Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@wulfke - ik heb de vrijheid genomen me aan jouw lijst toe te voegen. Gister een goed gesprek gehad met @ die aanbood me te helpen met de installatie hiervan.

 

Guymod sedan


Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
ZAA – Bi-color – 2 witte stippen

Passat Johnny - Bi-color - 2 witte stippen - 2 hoek  units (set is geleverd en ingebouwd door de klant - AFGEWERKT op 11 April)
JVN91 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Butcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

Ettie - Bi-color - 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is geleverd en ingebouwd door de klant - AFGEWERKT op 4 augustus)

Guymod variant


Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb)
Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Glowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)
Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb - in de nieuwe passat ingebouwd op 16 juli)
Michel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen - optie op SML donker 
Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippen
Dieseltje – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 16 juli)
Auke – Bi-color – 2 witte stippen

Thijs - Set D - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

dietrix - set bi-color ledringen - aparte witte lens - inbouwen in R36 set (Set is ingebouwd - AFGEWERT op 21 juli)

Rowdy Bos - set bi-color ledringen - aparte witte lens

Comfortcruiser- 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units

Nick0016 – set Bi-color ledringen ( contact gehad en is nog in te plannen )

Iroa-2 - Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom


Aparte ledringen

 

Koen – set rode ledringen - (tegenreactie ontvangen maar even geen mogelijkheid voor de aankoop)
ATS – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
Harold – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant) - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
7700 – set rode ledringen (set is verzonden en ontvangen)

Stapper - set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 21/03/16' - SET IS ONTVANGEN)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Guymod sedan


Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Passat Johnny - Bi-color - 2 witte stippen - 2 hoek  units (set is geleverd en ingebouwd door de klant - AFGEWERKT op 11 April)
JVN91 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Butcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

Ettie - Bi-color - 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is geleverd en ingebouwd door de klant - AFGEWERKT op 4 augustus)

Guymod variant


Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb)
Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Glowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)
Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb - in de nieuwe passat ingebouwd op 16 juli)
Michel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen - optie op SML donker 
Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippen (Set inplannen om te maken - zelf in te bouwen door de klant)
Dieseltje – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 16 juli)
Auke – Bi-color – 2 witte stippen

Thijs - Set D - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

dietrix - set bi-color ledringen - aparte witte lens - inbouwen in R36 set (Set is ingebouwd - AFGEWERT op 21 juli)

Rowdy Bos - set bi-color ledringen - aparte witte lens

Comfortcruiser- 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units

Nick0016 – set Bi-color ledringen (Set in ingebouwd incl vervangen buitenunits - AFGEWERKT op 10 Sept)

Iroa-2 - Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set inplannen om te maken - zelf in te bouwen door de klant)


Aparte ledringen

 

Koen – set rode ledringen - (tegenreactie ontvangen maar even geen mogelijkheid voor de aankoop)
ATS – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
Harold – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant) - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
7700 – set rode ledringen (set is verzonden en ontvangen)

Stapper - set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 21/03/16' - SET IS ONTVANGEN)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Achterlicht van Martijn uit Lelystad ligt bij mij thuis, iemand die weet wanneer hij weer online is

hij is druk bezig denk ik zo want krijg hem ook moeilijk te pakken via whatsapp.

Maar hij weet dat hij bij jou of Barry te verkrijgen is. :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Guymod sedan


Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Passat Johnny - Bi-color - 2 witte stippen - 2 hoek  units (set is geleverd en ingebouwd door de klant - AFGEWERKT op 11 April)
JVN91 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Butcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

Ettie - Bi-color - 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is geleverd en ingebouwd door de klant - AFGEWERKT op 4 augustus)

Guymod variant


Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb)
Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Glowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)
Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb - in de nieuwe passat ingebouwd op 16 juli)
Michel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen - optie op SML donker 
Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ontvangen door de klant- 06 okt - zelf in te bouwen door de klant)
Dieseltje – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 16 juli)
Auke – Bi-color – 2 witte stippen

Thijs - Set D - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

dietrix - set bi-color ledringen - aparte witte lens - inbouwen in R36 set (Set is ingebouwd - AFGEWERT op 21 juli)

Rowdy Bos - set bi-color ledringen - aparte witte lens

Comfortcruiser- 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units

Nick0016 – set Bi-color ledringen (Set in ingebouwd incl vervangen buitenunits - AFGEWERKT op 10 Sept)

Iroa-2 - Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is op weg naar de klant - 10 okt - zelf in te bouwen door de klant)


Aparte ledringen

 

Koen – set rode ledringen - (tegenreactie ontvangen maar even geen mogelijkheid voor de aankoop)
ATS – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
Harold – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant) - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
7700 – set rode ledringen (set is verzonden en ontvangen)

Stapper - set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 21/03/16' - SET IS ONTVANGEN)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

komt er nog weer een inbouw daggie? :) wil het toch wel in m'n r36 denk ik

zal niet echt mee strom lopen om een dag te plannen met bvb 5 wagens ofzo.

Als je de inbouw zelf niet wil doen dan ben je uiteraard welkom en plannen we samen een dag in om deze bij je in te bouwen.

Uurtje of 3 werk om alles in te bouwen. Wel is het zo dat ik geen R36 lampen in reserve heb. Bij de vorige R36 die ik gedaan heb had de klant zijn units naar me toe gestuurd zodat ik deze op voorhand kon aanpassen en erna een dag ingepland om ze in te bouwen. Hij had een reserve setje er dan in gestoken (gewone rode set) om verder.

Weet niet of u deze mogelijk hebt om even met een gewone set rond te rijden en uw r36 units naar me toe te sturen ?

Echter zit ik momenteel (sinds gisteren) door mijn voorraad ringen heen en moet ik nog een bestelling plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke Ik heb nog 2 ringen, die kan je gebruiken als ik er weer 2 terug krijg tzt.

dank voor het aanbod maar denk dat die paar weken het niet zullen maken. besteld er dan terug een stuk of 20 en dan kunnen we weer eens verder.

heb er dan ondertussen in totaal al 60 verbruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooi weer vandaag, dus maar eens begonnen met het setje in te bouwen.

De binnenste achterlichten zitten er nog niet in, maar de bekabeling is getrokken en al zover aangesloten.

De draad naar de boordnet moet nog getrokken worden, dit zal denk ik het minste werk nog zijn.

 

Gelukkig heeft de vorige eigenaar van mijn 3C er zo'n zooi van gemaakt dat toen ik draad 3 wilde solderen de stekker spontaan van de unit af ging.

Dus dacht ik even de unit er uit te trekken en de stekker (na solderen) er weer in te klikken. Dit bleek helaas lastiger dan het was.

De achterlicht unit was er al eens uitgehaald, en uiteraard waren daarbij de 2 bevestigingen afgebroken. Deze zaten nu met 2 parkers en ringen vastgeschroefd vanuit de binnenkant. En als je weet dat je daar ERG GOED bij kunt...... kostte me heel wat gevloek en tijd voor ik de lamp inc stekker weer goed had zitten. Pffff....

 

Maar goed. Het grootste gedeelte zit er nu in. Eens kijken of aankomende week draadje nr 2 naar voren kan worden getrokken. Bijna klaar voor 'de donkere dagen'  .. :) :)

 

@@wulfke:

Ik heb de binnenste units even aangesloten en getest, in de beschrijving schijf je dat wanneer de binnenste units aangesloten zijn de knipperlichten in ieder geval werken (klopt, die doen het!) en het mistachterlicht ook. Deze zou in een ledring moeten gaan branden. Maar dat is bij mij niet het geval, het 'oude' mischtachterlicht brand nu wit. 

Mijn achteruitrijdlicht is nog steeds de witte bol aan de rechter kant.

 

Volgens mij kan ik niets verkeerds aansluiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan heeft u de 2 polige stekkertjes nog niet omgeplugd. Aan de kabelboom zitten ook twee 2 polige stekkertjes. Die moeten in de lamphouder ingeklikt worden. De connectoren die in de lamphouder zaten moeten in de connector die op de kabelboom zit. Dit moet je langs beide kanten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan heeft u de 2 polige stekkertjes nog niet omgeplugd. Aan de kabelboom zitten ook twee 2 polige stekkertjes. Die moeten in de lamphouder ingeklikt worden. De connectoren die in de lamphouder zaten moeten in de connector die op de kabelboom zit. Dit moet je langs beide kanten doen.

 

Dan zal ik dat per abuis hebben gedaan, want zojuist heb ik toch maar de nieuwe units geplaatst en aangesloten. op de console gaf het mist-achterlicht een probleem, maar na 2x mistachterlicht schakelen ging de ring aan :)

 

Dus alles werkt tot nu toe zoals omschreven in de handleiding :);)

En die is erg goed te volgen!  Kan eigenlijk niets fout gaan.

 

Nu alleen draadnummer 2 nog, en de VAGcom behandeling. 

aangepast door JurgenTDI
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

...en dan zie je bij het overzetten van de binnenste units (variant) ineens dat daar óók ROEST van binnenuit zit (zie TOPIC)..!!!   Godver...

Heb nog niet gereclameerd, maar dat zal binnenkort toch maar moeten :evil: :evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zojuist wilde ik toch maar even draad nr 2 doovoeren naar voren, dus even de dorpeltjes los.

Toen ik de achterzitten naar voren klapte zag ik dat deze op de 2 originele bevestigingspunten met parkers was vastgeschroefd :evil: :evil: :evil:

 

Deze wil ik dus gaan vervangen, maar zie in ETKA geen onderdelen hier voor.  Heeft iemand een fotootje hoe het er uit zou moeten zien, en/of onderdeelnr om de dorpel weer origineel vast te krijgen?

Want hier baal ik van... gepruts van vorige eigenaar. :angry: :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

76c7e44cc59ef17a07b24684a45e251e.jpg

Dit zie ik wanneer ik de achterzitting omhoog/naar voren trek (1e keer sinds aankoop eigenlijk. Lagen nog spullen van vorige eigenaar onder). Je ziet de dorpels vast geschroefd. Volgens mij horen daar kunststof boutjes in.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan me vergissen Jurgen maar volgens mij zit die dorpel gewoon met parkers vast.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Kan ik me eigenlijk niet voorstellen... dat zou dan de 1e VAG auto zijn waar ik (die ik gehad heb) gezien heb.

De rechter kant heeft het trouwens ook zie ik net. <_<  hmm....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden