Ga naar inhoud

VW schandaal?


silvergrey

Aanbevolen berichten

Als zei jaren ermee wegkwamen zal ik ook wel iets kunnen fixen lijkt mij.ik doel op.als ze zogenaamd gerepareerd terug komen en nog niet conform zijn wat gebeurd er dan? Nog eens teruggaan?

Weer andere software erin of.....ik w8 af

ge weet toch hoe dat gaat gaan... of het met de update in orde is of niet, interesseert die mannen van de keuring niks. Als het maar op papier staat. Gewoon vragen om te noteren dat de update gebeurd is, zonder iets uit te voeren.

 

ik gok dat zo 'n garagist daar niet snel moeilijk over zal doen, scheelt weer ff wat werk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recall is niet verplicht

Is de terugroepactie nu verplicht of niet? Hierover bestond lange tijd onduidelijkheid. Eerst communiceerde D’Ieteren van wel, maar dat bleek niet te kloppen. We vroegen een duidelijk standpunt over het al dan niet verplicht karakter aan de verschillende ministers voor Mobiliteit, de minister voor Consumenten en zelfs de premier. Na een dubbele rondvraag bleef het aanvankelijk oorverdovend stil. Uiteindelijk zorgde de nieuwe federale minister voor Mobiliteit Bellot recent voor enige klaarheid: de Belgische wet bepaalt nergens dat de Belgische gedupeerden verplicht zijn hun auto te laten aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recall is niet verplicht

Is de terugroepactie nu verplicht of niet? Hierover bestond lange tijd onduidelijkheid. Eerst communiceerde D’Ieteren van wel, maar dat bleek niet te kloppen. We vroegen een duidelijk standpunt over het al dan niet verplicht karakter aan de verschillende ministers voor Mobiliteit, de minister voor Consumenten en zelfs de premier. Na een dubbele rondvraag bleef het aanvankelijk oorverdovend stil. Uiteindelijk zorgde de nieuwe federale minister voor Mobiliteit Bellot recent voor enige klaarheid: de Belgische wet bepaalt nergens dat de Belgische gedupeerden verplicht zijn hun auto te laten aanpassen.

 

Hoi Rob ,

 

Zeer interessant .

Waar heeft Bellot dit ergens geformuleerd ? Heb je een link ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Bij de keuring weten ze waarschijnlijk allang dat hun manier van meten totaal zinloos is en ook dat vw niet de enige is.

zij die 'n keer hard willen lachen, moeten maar eens met mij mee naar de keuring. gewoon om te zien hoe ze zitten te klooien om bij de mijne de slang op de uitlaat te krijgen (die past nl niet!) en om dan te zien hoe hun hele meetprocedure niet wérkt op mijn auto hahaha :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Een verslaggever van EenVandaag benaderde mij om mijn auto te laten testen voor en na de software upgrade om ook mijn ervaringen vast te leggen...

 

 

Wat VW betreft denk dat ze een bak met geld bij de Nederlandse overheid droppen en wij blijven met de shit zitten

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een verslaggever van EenVandaag benaderde mij om mijn auto te laten testen voor en na de software upgrade om ook mijn ervaringen vast te leggen...

Wat VW betreft denk dat ze een bak met geld bij de Nederlandse overheid droppen en wij blijven met de shit zitten

Sent from my iPhone using Tapatalk

Zal dus moeilijk gaan als je geen oproep krijgt..maar wel een mooi idee van die mannen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot heden alleen een brief gekregen dat ik "besmet" ben ermee. Verder nog geen oproep gehad. Begint nu wel inderdaad wat lang te duren...

Ik zit ook nog steeds op de oproep te wacht.

Maar heb ook al bij JD een afspraak staan dus om het ff hard te zeggen VW loop naar de maan.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden