Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

geen idee,

moet nog wachten wanneer ik alles binnen krijg, of ik ooit wat ga binnen krijgen want deze bestelling verloop zeer moeilijk :sad: .

Zeer demotiverend, zozeer dat ik eraan zit te denken de bestelling te cancelen.. ben er ondertussen al 2 maanden mee bezig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

geen idee,

moet nog wachten wanneer ik alles binnen krijg, of ik ooit wat ga binnen krijgen want deze bestelling verloop zeer moeilijk :sad: .

Zeer demotiverend, zozeer dat ik eraan zit te denken de bestelling te cancelen.. ben er ondertussen al 2 maanden mee bezig..

Ik hoor het wel.

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij deze zie ik geen 2 richting wijzers branden.

 

Vindt het wel zonde als die weg is

@@Rachid17

In het filmpje staat dat ze deze niet hebben aangesloten, maar dat dit wel (nog steeds) mogelijk is

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Filmpje niet volledig uit gekeken dan ? Stond bij dat het hier met enkele richting is maar dat dubbele nog steeds kan. De ringen zelf blijven onveranderd. Het is het midden van de unit die wijzigt.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op aanvraag stop ik deze DIY hier ook even tussen.

Ik zet hem ook in de beginpost van dit topic omdat er werd gewezen op de info die hierin zit ivm de coderings aanpassing die kan uitgevoerd worden.

Wel is dit een DIY van de tijd dat er enkel nog rode ledringen beschikbaar waren en dus de bedrading van het knipperlicht ontbreekt.

Ook als de inbouw door mij gebeurd of met een P&P kabelboom gebeurd dat beide mistlichten op het boordnet worden aangesloten en niet via een weerstand verloopt.

 

http://www.angelico.ca/files/Passat_B6_Skyline_lights_DIY.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog maar eens een update,

 

Voor diegene die de guy mod willen vraag ik jullie om nog wat geduld te hebben. Er zijn namelijk wat problemen bij de bestelling ervan.

 

Even het verhaal erachter,

 

paar maanden geleden kreeg ik een mail van mijn leverancier dat hij een nieuwe optie had. Op mijn vele vragen kreeg ik vlot een antwoord. Echter kwamen er dure maanden in het vooruitzicht en redelijk wat kosten erbij.

Aangezien zo een bestelling ledringen en toebehoren een redelijk bedrag kost (lees +600USD) moest ik wat kijken wanneer ik deze deed, ook de extra optie wou ik erbij bestellen om te kijken wat dit geeft.

 

Ik stuurde mijn leverancier dan een mail met de vraag of alles voorradig was en of ik een bestelling kon plaatsen. Geen probleem bleek het antwoord en ik plaatste mijn bestelling. Erna antwoord met het totaalplaatje van de kosten. Zoals altijd maakte ik netjes de betaling over via mijn paypal account die ik na 3 maanden in orde heb gekregen omdat hier ook problemen mee waren ivm adresgegevens enz

Hierdoor was mijn paypal account deels geblokkeerd. Ook omdat deze geblokkeerd was kon ik niet vroeger een bestelling plaatsen omdat ik anders geen betaling kon uitvoeren.

 

Dus ik had het groot bedrag overgemaakt voor mijn bestelling. paar minuten erna kreeg ik terug een mail van "mijn leverancier" dat er een wijziging was en dat het geld moest overgemaakt worden naar een bankrekeningnummer ipv naar zijn paypal account dit omdat hij problemen had met paypal.

Echter keek ik bij paypal maar de overboeking kon ik niet meer annuleren. Ik mailde terug dat ik de betaling niet kon annuleren en zei hem dat hij wel het bedrag kon terugstorten zodat ik dit dan juist kon overmaken.

Kreeg dan antwoord dat hij voorlopig het bedrag niet kon terugstorten en vroeg dan of ik hetzelfde bedrag kon overmaken maar dan naar het bankrekeningnummer en dat hij het paypal bedrag zou terug storten wanneer de paypal problemen zouden opgelost zijn.

Heb dan geantwoord dat ik niet nog een zo een bedrag ging overmaken en dat dan eerst het paypal bedrag moest terug komen.

Tijdje geen antwoord meer maar en paar uur later dan een bericht dat hij via de bank account vernomen had dat de betaling in orde was en dat de goederen opgestuurd gingen worden.

Gisteren vond ik het wel raar dat ik nog steeds geen pakket had ontvangen en ik mailde hem van of hij de mogelijkheid had gevonden om het pakket te versturen.

De mail was opgesteld met alle reply's van de voorgaande mails.

 

Vandaag dus een mail ontvangen,

 

Hi Peter,
   How are you?
   I am sorry and I am surprised when I read your last email with last emails you quoted!!!
   That emails about the paying method were NOT sent by me !!!!!
   My email box seems to be inbroke by a thief !!!  God, I can not believe it. 
   The bad guy pretending me wrote emails to you telling you the bank info, and he deleted you replys about that, so that I did not know all the things happened at all !!!!
   Now I have changed the pass word to a long safe one, and now it is me, Kevin writing to you !!!
   It is really terribl.  Foutunately, your payment was not lost. It is safe.
   I did not receive any of your emails of payment confirmation because he deleted them !!!!
   I will send you items out tomorrow!!!!
   I am really sorry about that.  I got your this email because he did not delete it on time , what a bad guy, damn it!!!  :angry:
   PS: I will not change the payment way, in case of needed you can call me via mobile
 
I am sorry for the whole horrible story.
   Regards,
Kevin
 
Hi Peter,
  I read your emails to the fake Kevin and his cheating answers again, I am really angry.
  He deleted all your emails from 27, Dec,  I just got today's one , so I have a chance to read it and discover the cheat.
  He missed the time to delete it  today, I think.
  You did the 100% right thing not to pay again, it is excellent!!
  Now I will check and set safer passwords to my important accounts!!
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jeetje wat een verhaal ???? mooi dat het opgelost wordt????

Ik ga me maar pas zeker voelen als ik het pakket effectief binnen heb !

Mocht het niet gedroomd hebben het bedrag gewoon kwijt te zijn..

Daar kan ik wel andere modjes voor bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Doe inderdaad de betaling via PayPal en dan kan ik mogelijks wel wat terug vorderen moest er iets mis gaan. Daarom dat het ook wat verdacht aanvoelde dat er ineens moest overgemaakt worden naar een bankrekening.

 

Is inderdaad opletten op het internet maar ik handelde steeds via mail en dan verwacht je zoiets niet. Ik ga toch wel meer op mijn gemak zijn als het pakket is afgeleverd. De ledringen zijn van een goede en betrouwbare kwaliteit, betrouwbaarder dan de originele buitenunits van vw zelf. Moest dit niet het geval zijn had ik al voor een alternatief gekeken.

 

Maar als ze binnen zijn kan ik eindelijk terug verder en de overige leden van een guy mod voorzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bewaar je mails hierover maar goed. Vraag hem zo snel mogelijk track&trace nummer door te sturen.

Is het niet mogelijk voor zo'n technische kerel als u de ringen misschien zelf te gaan produceren?

Als het verloopt zoals altijd dan krijg ik een track en trace nummer van hem.

Maar omdat ik nog steeds niks had ontvangen mailde ik hem om te vragen wat de status van de bestelling was aangezien ik had ontvangen dat hij de dag erna het pakket zou verzenden. Echter was dit het antwoord van de hacker. Maar ik heb alle mail verkeer nog van elke bestelling die ik heb gemaakt.

 

Ben sterk aan het twijfelen of het hierna nog verder gaat gaan na dit verhaal en de steeds moeilijkere kopers. Heb nog het liefste dat ze langs komen voor een inbouw zodat ik zeker ben dat de betaling in orde is want heb nog een paar klanten waarvan de betaling nog niet in orde is..ik doe zoveel mogelijk om iedereen tevreden te stellen en kwaliteit af te leveren maar ben dus soms te goed gelovig tot ik weer het deksel op de neus krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke is het een optie om de "potentiële" afnemers een aanbetaling te laten doen? Zo zit er minder geld onder en is de afnemer wat gestimuleerder om de afspraken na te komen. Ik had onlangs bij Fappie 4 ssd besteld en ook met Ronald afgesproken om een €100 vooruit te betalen (via Paypal).

Ik vind dat wanneer iemand iets voor je gaat uitvoeren dat je een aanbetaling moet doen.

Suc6 met de afhandelingen.

Gr Ed

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke is het een optie om de "potentiële" afnemers een aanbetaling te laten doen? Zo zit er minder geld onder en is de afnemer wat gestimuleerder om de afspraken na te komen. Ik had onlangs bij Fappie 4 ssd besteld en ook met Ronald afgesproken om een €100 vooruit te betalen (via Paypal).

Ik vind dat wanneer iemand iets voor je gaat uitvoeren dat je een aanbetaling moet doen.

Suc6 met de afhandelingen.

Gr Ed

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 

Dan heb ik wel iets meer zekerheid maar dan verwacht diegene wel dat het zo snel mogelijk in orde komt en dan moet ik me misschien in allerlei bochten wringen om alles zo snel mogelijk in orde te krijgen.

Deze ingesteldheid is dan ook volstrekt normaal van de koper aangezien hij wat moet betalen waar hij nog niks voor heeft gekregen en dan wil hij dit zo snel mogelijk hebben.

Als er dan eens wat voorvalt zoals nu is gebeurd maar dan uitdraait in een negatieve zin en bvb een 10 tal klanten hebben een voorschot overgemaakt dan moet ik ze alsnog hun geld terug overmaken en teleurstellen en hen opzadelen met het ongemak.

 

Met een inbouw op verplaatsing of inbouw op mijn adres is er geen probleem, dan is het na de inbouw, controle en goedkeuring van de koper gewoon handje contantje te betalen en zijn beide partijen tevreden.

Een gebouwde set of set ringen raak ik zowieso kwijt dus ermee blijven zitten doe ik zeker niet.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden