ATS Geplaatst 17 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 17 februari, 2016 zoals bij mijn passat.. vermogen nog op kenteken ook. Geen vw garantie dus geen vw sjoemel troep meer. Verstuurd van mijn SM-G900F met Tapatalk
wulfke Geplaatst 18 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 18 februari, 2016 Als je laat tunen wordt er andere software opgezet zou dat ook meteen betekenen dat je geen "sjoemel"software meer hebt en je wettelijk in orde bent?Hmm ja en neen. Je kan/mag het niet aantonen omdat het officieel niet toegelaten is in België om je wagen te chippen. Meer pk's dan wat je eigenlijk aan fiscale pk's betaald.
Johan.h Geplaatst 21 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2016 'VW moet auto's bouwen in VS' http://telegraaf.nl/w/25242628 Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Vdub Geplaatst 21 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2016 misschien komen ze dan onder de miljardenboete uit..
rob 44 Geplaatst 21 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2016 (aangepast) Wie weet waar ik heen zou moeten met vragen hierover? Ik wil weten wat gebeurd als ik niets maat doen bij vw aan de software.zolang ik de auto in bezit heb veranderd er ook niets dan en. Rij ik hem gewoon op,ben met van calsteren(vag techniek)erover bezig te laten chippen en dpf egr etc te laten doen.daarna gaat hij niet meer weg 21 februari, 2016 aangepast door rob 44
jacohatt Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 23 februari, 2016 'VW moet auto's bouwen in VS' http://telegraaf.nl/w/25242628 Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Volgens mij is die de ECHTE reden achter de "schandaal"... 1
rob 44 Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 23 februari, 2016 Ja dat is ook de bedoeling,maar als ik er verplicht heen moet zal ik moeten wachten tot erna dan
Ozzy Geplaatst 2 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 2 maart, 2016 Net eens met de Belgische verdeler D'ieteren aan de telefoon gehangen, hij wist me te vertellen dat de Amarok al onafhankelijk getest is en blijkt geslaagd na de aanpassingen. Geen meer verbruik en het vermogen bleef gelijk. Vanaf volgende maand zouden de 2.0 TDI's aan de beurt zijn. Volgens mij ben je een model naam vergeten 1
rob 44 Geplaatst 2 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 2 maart, 2016 Ik heb niks meer gehoord,een maat van mij heeft een golf 7 gtd die heeft de 2de brief gehad......
hudeck Geplaatst 2 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 2 maart, 2016 Ik heb nog geen tweede brief ontvangen. Dus wacht nog lekker af en af wat de ervaringen zijn na de update Sent from my iPhone using Tapatalk
rob 44 Geplaatst 2 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 2 maart, 2016 (aangepast) Me vandaag blauw geërgerd aan een kraakje in zn 3',,,,helemaal in de stress blijkt het van het kapje te komen van de spiegel op de voorruit ff geduwd en opgelost.ik wil schadevergoeding nu voor de stress heheheh Ja alleen in zn drie bij 1800 toeren en natuurlijk dat blijven herhalen tot ik het gevonden had.....gans gek geworden ervan 2 maart, 2016 aangepast door rob 44 2
-=mYst=- Geplaatst 2 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 2 maart, 2016 Ik veronderstel alle modellen passat, golf,... gaat nog over de rest van het jaar verdeeld worden om de dealers niet te overbelasten. Ik heb wel al een tweede brief gehad maar dat is enkel een bekendmaking dat er nog een derde brief komt met een uitnodiging om een afspraak te maken. 't kan dus nog wel ff duren eer je van je chipje kan gaan genieten, oh well... des te groter gaat de smile op je gezicht zijn als hij van de rollenbank af komt
bjorn Geplaatst 8 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 8 maart, 2016 Vandaag 2de brief gekregen. De 2.0 tdi gaan nu terug komen. 1.2 tdi eind 2de kwartaal en de 1.6tdi vanaf 3de kwartaal
hudeck Geplaatst 8 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 8 maart, 2016 Nou dan zal ik binnenkort ook de brief wel binnenkrijgen Sent from my iPhone using Tapatalk
comfortcruiser Geplaatst 9 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 maart, 2016 Ai loekoe....1e brief is binnen.... quote: U bent in bezit van een Volkswagen met dit type motor. Het is zeer gewenst dat de huidige software van deze motor wordt vervangen door een verbeterde, door de autoriteiten goedgekeurde, versie. end quote. Zeer gewenst komt bij mij over als, niet verplicht... Is het al bekent of eventuele chiptuning overschreven wordt? 1
BARRY_TDI Geplaatst 9 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 maart, 2016 Ai loekoe....1e brief is binnen.... quote: U bent in bezit van een Volkswagen met dit type motor. Het is zeer gewenst dat de huidige software van deze motor wordt vervangen door een verbeterde, door de autoriteiten goedgekeurde, versie. end quote. Zeer gewenst komt bij mij over als, niet verplicht... Is het al bekent of eventuele chiptuning overschreven wordt? Geheel vrijblijvend zo te lezen. Wat meer gewenst is dat er software van b.v. JD of VVT erop komt
Rachid17 Geplaatst 9 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 maart, 2016 Geheel vrijblijvend zo te lezen. Wat meer gewenst is dat er software van b.v. JD of VVT erop komt Is er voor de 2.0fsi ook wat uit te halen met chippen Barry? ?
BARRY_TDI Geplaatst 9 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 maart, 2016 Is er voor de 2.0fsi ook wat uit te halen met chippen Barry? ? Durf ik niet te zeggen. Daar weet mijn assistent @@Ozzy40 Özgür wel een antwoord op Of anders op de site vav JD kijken bijvoorbeeld
Schippersss Geplaatst 9 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 maart, 2016 Voegt weinig toe op zulke motoren. Turbo motoren zijn hier beter voor geschikt.
Ozzy Geplaatst 9 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 maart, 2016 Is er voor de 2.0fsi ook wat uit te halen met chippen Barry? ? Zoals ik eerder al had aangegeven... En Dennis het net ook deed... Nee.
stanis40 Geplaatst 9 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 maart, 2016 Vandaag ook een uitnodiging gekregen van Wealer om een afspraak te maken. De mijne is niet gechipt of getuned, maar wacht ff af tot ik wat ervaringen gelezen heb. Heb geen zin in een auto die door aanpassingen slechter gaat rijden:)
bjorn Geplaatst 9 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 maart, 2016 Mijne is wel voorzien van een paar extra pony's. Dus sowieso sjoemel software. Zit er dus helemaal niet op te wachten om weer opnieuw te laten tunen. Weet alleen niet wat de consequenties zijn als je niet gaat. Krijg ik dan vanzelf een brief van de rdw dat ik met een auto rond rij die geen typegoedkeuring heeft? Eventueel met een risico van inneming kenteken etc. Hopelijk duurt dat nog even, lease loopt nog een kleine 2 jaar...
Ozzy Geplaatst 9 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 maart, 2016 Ik hoop voor degene die bewust niet gaan dat de RDW hier geen apk afkeurpunt van gaat maken...
Schippersss Geplaatst 9 maart, 2016 Rapporteer Geplaatst 9 maart, 2016 (aangepast) Als de auto niet wordt geüpdatet blijft hij als 'besmet' in het systeem staan, tot zo ver ik gehoord heb. 10 maart, 2016 aangepast door Schippersss
Aanbevolen berichten