Ga naar inhoud

En? Wil ie 'n beetje starten met -8 graden


DurkieBoy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Mijn Golf GTD heeft het ietsje zwaarder met deze temperaturen. Het feit dat ik maar 2 van de 4 gloeibougies vervangen heb draagt daar natuurlijk aan bij.

 

Is dus instappen, vervroeger uittrekken(jaja), gloeien, (lang..) en starten maar. Slaat overigens wel rap aan, maar loopt dan op 2 cilinders, na 2 of 3 seconden loopt ie dan netjes rond en kan de rit beginnen. ;)

 

Passat en cabrio is starten en lopen, as usual.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gloeispiraal was hier ook zo uit, daarna nog een paar slagen extra nodig, maar loopt daarna gewoon.

Krabben was alleen voor de zijruiten nodig, voorkant lag 'n doek op.

 

k hoef trouwens niet te werken, maar ga vandaag nog wel klussen, dus werken voor 't goede doel. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij iets langer voorgloeien dan normaal, maar starten was probleemloos. Wel even het echt ouderwetse dieselgeluid toen de motor nog koud was, da's normaal wat minder ;-)

 

Hier ook. Even 'sputteren' en dan aanslaan. Auto had dan ook wel 2 dagen stil gestaan :P

 

@ Jee ; Die voorruitverwarming is wel lekker ja.. is stuk minder krabben :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik nog niet zo lang ook een HDI op de oprit heb staan realiseer je je pas hoe lang een TDI moet voorgloeien. Als het boven de 5 graden is hoeft de HDI helemaal niet voor te gloeien en als het kouder is moet je niet me je ogen knipperen anders zie je niet eens dat het lampje echt wel even brand.

 

Verder met beide auto's geen problemen, vanmorgen de 206 na een week weer moeten gebruiken, heel even gloeien en starten maar. De Passat gloeit wat langer maar ook geen enkel probleem om aan te slaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden