Ga naar inhoud

VW schandaal?


silvergrey

Aanbevolen berichten

het was en het is gewoon nog steeds wazig;

ze hebben zelf dat spul erin gebouwd en weten perfect wat er aan de wagens moet gebeuren,ik heb zelf een 1.6 tdi en wil echt wel weten tot in detazil wat er met mn vervoersmiddel gaat gebeuren,andere verstuivers?ok welk merk dan?worden ze kleiner en hoeveel dan?gewoon bekendmaken aan de rijders zelf wat er precies gaat gebeuren niet enkel het verhaal dat de auto terug met naar de dealer voor een update moet;

als het mijn beurt is wil ik vantevoren alles ervan weten want ik beschouw het niet als een verbetering van de zo al gevoelige apparatuur die er allemaal inzit,maar als een middel om een norm te halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@rob 44 ik denk dat je terug gaat naar 75pk, continu de EGR open hebt staan en minimaal terug moet naar banden die max 175 breed zijn met 4 bar bandenspanning, je naden en kieren af moet plakken en je buitenspiegels raak je ook kwijt.

Tevens zal er een 2e roetfilter bijkomen en zal je opnieuw moet laten keuren ivm extra gewicht en dus wegenbelasting, gaspedaalrespons gaat van vol open 100% naar vol open 50% ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het mooiste zal nu even zijn dat de Amerikanen zelf net zo schuldig zijn, al is Opel een Europees merk/model..

Opel is de Europese Chevrolet

Vandaar dat ik ook even moest gaan lachen

 

Is dit nu niet een gevalletje in je eigen vingers snijden? Aangezien het product van de Amerikanen ook niet "deugt"

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

het was en het is gewoon nog steeds wazig;

ze hebben zelf dat spul erin gebouwd en weten perfect wat er aan de wagens moet gebeuren,ik heb zelf een 1.6 tdi en wil echt wel weten tot in detazil wat er met mn vervoersmiddel gaat gebeuren,andere verstuivers?ok welk merk dan?worden ze kleiner en hoeveel dan?gewoon bekendmaken aan de rijders zelf wat er precies gaat gebeuren niet enkel het verhaal dat de auto terug met naar de dealer voor een update moet;

als het mijn beurt is wil ik vantevoren alles ervan weten want ik beschouw het niet als een verbetering van de zo al gevoelige apparatuur die er allemaal inzit,maar als een middel om een norm te halen

 

hahaha grapjas.....ik ga nergens heen met de mijne.ik doe ze de groeten en rijd hem gewoon op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand al hard te maken of je verplicht bent de wagen te laten 'updaten'?

Caddy van mn broertje valt onder de actie, maar uiteraard zitten we niet te wachten op dit geneuzel allemaal....

Is niet verplicht.

 

Maar waarom iedereen net als jij reageert snap ik niet. Niemand weet momenteel hoe het rijgedrag na de update zal zijn.

Misschien merk je er helemaal niks van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk bij een bedrijf waar turbo's (o.a. voor VW) ontworpen en geproduceerd worden.

 

Het gaat om emissie probleem.

Hoe ga je dit zo gemakkelijk mogelijk verminderen? Vermogen knijpen....

Efficiëntere verbranding door andere software zal lastig zijn, daar heb je immers de turbo al voor geïnstalleerd...

 

En natuurlijk mag je mijn reactie (en die van heeeeel veel anderen) negatief noemen, ik noem het gewoon realistisch ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand al hard te maken of je verplicht bent de wagen te laten 'updaten'?

Caddy van mn broertje valt onder de actie, maar uiteraard zitten we niet te wachten op dit geneuzel allemaal....

Hier en daar is politiek al om en wordt het verplicht. Worden ook al acties opgezet in bv. DE. Omdat een nieuw model met korting goedkoper is dan ombouwen.

 

Ben benieuwd wat ons schape politiekje gaat doen. En in hoeverre VW iedereen over dezelfde kam gaat scheren.

 

Wie weet komt er een leuke aanbieding voor je broer.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier en daar is politiek al om en wordt het verplicht. Worden ook al acties opgezet in bv. DE. Omdat een nieuw model met korting goedkoper is dan ombouwen.

Ben benieuwd wat ons schape politiekje gaat doen. En in hoeverre VW iedereen over dezelfde kam gaat scheren.

Wie weet komt er een leuke aanbieding voor je broer.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Deze snap ik niet. Het ombouwen is toch een garantie kwestie? Bij een nieuwe moet je zelf bij leggen, ook met korting. aangepast door Schippersss
Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zullen niets liever doen dan de klanten verleiden met een super aanbod,net zoals dealers dat met hun drugs doen.

je krijgt korting als de vorige vergeet.....het zal wel ik rijd mijne iig  op daar ligt voor mij de meeste winst denk ik en als ik verplicht word om erheen te gaan zullen ze hun werk fatsoenlijk moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Hoge korting als je een andere nieuwe koopt?

 

waar gaat de oude VW TDI dan heen?  opkoper zodat de motor toch weer op de markt komt.

naar Afrika of zo  zeer ver weg van Europa ?  blijft een sjoemel diesel.

 

Denk toch dat opkopen van de auto's duurder is dan reparatie maar we zullen het over een tijdje wel weten.

 

Zelf heb ik een 2013 Passat  TDI 2.0 met 177 pk begin deze maand ingevoerd vanuit Duitsland.

Sta niet te trappelen voor een aanpassing.

 

maar zoals VW als in de krant heeft gezegd met grote advertentie  "" gaan ze er alles aan doen om het vertrouwen terug te krijgen"" en het probleem op te lossen.

Willen ze mijn vertrouwen terug krijgen dan zullen ze niet aan het vermogen moeten komen, dus willen ze de belofte waarmaken hebben ze nog een uitdaging met mijn Passat.

 

Ze mogen er natuurlijk een nieuwe 2.0 TDI motor met euro 6 norm inleggen.

 

gr Laurens

aangepast door laurens
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan mij haast niet voorstellen dat mijn tsi veel uitstoot :mrgreen:

1 op 11 na constant richting de toerenbegrenzer is toch best zuinig voor een 1.8tsi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden