. Inbouw bij een meeting het liefst. - Harold, bi-color set ringen -IDS alleen op de koffie... - Harmenvd, set bi-color ledringen, losse witte stip - Variant. - Butcher bi color, twee witte stippen - variant/sedan?? - Ozzy40 bi color met 2 witte stippen - Sedan (gezien ik 2 linkerhanden heb, zou ik ook graag hulp bij het inbouwen willen hebben)
0 Michel de Zeeuw Geplaatst 16 oktober, 2015 Rapporteer Geplaatst 16 oktober, 2015 Michel Passat variant bi color met witte stippen Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Vraag
wulfke
.
aangepast door wulfkeTop Posters For This Question
328
158
83
77
Popular Days
21 feb
108
20 feb
56
1 ma
36
8 apr
33
Top Posters For This Question
wulfke 328 posts
Rachid17 158 posts
Diver 83 posts
Mausey 77 posts
Popular Days
21 feb 2016
108 posts
20 feb 2016
56 posts
1 ma 2017
36 posts
8 apr 2017
33 posts
Popular Posts
SnoopyP
Hier vast een filmpje van de lampen... Straks (na een paar bakken koffie) ga ik de foto's van gisteren op de Imac zetten en komen die ook hier te staan... Dus nog even geduld heren!!https://vimeo.com/
wulfke
Bij deze mag ik jullie meedelen dat ik vanaf vandaag officiële Guymod verdeler ben. Vandaag na een ritje Hasselt en een gesprek met Guyke hebben we uiteindelijk de overname van de Guymod afgerond. M
wulfke
Ik heb gisteren een bericht gekregen van Ozzy dat er bij hem vocht is waargenomen in zijn linkse koffer unit. Wil langs deze weg melden voor diegene waarbij deze mod is ingebouwd (door mij dan) of
Posted Images
1442 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten