wulfke Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 (aangepast) . 15 december, 2018 aangepast door wulfke 2
0 Rachid17 Geplaatst 21 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 21 maart, 2021 3 minuten geleden, martijn v o zei: nee hoor, ze zijn hier in ieder geval nooit aangekomen Nou Diver je hoort het
0 Mausey Geplaatst 21 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 21 maart, 2021 @JurgenTDIHeb hier eventueel nog een boordnet liggen (ergens). Zou je kunnen proberen om deze eens in te pluggen!?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
0 wulfke Geplaatst 21 maart, 2021 Auteur Rapporteer Geplaatst 21 maart, 2021 Heb denk ik ook nog wel een gebruikte ring liggen. En een paar ongebruikte maar die hebben andere leds erop welke rood ander rood is dan de eerste gen ringen.
0 Diver Geplaatst 21 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 21 maart, 2021 Daarom had ik toen een setje reserve er bij gekocht. voor zoiets als dit of een aanrijding van achter. was niet nodig, een Pool besloot om mij van voren aan te rijden. Einde B6.
0 navi16 Geplaatst 21 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 21 maart, 2021 14 minuten geleden, wulfke zei: Heb denk ik ook nog wel een gebruikte ring liggen. En een paar ongebruikte maar die hebben andere leds erop welke rood ander rood is dan de eerste gen ringen. lampen die ik nu heb komen bij jou vandaan.
0 wulfke Geplaatst 21 maart, 2021 Auteur Rapporteer Geplaatst 21 maart, 2021 6 minuten geleden, navi16 zei: lampen die ik nu heb komen bij jou vandaan. Ik heb wel meerdere setjes gemaakt zowel met eerste type als 2de type ringen.. maar volgens mij heb je dan het eerste type (zonder extra weerstanden om rood minder rood te laten schijnen)
0 navi16 Geplaatst 21 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 21 maart, 2021 zou best kunnen kan ik dat zien aan de buiten kant ???
0 JurgenTDI Geplaatst 22 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 22 maart, 2021 22 hours ago, Mausey said: @JurgenTDI Heb hier eventueel nog een boordnet liggen (ergens). Zou je kunnen proberen om deze eens in te pluggen!? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk ah dat zou een goed idee zijn inderdaad, heb er zelf ook nog ergens 1 liggen maar die ligt waarschijnlijk ergens tussen de spullen in de opslag gezien ik binnenkort verhuizen ga. Als je em ergens binnen handbereik hebt, zou ik deze eens kunnen testen. 👍
0 Mausey Geplaatst 22 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 22 maart, 2021 ah dat zou een goed idee zijn inderdaad, heb er zelf ook nog ergens 1 liggen maar die ligt waarschijnlijk ergens tussen de spullen in de opslag gezien ik binnenkort verhuizen ga. Als je em ergens binnen handbereik hebt, zou ik deze eens kunnen testen. Heb hem ergens in de garage liggen, dus wel binnen handbereik.Laat maar weten Jurgen als ik hem moet opsnorren.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
0 dieseltje Geplaatst 22 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 22 maart, 2021 Ik zoek ook nog een setje voor een 3C variant.
0 Diver Geplaatst 23 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 23 maart, 2021 21 uren geleden, dieseltje zei: Ik zoek ook nog een setje voor een 3C variant. Heb jij die er nooit ingehad dan
0 maxx007at Geplaatst 23 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 23 maart, 2021 vraag het even aan @maxx007at of hij ze nog heeftZijn mee verkocht met de B6 omdat ik geen andere lampunits meer had.Sent from my iPhone using Tapatalk
0 dieseltje Geplaatst 23 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 23 maart, 2021 45 minuten geleden, Diver zei: Heb jij die er nooit ingehad dan Nee voor kennis van mij. Die zeurt mij de oren van de kop. 1
0 janpieter Geplaatst 24 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 24 maart, 2021 Ik zou ook graag nog een setje willen voor mijn B6 sedan, is hier nog aan te komen? Of weten jullie waar ik de spullen kan aanschaffen? En is er dan ook nog een beschrijving hoe dit allemaal werkend te krijgen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet,JanpieterVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
0 JurgenTDI Geplaatst 26 maart, 2021 Rapporteer Geplaatst 26 maart, 2021 On 20-3-2021 at 09:53, JurgenTDI said: Zo, het is al weer een tijdje geleden dat ik deze ringen omgebouwd heb en ook het forum bekeken heb. Afgelopen week kreeg ik een lamp-storing op mn schermpje, dacht eerst dat het mn led-stadslampjes waren (die halen soms de koude-diagnose niet, maar na uit/inschakelen verlichting wel). Maar het waarschuwingslampje bleef branden. geen melding welk licht stuk is, normaal geeft de computer wel aan det het de kentekenplaat, achteruitrijd, knipperlicht links-rechts oid is dus zelf maar even rond de auto gelopen: Mijn linker binnenste guymod unit licht niet meer op, enkel de richtingaanwijzer in de unit werkt nog. - geen verlichting bij inschakelen - geen remlicht - geen mistlicht - geen achteruitrijdlicht Enig idee waar ik zou moeten zoeken in de kabelboom? of zou de led-ring stuk zijn. Wanneer ik de storing met VCDS reset, en de verlichting aan zet zie ik heeeel even (seconde ofzo) dat de ring aan gaat, maar gaat daarna direct uit. Iemand een idee? aardingsprobleem? draadbreuk? Het verlossende antwoord: 3 draden stuk. Alles werkt nu weer... 😁 4
0 Nickelson87 Geplaatst 13 april, 2021 Rapporteer Geplaatst 13 april, 2021 Is er nog een mogelijkheid om deze mod in te bouwen bij mijn passat? Wil gerust zelfs de kabels vanuit boordnet leggen tot aan de lampen zoals op de tekening en een setje lampen kopen en opsturen zodat iemand met ervaring deze kan voorbereiden met de led's. Liefst omgeving eindhovenVerstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
Vraag
wulfke
.
aangepast door wulfkeTop Posters For This Question
328
158
83
77
Popular Days
21 feb
108
20 feb
56
1 ma
36
8 apr
33
Top Posters For This Question
wulfke 328 posts
Rachid17 158 posts
Diver 83 posts
Mausey 77 posts
Popular Days
21 feb 2016
108 posts
20 feb 2016
56 posts
1 ma 2017
36 posts
8 apr 2017
33 posts
Popular Posts
SnoopyP
Hier vast een filmpje van de lampen... Straks (na een paar bakken koffie) ga ik de foto's van gisteren op de Imac zetten en komen die ook hier te staan... Dus nog even geduld heren!!https://vimeo.com/
wulfke
Bij deze mag ik jullie meedelen dat ik vanaf vandaag officiële Guymod verdeler ben. Vandaag na een ritje Hasselt en een gesprek met Guyke hebben we uiteindelijk de overname van de Guymod afgerond. M
wulfke
Ik heb gisteren een bericht gekregen van Ozzy dat er bij hem vocht is waargenomen in zijn linkse koffer unit. Wil langs deze weg melden voor diegene waarbij deze mod is ingebouwd (door mij dan) of
Posted Images
1442 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten