Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zo weer even verder,

omdat er maar 4 sets bi-color ledringen bij de overname waren kon ik dus niet echt verder buiten de 2 Franse sets samenbouwen en al een set ledringen versturen naar een forumlid.

Vandaag dus maar eens in de geldbuidel getast (aiai dit tijdens de feestdagen en het einde van de maand) en 20 ledringen besteld.

Goed voor 10 setjes waarmee ik de forumleden die enkel losse ledringen gevraagd hadden al kan voorzien van ledringen.

Met de rest van de ringen kan ik dan aan de slag voor in te bouwen in de units.

 

tot de volgende update...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke, is het een idee om de lijst van geinteresseerden en de keuzemogelijkheden in het eerste bericht van dit topic bij te werken?

 

Ik was ff kwijt of je nu wel of niet ook begint aan donkere achterlichtunits. Ik zal es terug bladeren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi wulfke.

 

Bij deze felicitaties voor jou en je overname van de handel ( bravo).

En vindt het een eer dat jij aan mijn lichten werkt ????????????☺.

 

Las net dat je het ook oem kan houden , gewoon plug and play.

 

Gaat dit wat meer kosten of is de prijs het zelfde. Als het een euro of 40 extra gaat kosten, dan vraag ik je om het te doen.

 

Mgr:Rachid

 

PS: Geniet van de feestdagen en niet te veel ????

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga even kijken hoeveel het uiteindelijk als meerprijs zal worden voor een plug and play kabelboom.

Ben nu bezig met het opmaken van een schema en lijstje van de nodige onderdelen om de prijs zo laag mogelijk te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke, is het een idee om de lijst van geinteresseerden en de keuzemogelijkheden in het eerste bericht van dit topic bij te werken?

 

Ik was ff kwijt of je nu wel of niet ook begint aan donkere achterlichtunits. Ik zal es terug bladeren :)

Ik kan eventueel de donkere units maken, met of zonder SML in de buiten units.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga even kijken hoeveel het uiteindelijk als meerprijs zal worden voor een plug and play kabelboom.

Ben nu bezig met het opmaken van een schema en lijstje van de nodige onderdelen om de prijs zo laag mogelijk te houden.

Zo te zien heb je het er nu al aardig druk mee, tijd zat he rustig aan, heb je eindelijk vrij aan het eind van het jaar zitten wij weer te zeuren over die lampen :mrgreen:

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo te zien heb je het er nu al aardig druk mee, tijd zat he rustig aan, heb je eindelijk vrij aan het eind van het jaar zitten wij weer te zeuren over die lampen :mrgreen:

 

Jan

 

dat wel ja,

Zit deze vakantie meestal alleen met de kids dus veel verder werken aan de lampen zit er helaas niet in.

Hopelijk na de vakantie eens wat tijd om verder te doen, tegen die tijd waarschijnlijk de nieuwe lading ledringen binnen.

En de mods aan mijn eigen passat blijven maar liggen.. volgend jaar moet de oem xenon er tcoh zeker in zitten zodat ik terug wat plaats krijg want het tuinhuis ligt vol met voorbumper, achterbumper, velgen, achterklep, xenonunits, enz en de passat heeft ook dringend een polijstbeurt nodig.

 

een beetje geduld zal er idd wel moeten zijn, en voor diegene die niet kan wachten kan ik de ledringen opsturen eens ik die binnen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op de Guymod-dag die ik heb meegemaakt had Guy alle lampen al netjes voorbereid en geprepareerd en hoefden alleen nog gemonteerd te worden (interieurdelen demonteren, draden trekken, lampen monteren, coderen met vcds, alles terug monteren). De lampen openen en bewerken lijkt me een klusje dat je op je gemak zonder tijdsdruk wilt doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op de Guymod-dag die ik heb meegemaakt had Guy alle lampen al netjes voorbereid en geprepareerd en hoefden alleen nog gemonteerd te worden (interieurdelen demonteren, draden trekken, lampen monteren, coderen met vcds, alles terug monteren). De lampen openen en bewerken lijkt me een klusje dat je op je gemak zonder tijdsdruk wilt doen.

Dat wist ik niet, scheelt een hoop werk, moeten we maar een kerstpakket regelen voor volgend jaar :mrgreen:

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Idd zoals Erwin zegt worden de units al volledig klaar gemaakt voor montage. Dan nog komt er nog redelijk wat bij kijken om de kofferdelen te demonteren en bedrading erbij te trekken en aan te sluiten. Als het plug and play kabelboom concept goed meevalt dan bespaard dit ook nog wel tijd. Maar dan nog is het bijtrekken van de bedrading door de slurf van de variant achterklep een lastig werkje. Werkt idd iets relaxer als ik dit tussendoor kan doen. Lijm moet ook wat kunnen drogen en uitharden bij het terug dicht maken van de units.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke

 

Nou Peter, ik volg dit topic met interesse en hoop eerlijk gezegd dat het nog een paar weekjes gaat duren voordat de ombouw-dag gepland wordt, dan kan mijn spaarvarken nog even herstellen van de aanschaf van mn nieuwe koppelingsset :)

 

Maar als ik er bij ben, zorg ik er graag voor dat jij aan het einde van de dag weer met een glimmende en krasvrije auto onderweg kan :wink:

aangepast door Thijs
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke

 

Nou Peter, ik volg dit topic met interesse en hoop eerlijk gezegd dat het nog een paar weekjes gaat duren voordat de ombouw-dag gepland wordt, dan kan mijn spaarvarken nog even herstellen van de aanschaf van mn nieuwe koppelingsset :)

 

Maar als ik er bij ben, zorg ik er graag voor dat jij aan het einde van de dag weer met een glimmende en krasvrije auto onderweg kan :wink:

 

@@Thijs ,

Dat aanbod sla ik zeker niet af en er kan dan wel wat verrekend worden op het einde van de dag  :wink:  !!

En de ombouw-dag zal nog niet voor de eerste weken zijn hoor.

 

Ook denk ik niet iedereen op eenzelfde dag hier te krijgen net zoals op de voorgaande guy-mod dagen bij Guy. Er zijn altijd wel personen bij die dan de geprikte datum niet aanwezig kunnen zijn.

Als het kabelboom concept wat lukt dan gaat dit het inbouwen ook wel wat sneller maken en kunnen er wat meer op 1 dag gedaan worden.

Maar eens alles op punt staat zal je hier alles te lezen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

oh maar het gaat me niet om het verrekenen, Peter! ik heb heb net zoveel schik in het detailen van een auto als jij hebt in het bezig zijn met de Guy-mod en als je elkaar dan kunt helpen moet je dat niet laten wat mij betreft. Dan is het proosten met een koud pilsje op t eind van de dag een mooi einddoel, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

oh maar het gaat me niet om het verrekenen, Peter! ik heb heb net zoveel schik in het detailen van een auto als jij hebt in het bezig zijn met de Guy-mod en als je elkaar dan kunt helpen moet je dat niet laten wat mij betreft. Dan is het proosten met een koud pilsje op t eind van de dag een mooi einddoel, toch?

Heb nog wel een krat bier en een vieze auto staan hoor :angel:

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Helaas zit het niet in de prijs aangezien het risico op breuk groter is bij het openmaken van de hoeklichten om de sml erin te bouwen. Ik ben ondertussen ook bezig (ook met dat..tussen al de rest door..) met het maken van een prijslijst. Ook hier geld het inruilprincipe indien de hoeklichten intact zijn met alle leds werkende uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik vroeg hetzelfde een aantal pagina's terug. Denk dat je (Peter) het over het hoofd heeft gezien.

 

Maar goed... Het antwoord heb ik i.i.g. gekregen. :P

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn excuses hiervoor. Ik hoop binnenkort hierop een antwoord te kunnen geven.

Is tegenwoordig een beetje hectisch en met 1001 dingen tegelijk bezig. En dan die dagen er nog eens tussen maken het helemaal top

Dat we maar snel terug de gewone weken hebben zodat er eens regelmaat in komt en dat ik jullie kan voorzien van een top mod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn excuses hiervoor. Ik hoop binnenkort hierop een antwoord te kunnen geven.

Is tegenwoordig een beetje hectisch en met 1001 dingen tegelijk bezig. En dan die dagen er nog eens tussen maken het helemaal top

Dat we maar snel terug de gewone weken hebben zodat er eens regelmaat in komt en dat ik jullie kan voorzien van een top mod.

 

Geen probleem joh, ik heb er wel begrip voor hoor. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden