Ga naar inhoud

Willem nunspeet

Full Members
  • Aantal items

    1669
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

Willem nunspeet won de laatste dag op augustus 8 2015

Willem nunspeet had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

237 Excellent

3 Volgers

Over Willem nunspeet

Profile Information

  • Geslacht
    Not Telling
  • Plaats
    Nunspeet
  • Naam
    Willem nunspeet

Overige

  • Vagcom
    Vcds release 18.9

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Ja die clips is een rot constructie, zeker omdat het zo weinig los hoeft zijn er maar weinig mensen die daar handigheid in hebben. Maar fijn dat het gelukt is!
  2. Dorpellijst zou ik niet losmaken, zijn rot clips om te bevestigen. Dacht dat ik het scherm er zo tussen gefrommeld had. Alleen het stukje dorpel onder het scherm een beetje losmaken, wijst zich vanzelf Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
  3. Ik heb 2 jaar geleden het rechterscherm vervangen, was verrot net in de rand boven het, wiel alle schermen in de sloop hebben het zelfde roestprobleem. Ik heb toen en los scherm besteld via internet, bij de spuiter in Nunspeet laten afleveren, scherm was iets van € 50,00 en spuiten €125,00. er was echt geen kleurverschil. Zelf monteren is goed te doen, voorfront hoeft maar een zijde los, je moet het iets naar voren kunnen trekken, met gezond boerenverstand ben je in 2-3 uurtjes klaar.
  4. Ja, rijdt nog steeds lekker Jaap, dit jaar nog 30.000 km geklokt. Door de camper zal de Passat volgend jaar een stuk minder rijden. Het 5e millennium zal ik hier niet mee vol rijden, kan ie over een jaartje naar Bulgarije of Noord Afrika[emoji23] hebben ze geen roet en stikstof problemen...... Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
  5. Passat variant 2.0 TDI 2005, comfortline BKD 412.000 km Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
  6. Heeft misschien wel met de leeftijd van die Camperaars te maken Jos[emoji28][emoji28] Zolang ik nog wilsbekwaam blijf lukt het wel om Diesel in die Fiat Ducato te tanken .... Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
  7. Kreeg gister de brief, was geen verrassing. We zijn in dit land een beetje collectief de weg kwijt onder aanvoering van kabinet Rutte III . Maar ondanks de verhoging blijf ik nog ff doorrijden. Ben bijna 65, vind werken erg leuk en wil nog 1 tot 2 jaar doorblijven werken en de passat voor woon-werkverkeer blíjven gebruiken. Daarna wordt het een benzine Tiguan of Golf oid. We hebben deze herfst een Camper aangeschaft, voor een caravan heb ik dan geen 180 pk meer nodig, hoewel ik iedere dag nog geniet van deze fijne auto!!!! Ben me nu een beetje aan het inlezen op het onderhoud van de Camper een Fiat Ducato, helemaal niks mis mee, 2300 CC diesel en heel betrouwbaar. Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
  8. Mooi dat het opgelost is Martijn! Kun je de turbodruk weer maximaal opvoeren[emoji16] Groet Willem Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
  9. Deze slang Martijn? Als je nummer intikt op Ebay komt ie voor €18,- te voorschijn. Wellicht is ie ook nog wel in de onderdelenlijn te vinden
  10. Wat ook nog over blijft is de handremschakelaar, is tot rond 2007 ook veel ellende mee geweest, kun je altijd een keer loshalen en inspuiten met contactspray http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_346.pdf wanneer je deze effe download, kan hem niet plaatsen, dan zie je op pagina 33 dat de motoren niet apart gezekerd zijn Hier nog een gelijk soortig probleem waar bij een nieuwe stelmotor defect was... https://www.woutbouman.nl/blog/passat-3c-elektronische-parkeerrem-probleem
  11. Weet ik zo gauw niet, denk dat het regelapparaat is afgezekerd en niet de stelmotoren apart, in de motorruimte links in de zekeringbox zit o.a. zekeringen voor ABS module en andere regelapparaten. Maar dan zouden beide motoren het niet doen.
  12. Maar vraag was of voor de wissel beide motoren het wel deden? Kapotte aansturing heb ik nog nooit voorbij zien komen. Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
  13. Deed de oude stelmotor het wel? Enige wat wel eens stuk gaat is het aandrijfriempje en de behuizing die scheurt. Normaal is het plug en play met het wisselen van een motortje. Heb je ook autohold ingebouwd? Bij deze storing wil het soms helpen de accupolen los halen, kabels ff tegen elkaar aanhouden, na montage deuren een keer op en weer van slot. Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
  14. Dit was mijn oude stuurhuis met radiale speling op de tandheugel, had geen zin om die vetpot helemaal uit elkaar te slopen om precies de locatie te vinden , had toch geen zin, oorzaak roest/vocht was duidelijk. (dit was bij 380.000 km)
  15. Ik had een stuurhuis van een golf voor €125,-- , voordeel van jouw 3C BKP is dat er onderdelen zat zijn en voor heel redelijke prijzen. Mijn BKP heeft ondertussen een audi BKD blok uit Frankrijk, een stuurhuis uit een Golf en een andere versnellingsbak uit een Sharan..... Ik heb nu echt een VAG brede auto... Maar stuurhuis is snel te controleren en zo'n tik is ook constant en zou in die 3 jaar al veel erger zijn geworden, een 2 massavliegwiel die stuk is rijd je ook geen 3 jaar mee door, wanneer het echt stuk is beweegt het tegen de binnenzijde van het koppelingshuis aan , dan hoor het schuren/ tikken bij langzaam rijden, bij hoger snelheden begint de auto meteen te bokken, dus denk ook niet echt dat dit het is. Maar je moet de locatie weten liv, rev lia, rea of in het midden en dan kun je verder kijken, het moet toch mogelijk zijn op dit op te lossen....
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden