jaap Geplaatst 15 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2023 De passat gaat plaats maken voor een Tiguan 1,4 TSI 4 motion bouwjaar 2018. Ik wil toch naar een hogere zit. De auto is redelijk uit gerust met o.a. Virtuele cockpit, Discover media, zwenkbare trekhaak, elektrische achterklep. 8 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 15 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2023 Mooie auto heb je uitgekozen zeg. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 15 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2023 Gefeliciteerd Jaap. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 15 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2023 (aangepast) Gefeliciteerd Jaap ! Jouw B8 daar achtergelaten ? Misschien interessant voor iemand hier die een B8 zoekt 15 april, 2023 aangepast door wulfke 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jaap Geplaatst 15 april, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2023 39 minuten geleden, wulfke zei: Gefeliciteerd Jaap ! Jouw B8 daar achtergelaten ? Misschien interessant voor iemand hier die een B8 zoekt Ik heb de auto verkocht aan Auto hero Zonder daar een auto te kopen. Zij boden behoorlijk wat meer dan diverse garages bij inruil. Het lijkt erop dat de garages weinig interesse hebben in een diesel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 15 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2023 Mooie auto Jaap, gefeliciteerd. Toevallig heb ik vanochtend een nieuwe sticker op de post gedaan naar je. (En 15 anderen die FM zijn geworden of hebben verlengd) 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Willem nunspeet Geplaatst 15 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2023 Mooi wagen Jaap, als 68 jarige begrijp ik jouw motieven helemaal.Ik heb nu een Golf waar ik niet zoveel mee rijd en waar niks mis mee is maar het is voor mijn leeftijd toch vaak ongemakkelijk zitten en in-en uitstappen.Wens je er heel veel plezier mee! Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jaap Geplaatst 15 april, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2023 (aangepast) En ik ben bijna 70 @Willem nunspeet 15 april, 2023 aangepast door jaap 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Quincy Geplaatst 15 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2023 Mooie auto en uitvoering 😀 veel veilige en gemakkelijke km’s ! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martijn v o Geplaatst 16 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 16 april, 2023 Mooi hoor Jaap. Leuke kleur ook 😀. Gefeliciteerd. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AJV Geplaatst 16 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 16 april, 2023 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Jaap! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 16 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 16 april, 2023 Gefeliciteerd Jaap, mooie wagen!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 16 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 16 april, 2023 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
PietPassat Geplaatst 17 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 17 april, 2023 ziet er keurig uit 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Petroman Geplaatst 17 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 17 april, 2023 Mooie wagen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
J.J Geplaatst 18 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 18 april, 2023 (aangepast) Door de mooie opnamen wordt de wagen wel in het zonnetje gezet. Ik had het als gewezen fotograaf niet kunnen verbeteren. In de wagen ook is het voortreffelijk uitgelicht, en zo dat binnen en buiten de licht sterkte gelijk is, en dat ook nog een zonder schaduw effect van flitslicht. Veel rijplezier toegewenst. 18 april, 2023 aangepast door J.J 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BlackPassat Geplaatst 18 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 18 april, 2023 Veel plezier met de nieuwe koets Jaap. "virtuele cockpit" vorige week was ik nog op zoek naar de term voor deze functie. Dankje. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Petroman Geplaatst 18 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 18 april, 2023 Virtuele cockpit is wel een heel mooie upgrade, net als klaphaak en auto kofferbakdeksel. Wij hadden het ook niet nu wel Oh en discover2 is ook geen slechte upgrade. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
R36 Geplaatst 19 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 19 april, 2023 Mooie wagen Jaap! En die hogere zit is ook voor de iets jongere onder ons aangenaam weet ik uit ervaring. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 19 april, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 19 april, 2023 Nice ride, Jaap.Veel plezier met je nieuwe aanwinst.Verstuurd vanaf mijn CPH2161 met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jaap Geplaatst 28 september Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 september Ik kom weer terug met een passat. Komende vrijdag haal ik deze passat 2.0 TDI op. Ik rij toch nog teveel kilometers voor een benzine auto. Het is een redelijk volle passat met o.a. R line exterieur, dynaudio, zwenkbare trekhaak, panoramadak, head up display, standkachel en nog een paar andere opties. 6 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 28 september Rapporteer Share Geplaatst 28 september Mooie kleur zeg 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jaap Geplaatst 28 september Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 september Zojuist, Diver zei: Mooie kleur zeg Ik wou eens wat anders als zwart of wit. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 28 september Rapporteer Share Geplaatst 28 september Ik wou eens wat anders als zwart of wit. Lapiz bleu? Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jaap Geplaatst 28 september Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 september 4 minuten geleden, tiptronic zei: Lapiz bleu? Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk Dat zou kunnen ik heb niet op de kleurcode gekeken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten