Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is er evt iemand aanwezig die voor mij de gateway kan wisselen? Heb vandaag een Q versie binnen gehad. Dan wil ik ook wel ff komen buurten om m'n face een keer te laten zien ????Zal wel begin middag worden ben ik bang.

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste Modders, heel veel plezier morgen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Bedankt Ronald. Hoewel we jouw aanwezigheid zullen missen ben je op zo momenten ergens anders meer nodig. Wie weet misschien tot op de volgende inbouwdag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik baal als een stekker van mijn voedselvergiftiging

Beterschap man, en ja ik baal ook een beetje dat de knippers zijn blijven liggen bij jou.

 

Verder @@wulfke bedankt voor het achterlicht, de koffie en de lekkere broodjes. Volgende keer bij ons de koffie maar weer ophalen.

En ook weer nieuwe gezichten mogen leren kennen, en gezellig bijgepraat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beterschap man, en ja ik baal ook een beetje dat de knippers zijn blijven liggen bij jou.

 

Verder @@wulfke bedankt voor het achterlicht, de koffie en de lekkere broodjes. Volgende keer bij ons de koffie maar weer ophalen.

En ook weer nieuwe gezichten mogen leren kennen, en gezellig bijgepraat

Ja heb de koffie voor peter ook nog, die stuur ik mee met de set die ik moet inleveren.

 

Waar zit je zelf welke omgeving?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo de 3C is apk gekeurd, getankt en schoongespoten, nu wachten op @@BARRY_TDI 

Bakkie doen en dan gaat Barry aan de proefrit beginnen.

Tot later.

Nou de 3C is goed bevonden.

Al vond ik het wel een verademing na 500km in mijn eigen enige echte onverwoestbare one and only 3BG REFLEX SILVER te mogen rijden. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden