Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nou heb nu officieel de brief ontvangen met de bevestiging dat ik ook getroffen ben door de sjoemel software... Dus afwachten....

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Wat zouden we voor problemen kunnen verwachten? Want stilletjes hoop ik dat ze veel problemen tegen komen... Dan heb ik de kosten later niet... OW wat ben ik slecht lol

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

vw kan de problemen verwachten,ze zullen echt niet je hele blok nakijken gast;als er andere problemen zijn zijn zullen ze die netjes herstellen en je een nette rekening presenteren ala vw,

wat ik begrepen heb is bij de 1,6 andere software inladen en nieuwe verstuivers,tot nu toe bekend

normaal gezien zouden we volgende week een lijst moeten krijgen van vw wat ze nu exact gaan doen eraan

Geplaatst (aangepast)

Nee dat weet ik ook wel dat dat er niet in zit zou ik ook niet doen..Maar dromen mag je altijd...

 

Maar ben wel benieuwd naar de lijst.

Waar publiceert vw deze lijst of post iemand een link naar de vw site

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

aangepast door hudeck
Geplaatst

Ben ik eigenlijk de eenige die stiekem hoopt dat er binnen kort een nieuw schandaal van andere autoconstructeurs aan het licht komt?

Of zou VW (VAG) echt de eenigste zijn die niet in regel is?

Aangezien dat je  o.a. hoort dat ze aan het maximum zitten van zuinig/properheid bij dieselmotoren.

Geplaatst
  Op 7-11-2015 om 11:20, Glowie zei:

Ben ik eigenlijk de eenige die stiekem hoopt dat er binnen kort een nieuw schandaal van andere autoconstructeurs aan het licht komt?

Of zou VW (VAG) echt de eenigste zijn die niet in regel is?

Aangezien dat je  o.a. hoort dat ze aan het maximum zitten van zuinig/properheid bij dieselmotoren.

Nee hoor, je bent zeker niet de enige. Ik kan me namelijk ook absoluut niet voorstellen dat VW de enige is die in dit bedje ziek is...

Geplaatst
  Op 22-9-2015 om 08:13, Dabrother zei:

Ach alle merken doen dat hoor, ben nu nog zekerder om hem te laten chippen.

En VW blijft voor mij nog steeds DAS AUTO.

Misschien wel interessant om nu aandelen bij VW te kopen, waren 20% gezakt na deze aankondiging, maar je kan er bijna zeker van zijn dat die snel terug omhoog gaan.

nog ffkes wachten gast,die zakken nog verder,gegarandeerd

Geplaatst (aangepast)

Ik denk dat dit alleen bij VAG voorkomt  :twisted:

Als dit ook bij andere merken voor zou komen dan zou VAG dit toch zeker weten.

Elke fabrikant koopt auto's van andere merken om die compleet te ontleden om hun technieken te onderzoeken.

Dus als dit bij een ander ook het geval is had VAG dit al heel snel geroepen of via via laten lekken om de aandacht van hun af te leiden.

 

Audi...voorsprong door techniek.....we weten nu in elk geval welke techniek ze gebruiken :mrgreen:

 

Hoop vooral dat het PON gaat raken maar dat zal wel niet. 

Zolang PON de importeur is zal ik in NL zeker geen VAG auto kopen. Teveel slechte ervaringen met mijn Passat gehad en de afhandeling daarvan.

aangepast door Riconl
Geplaatst

Bwa,

het is ook zo niet dat een andere costructeur de sjoemelsoftware aan het licht heeft gebracht...

 

  Op 14-11-2015 om 23:59, Riconl zei:

Ik denk dat dit alleen bij VAG voorkomt  :twisted:

Als dit ook bij andere merken voor zou komen dan zou VAG dit toch zeker weten.

Elke fabrikant koopt auto's van andere merken om die compleet te ontleden om hun technieken te onderzoeken.

Dus als dit bij een ander ook het geval is had VAG dit al heel snel geroepen of via via laten lekken om de aandacht van hun af te leiden.

 

Audi...voorsprong door techniek.....we weten nu in elk geval welke techniek ze gebruiken :mrgreen:

 

Hoop vooral dat het PON gaat raken maar dat zal wel niet. 

Zolang PON de importeur is zal ik in NL zeker geen VAG auto kopen. Teveel slechte ervaringen met mijn Passat gehad en de afhandeling daarvan.

Geplaatst

ik zie dat niet zo,een auto is een gebruiksvoorwerp dat geld kost aan onderhoud wegentax enz.

wie zn kontje brand moet op de blaren zitten

Geplaatst
  Op 15-11-2015 om 14:43, rob 44 zei:

ik zie dat niet zo,een auto is een gebruiksvoorwerp dat geld kost aan onderhoud wegentax enz.

wie zn kontje brand moet op de blaren zitten

Gelukkig zijn de meesten hier 99% anders van gedachten dan jou, en dat is maar goed ook, anders reed morgen iedereen ineens een ander merk..

Ik zal iig geen ander merk gaan rijden(dan VAG), ongeacht wat ze voor schandaal ze aan deelnemen/in zitten.

Geplaatst
  Op 15-11-2015 om 18:13, Vdub zei:

Gelukkig zijn de meesten hier 99% anders van gedachten dan jou, en dat is maar goed ook, anders reed morgen iedereen ineens een ander merk..

Ik zal iig geen ander merk gaan rijden(dan VAG), ongeacht wat ze voor schandaal ze aan deelnemen/in zitten.

ik ben dik tevreden van m'n huidige VAG, en de twee vorigen die ik van die groep had (ibiza en cordoba) vond ik ook super goed meevallen, dus dit hele "schandaal" kan mij eigenlijk worst wezen. Hooguit zou de tweedehandswaarde wat gunstiger komen te liggen als ik voor 'n opvolger ga kijken, maar ik verwacht niet eens dat het zo 'n vaart zal lopen.

Geplaatst

ik ben een autoliefhebber in het algemeen,niet specifiek merkgebonden maar das geen misdaad he,gelukkig idd dat niet iedereen hetzelfde is,mij maakt het ook echt niks uit hoor.

ik heb ook ooit een audi b7 gehad en dat was de meest klote auto die ik ooit gehad heb;

maar goed ik vind deze vw een prachtige auto en daarom voor deze gekozen

Geplaatst (aangepast)

Mee eens vw Audi etc omdat ze hierdoor slecht in het neemt niet weg dat het altijd goede auto's waren en zijn.. En ik denk dat alle auto fabrikanten wel een paar skeletten in de kast heeft.

 

De volgende auto wordt gewoon weer een vw of audi

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

aangepast door hudeck
Geplaatst

Dat er eens een misser geproduceerd wordt ala, maar laat dan niet je klanten er voor opdraaien.

Fabrikage en ontwerpfouten horen niet bekostigd te worden door de eigenaar, die missers met de oliepomp, balansasaandrijving, DSG en TFSI oliezuiperi etc etc. horen gewoon netjes kosteloos opgelost te worden en dat doen ze dus niet.

Ik vindt dat ronduit schandalig, heb er geen andere woorden voor.

En met de oplossing van de TFSI die VAG biedt wordt je na 100k weer met stijgend olieverbruik geconstateerd, dat is geen oplossing maar een lapmiddel.

Dat krijg je als de de centjes beheerders het voor het zeggen hebben ipv de ingeneurs, een ingeneur had nooit voor dat soort oplossingen gekozen.

Dus of mijn volgende auto een VAG produkt zal worden moet ik nog maar zien............mijn vertrouwen heeft een behoorlijke deuk opgelopen de laatste tijd.

Geplaatst

Ach VAG heeft nu al aangekondigd dat ze meer gaan bezuinigen ook op de research.

Bij mijn Passat 3C ging het verf van de knoppen van de raambediening....dat rubber laagje van de deur grepen ging er ook al af...dat al voor de 100.000km.

Garantie? hahahahaha echt niet...coulance? hahahahahaha echt niet. Maar dit is PON zijn ding.

 

Ik ben bang dat de kwaliteit nog verder achteruit zal gaan en ze teren nu nog op het kwaliteit imago van de auto's t/m 2004.

 

In de USA hebben ze het wel helemaal verpest nu dus die afzetmarkt kunnen ze de komende jaren wel afschrijven. 

 

Ben benieuwd waar dit heen zal gaan. 

 

Mijn huidige GM bak heeft ook wel eens wat maar bij de dealer hoef ik alleen maar te wijzen en het wordt al vervangen onder garantie. 

Dat was helaas bij de VW dealer heel anders. 

Geplaatst (aangepast)

Het verf van de raambediening knoppen ging eraf, oh nee toch!

De knopjes werken dan ook niet meer en die dingen zijn ook zo duur...

 

Bij mij zitten ze er na 250.000 er nog als nieuw op, dus jij had gewoon vieze zweethanden @@Riconl :lol:

aangepast door Ozzy40
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden