Mijne iig heeft zeker roet in de uitlaat maar rook heb ik nog nooit gezien.ook niet bij koudstart.stinken doet i als een varken hehe.
Top nig nooit gehaald maar zeker harder als 220 op de klok.die heb ik al gereden.
Enne updates doet ik niet aan mee.wij rijden echt zo goed als enkel binnenwegen met een verbruik van gemiddeld van 5.7..en nooit gereset dus op lange termijn.ik ben dik tevreden
De stekker die jij nodig hebt is dezelfde die je eruit gehaald hebt.een dubbele vaste.2 losse gaat niet passenOh zie net dat je auto 2 losse heeft sorry.maar je zult dus een vaste blok nodig hebben.dus een verloop van 2 losse naar 1 vaste.misschien heeft de stealer die liggen hoef je geen 3 weken te wachten
Hoe word zoiets gekontroleerd op de keuring*als ze het in belgie doen).?
Word er enkel gekeken naar foutcodes of kijken ze wat verder?
Ik meen bij mij dat als ik het roetfilter uitlees er gewoon geen waardes staan
Dealers modderen aan...bij 2 auto s meegemaakt.is opzich menselijk om fouten te maken maar als ervoor betaald word moet het fatsoenlijk gedaan worden.anders kun je het zelf gratis verpesten en jezelf voor de kop slaan
Jaja dat verhaal heb ik al meegemaakt...meneer laat gewoon een expert komen....ff onderonsje en voila...700 pietermannen betalen aub.schade is niet bewezen een dealerfout.je zou gewoon gesprekken moeten opnemen als je man tegen man spreekt..spreek me er niet van.dan geef ik ze nog liever aan mn hond uit
Ik ga volgende maand alles nieuw kopen.
Riem rollen en waterpomp.
Wie kan mij dat erop zetten?
Ik ga niet naar de stealer.
Liefst in een straal van 50 km van tongeren(maastricht)