Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk dat je best wel een paar voorwaarden mag stellen aan hetgeen wat je creeert. Het is niet iets alledaags en het kost je veel tijd en geld en inspanning. Je kunt ook een aangepaste prijs hanteren voor niet vooruit betalende afnemers.

Gr Ed

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke : Pas versturen als er betaald is PUNT ! We runnen zelf ook een webshop op de zaak, als afnemers 2 keer buiten het betalingstermijn betalen dan gaan ze automatisch naar vooraf betalen. 

 

Dat zou ik inderdaad moeten hanteren maar daar stoot ik weer op mijn goedgelovigheid en neem ik misschien teveel vertrouwen in de forumleden.

Met de webshop handel je zowieso met "vreemde mensen" .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan heb ik wel iets meer zekerheid maar dan verwacht diegene wel dat het zo snel mogelijk in orde komt en dan moet ik me misschien in allerlei bochten wringen om alles zo snel mogelijk in orde te krijgen.

De ingesteldheid van de van de volstrekt normaal koper aangezien hij wat moet betalen waar hij nog niks voor heeft gekregen en dan wil hij dit zo snel mogelijk hebben.

Als er dan eens wat voorvalt zoals nu is gebeurd maar dan uitdraait in een negatieve zin en bvb een 10 tal klanten hebben een voorschot overgemaakt dan moet ik ze alsnog hun geld terug overmaken en teleurstellen en hen opzadelen met het ongemak.

 

Met een inbouw op verplaatsing of inbouw op mijn adres is er geen probleem, dan is het na de inbouw, controle en goedkeuring van de koper gewoon handje contantje te betalen en zijn beide partijen tevreden.

Een gebouwde set of set ringen raak ik zowieso kwijt dus ermee blijven zitten doe ik zeker niet.

 

 

Ook ik heb in een eerder stadium dit al aangegeven bij peter, gewoon een aanbetaling of volledige betaling  laten doen, of bij hem langs gaan, laten inbouwen , betalen, en klaar.

Hij doet er immers veel moeite voor, vind dat degene die iets afnemen, ook gerust moeite mogen doen, en risico mogen lopen, niet alleen Peter,  we  mogen blij zijn met hetgeen wat hij allemaal voor ons doet, en dat mag zekers gewaardeerd worden.

Dus ook hij mag eisen stellen, en de wanbetalers onder ons, daar heb ik geen woorden voor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook ik heb in een eerder stadium dit al aangegeven bij peter, gewoon een aanbetaling of volledige betaling  laten doen, of bij hem langs gaan, laten inbouwen , betalen, en klaar.

Hij doet er immers veel moeite voor, vind dat degene die iets afnemen, ook gerust moeite mogen doen, en risico mogen lopen, niet alleen Peter,  we  mogen blij zijn met hetgeen wat hij allemaal voor ons doet, en dat mag zekers gewaardeerd worden.

Dus ook hij mag eisen stellen, en de wanbetalers onder ons, daar heb ik geen woorden voor!!!

Klopt en ik apprecieerde dit aanbod. Maar als dit aanbod had aanvaard, dan had ik nog steeds uw geld en u nog steeds geen guy-mod waarvoor u betaald had, dit wegens de onvoorziene omstandigheden die nu zo verlopen zijn.

Daar zou u misschien geen probleem van maken maar hier kan ik niet mee overweg en heb ik er geen goed gevoel bij om iemand zo lang te laten wachten.

Echter zijn er ook andere forumleden die hier anders over denken en niet zo geduldig of toegeeflijk zijn.

Ook komt er dan de druk om de goederen zo snel mogelijk af te leveren of in te kunnen bouwen en dan ben ik naar mijn mening ook een hele hoop heen en weer mail of PB verschuldigd om de koper steeds up to date te houden.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke ik heb nog een set ringen Bi color reserve hoor Peter. die kan ik je sturen. Krijg tzt wel weer nieuwe.

bedankt maar ik kan dit dan ook niet garanderen dat je een nieuwe set terug krijgt zonder dat ik zeker weet dat mijn nieuwe lading ringen onderweg zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Peter,

Is een hele rotsituatie... meer kan ik er even niet van maken.

 

Daarnaast ben ik bereid om een volledige guymod over te nemen INDIEN je dus iemand heb die hem niet meer neemt.. ( volledige mod voor de sedan incl dynamische knippericht, afdichtingen, kabelboom en de inbouw....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben blij dat ik niet bij de wanbetalers hoor ik heb zelfs voor de haribo betaald ????????????. Maar echt jammer dat het zo moet lopen peet, hoop dat alles goed komt en dat de mensen die nog wat open hebben staan dit ook gelijk maar even afhandelen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niet dat ik met de laatste update medelijden wil creëren maar ik wil gewoon even verduidelijken waarom het zo lang duurt.

Dit omdat er al een paar leden, die zich hebben aangemeld voor deze mod, al heel wat geduld hebben moeten uitoefenen.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke ik zou ook pas verzenden als het geld binnen is om jezelf in te dekken. Trouwens die pinker modules die je voor mijn collega gaat maken wil ik betalen voor je ze verstuurd, gewoon omdat ik jou en je geleverde werk vertrouw. Pb mij maar als het zover is.

Misschien een idee voor de beheerders om iemand als jou met zoveel toegevoegde waarde voor dit prachtige forum te helpen met de wanbetalers om tot een oplossing te komen.

Dat is een andere zaak omdat ik deze niet kan uittesten en ik geen product wil afleveren wat niet goed is. Heb 1 keer een reeks uitgeleverd die ik niet op de juiste manier had getest waardoor er leden extra moeite moesten doen wat uiteindelijk niet de bedoeling was. Nog een geluk dat deze leden er niet moeilijk om deden en zelf ook inspanning deden om het op te lossen.

 

Daarom dat ik dan ook aangaf van pas de betaling te doen wanneer deze geplaatst en goed zijn bevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Persoonlijk vindt ik het onvoorstelbaar dat er leden zijn die niet of slecht betalen. Zeer jammer om te horen. Helemaal omdat ik uit eigen ervaring weet dat Peter er zijn hele ziel inlegd om tot deze prachtige mod te komen.

Zelfs tijdens de inbouwdag was alles tot in de puntjes verzorgd en hebben flink wat gelachen en geouwehoerd.

Wat je zelf ook al aangeeft Peter zou ik toch proberen om het op een algemene inbouwdag allemaal te regelen (nog gezellig ook).

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zag net even een flits van een post van @ en ze verdween weer.

Geen namen in het openbaar zetten (misschien via de beheerders vh forum @@Vdub) iets proberen te regelen en anders maar bannen die mannen.

Klopt Dennis@@Dabrother deed het in een opwelling maar ook weer verwijderd.

 

Toch vind ik dat ze het zelf doen, dus ik zeg doen!!!! zet de namen hier neer.... eerst was Arjen met meneer Postma de klos... nu onze Peter en wie straks.

 

Het moet gewoon ophouden, als iemand iets opstuurt of maakt moet je gewoon betalen.

 

 

Ik zelf doe het ook met bestellen van SSD, ook ik vraag pas achteraf na inbouw het bedrag.

Nu moet ik je ook zeggen dat er veel leden vroegen cq vragen of ze het geld als over moesten maken

Ook ik bestel soms voor een groot bedrag aan goederen.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ ik snap het wel maar "wij" moeten daar boven staan en proberen eerst toch nog op een beschaafde manier de openstaande bedragen (in dit geval bij Peter) op zijn rekening zien te krijgen. Zijn er dan nog die niet willen betalen, oké dat mag dan van mij ook bekend gemaakt worden.

 

Ik betaal liefst van ter voren als ik iets bestel waar dan ook om dit gezeik achteraf niet te krijgen.

Je hebt gelijk Dennis @@Dabrother wij zijn ook niet diegene die er over moeten beslissen... daar hebben we de hogere hand voor.

Maar goed we moeten verder maar niet het topic van Peter gaan vervuilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Persoonlijk vindt ik het onvoorstelbaar dat er leden zijn die niet of slecht betalen. Zeer jammer om te horen. Helemaal omdat ik uit eigen ervaring weet dat Peter er zijn hele ziel inlegd om tot deze prachtige mod te komen.

Zelfs tijdens de inbouwdag was alles tot in de puntjes verzorgd en hebben flink wat gelachen en geouwehoerd.

Wat je zelf ook al aangeeft Peter zou ik toch proberen om het op een algemene inbouwdag allemaal te regelen (nog gezellig ook).

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Helemaal mee eens ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Doe inderdaad de betaling via PayPal en dan kan ik mogelijks wel wat terug vorderen moest er iets mis gaan. Daarom dat het ook wat verdacht aanvoelde dat er ineens moest overgemaakt worden naar een bankrekening.

 

Is inderdaad opletten op het internet maar ik handelde steeds via mail en dan verwacht je zoiets niet. Ik ga toch wel meer op mijn gemak zijn als het pakket is afgeleverd. De ledringen zijn van een goede en betrouwbare kwaliteit, betrouwbaarder dan de originele buitenunits van vw zelf. Moest dit niet het geval zijn had ik al voor een alternatief gekeken.

 

Maar als ze binnen zijn kan ik eindelijk terug verder en de overige leden van een guy mod voorzien.

Wat kan je terug krijgen van PayPal Wulfke.

 

En heb je contact gehad met de echte leverancier Wulfke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Hier nog een geinteresseerde. Nu ik weer een 3c heb (variant) zou ik ook graag tzt de mod willen. Ik rij er ook graag heen. Mooi plaatsen. Geld met plezier geven. En met een grote glimlach terugrijden.

 

Ik heb niet het hele topic gelezen hopelijk niet erg. Veel post's. Maar als ik ergens op het lijstje kan. Houd me aanbevolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden