Ga naar inhoud

StyleX

Members+
  • Aantal items

    461
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over StyleX

  • Verjaardag 21-03-1980

Profile Information

  • Plaats
    Unknown

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

StyleX's Achievements

0

Community reputatie

  1. Mmm, ik deed daar een grote beurt, distri, wissers, apk voor 750. vond ik best netjes. Verschil is dat ik er 350 km voor in de auto zit
  2. Je zit al in het noorden? Dan naar Jos in Dieverbrug (jbautoservice.nl). Eerlijk, meekijken wanneer je wil, niet duur, wel goed, veel kennis. Doe gelijk chip
  3. Mazzelaar bij mij was de uitleg dat wanneer er een haak onder zit, deze deugdelijk moet zijn gemonteerd. Zit wat in. Huidige garage deed niet moeilijk, geen woord over gerept.
  4. Ik heb dezelfde set, en had wel problemen met de trekhaak. Ook zonder dop een constante piep. Ik denk dat de sensoren wel eens anders zijn...of de inhoud van het kastje niet altijd hetzelfde is. Aangezien een trekhaak idd lelijk is, is hij er nu vanaf...dus geen probleem meer monteren is idd 15 min werk. Bij de dealer beginnen ze bij APK wel te zeuren over de haak. dus zet hem er dan weer ff op.
  5. Weer een stukje verder met de donkere verlichting op de auto.... Is het bedrog, of zijn de achterlichten hier minder donker?
  6. StyleX

    Voorgloeien

    Wat je zegt klopt allemaal als een bus Je kunt de sensoren niet direct uitlezen, m.a.w. wanneer hij een verkeerde waarde geeft dan zie je dat niet direct in VAGCOM als melding. Je kunt de koelvloeistof temp wel uitlezen met VAGCOM. Wanneer dit een onrealistisch hoge of lage waarde geeft kan dit duiden op sensor of kabelbreuk. Vaak zie je bij een niet goed werkende koelvloeistof temperatuur sensor ook een schommelende waarde van de koelvloeistof temperatuur op het dashbord. Dit hoeft niet zo te zijn aangezien de sensor bestaat uit 2 temperatuur sensoren, eentje voor het dashbord (niet nauwkeurig) en een voor de ECU (wel nauwkeurig). Bij mijn weten hoeft de TDI ook niet voor te gloeien boven een bepaalde buitentemperatuur (7 graden uit mijn hoofd). Wanneer hij dat dus denkt te moeten doen dan krijgt hij ergens een verkeerde temperatuur door. Neemt niet weg dat je de gloeispiraal wel even ziet oplichten...ook wanneer het 35 graden is en de mussen van het dak vallen.
  7. Is dat een goed idee? krimpkous? De meeste kunsstoffen gaan niet goed samen met olieen. Mss gaat de krimpkous brokkelen met alle ellende van dien.
  8. Mooi dat het is opgelost! Toch niet naar De Velgendokter he? Ik heb daar mindere verhalen over mogen horen...
  9. Met interieurbewaking zit er een knopje in de B-stijl (bij de bestuurdersstoel). Dit knopje zet je om wanneer je kinderen of een stel honden in de auto laat, uiteraard auto in de volle zon laten staan,
  10. Ja afgesleept door de Streckesicherung... Is dat vergoed? kosten waren 100 euro, dus dat wil ik wel graag terug wanneer dat kan. Ik ben inderdaad verzekerd bij de ANWB, de ADAC en ANWB hebben de auto weer teruggebracht naar NL. De Passat kan best wat rondjes doen op de schleife hoor wij gaan binnenkort weer eens.
  11. Hmmmm...na lang overwogen te hebben ga ik toch voor orgineel (sorry Ary X ). Het zit inderdaad niet mee met die Passat...aan de andere kant, beter alles binnen 3 maanden dan elk kwartaal wat. Loopt wel de spuigaten uit...KWsetje en div Mods zijn nu dan ook van het lijstje na 3k aan onderhoudkosten Auto zal na deze turbo vervanging wel goed zijn...denk ik.
  12. Hey Mede-Passat0rs, Vorige week zondag is op de Nordschleife mijn turbo kapot gegaan... Auto is nu weer terug in Nederland en staat bij Jos. Jos stelt mij nu de volledig terechte vraag "Orginele turbo, of een grotere". Passat is naast Jos behandeling en JD chip (niet op maat) niet motorisch getuned. Betreft 96KW TDI 3BG met nu rond de 170~180 PK. Wie heeft hier ervaring mee, en waar moet ik aan denken.
  13. Ey, ik ben er halverwege vorig jaar op de weg terug van de Nordschleife een strip verloren... ik heb de andere er toen ook uitgehaald en het stoort mij geen moment. Auto is daar onder ook blauw.
  14. Ja inderdaad, helemaal goed gegaan! Het geluid is helemaal weg, en het is eindelijk weer rustig in de auto. Super Eric! Nogmaals bedankt.
  15. Ik heb eens gelezen dat het vervangen van het deurrubber dit probleem kan verhelpen. Rubber is dan een beetje versleten/zwak geworden, vervangen is dan de oplossing.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden