Ga naar inhoud

VW schandaal?


silvergrey

Aanbevolen berichten

Dus waarschijnlijk geen sjoemel

 

Niet op het gebied van NOx, wel op het gebied van NO2.

 

Ze stoten iets meer CO2 uit dan dat er geclaimd werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er nog forumleden bij die meedoen met de schadeclaim? Zelf houd ik niet zo van de claimcultuur die uit de VS lijkt over te waaien, maar als iedereen straks een schadevergoeding krijgt en ik niet omdat ik te netjes ben geweest zal ik ook balen. Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er nog forumleden bij die meedoen met de schadeclaim? Zelf houd ik niet zo van de claimcultuur die uit de VS lijkt over te waaien, maar als iedereen straks een schadevergoeding krijgt en ik niet omdat ik te netjes ben geweest zal ik ook balen. Wat denken jullie?

Die 5000 man van de weetikveelhoeveel duizend gaan echt geen schadevergoeding krijgen :lol:

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet Renault een "VeeWeetje "!?

 

Dik in orde, volgens deze heren van Renault.

 

 

De Franse autoriteiten breken de voordeur open bij autobouwer Renault. Er schijnen daar Volkswagen-achtige dingen te gebeuren!

 

BAMMMM daar gaat de koers van het Franse concern. Op het moment van schrijven staat het aandeel 19 procent lager en niemand weet waar dit gaat eindigen.

 

Persbureau Bloomberg bericht dat Franse autoriteiten een inval hebben gedaan bij Renault en computers hebben meegenomen. Eerder deze maand gingen er onderzoekers langs bij terreinen waar Renault tests draait. Dat duidt er op dat het onderzoek niet boekhoudkundig is, maar in de technische sfeer gezocht moet worden..

 

Staat Renault hetzelfde te wachten als Volkswagen?:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe allemaal zoekgeschiedenis gerelateerd zeggen.

Maar heb het al gehad,nu staat er wat is mijn auto waard reclame,ook niet op gezocht

Kan me niet herinneren zulke dingen te hebben gezocht. Behalve dan die beschaafde link van @@Ozzy40 laatst. (the wonder doll)

 

Is maar goed dat ik me laptop mee heb.  :razz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja. Nou wel raar. Binnen een paar uur na de inval was duidelijk dat het ok was met de Franse dieseltjes, volgens het Franse onderzoeks team.

 

Dit stink naar franse kaas.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

"In de dieselauto's van autofabrikant Renault is geen 'sjoemelsoftware' aangetroffen. Dat melden de Franse autoriteiten volgens het Franse persbureau AFP."

 

Dit zaakje stinkt, ik geloof er niks van.

Die fransen zijn sowieso een vreemd volk.

Het zou me niks verbazen als ze hebben gelogen om renault van de afgrond te hebben geholpen.

 

Maar goed... De waarheid komt altijd boven tafel he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zelf dat elke automobiel fabrikant wel iets of meerdere dingen heeft wat het daglicht niet kan verdragen maar vindt dat ze dan allemaal met de billen bloot moeten..

 

Maar wie van ons zit bij die groep mensen die een rechtszaak gaan aanspannen tegen VW....

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote name="hudeck"

 

Maar wie van ons zit bij die groep mensen die een rechtszaak gaan aanspannen tegen VW....

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Iemand van hier procederen tegen vw? Dat zal toch niet?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

aangepast door Flying Dutchman
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden