reyhyper Geplaatst 2 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2021 Op mijn middenconsol zit een klein n stukje waarvan de functie mij onduidelijk is. Van dealer af is dit afvellakt. Er zitten twee gaten onder. Eentje wat meer vierkant, de ander meer rond. Wat hoort hier (wel) te zitten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 13 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 augustus, 2021 20 minutes ago, dieseltje said: Hebben niets bij BM Parts? Gekeken maar hebben deze niet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 15 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 15 augustus, 2021 Is dit misschien een oplossing? € 6,44 | Kleur Mijn Leven Auto Park Card Coin Slot Holder Center Console Kaarthouder Sticker Voor Vw Golf Gti R20 R golf 7 MK7 Accessoires https://a.aliexpress.com/_ug2OMM 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Kevin Passat 2.0 Geplaatst 16 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 16 augustus, 2021 Helaas de 5M0 035 345 past niet. Dit gaat hem niet worden (zie foto's). Iemand nog een alternatieve oplossing? De afdichting JKV 863 234 heb ik er wel in zitten. Hoe kan dit nu niet passen?!Toch ziet dit eruit alsof het zelf uit gezaagd isVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 16 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 16 augustus, 2021 Ik heb (een setje) knoppen gevonden voor 20 euri excl. verzending die hierin 'horen'. Ga dat maar proberen, want mijn VW garage kwam met het briljante idee dat hier een matje in moet voor een sleutel (...) 🙄 https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/onderdeel/onderdeelnummer/jkv959001b/onderdeel/schakelaar/onderdeelid/9061805/ Als dit past...dan is het de vraag welke functie ik de toetsen mogelijk kan geven (aanzetten en dimmen van discoverlichting in de auto ofzo)...😄 Alles om van het plakband af te komen... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 16 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 16 augustus, 2021 (aangepast) On 15-8-2021 at 14:31, dieseltje said: Is dit misschien een oplossing? € 6,44 | Kleur Mijn Leven Auto Park Card Coin Slot Holder Center Console Kaarthouder Sticker Voor Vw Golf Gti R20 R golf 7 MK7 Accessoires https://a.aliexpress.com/_ug2OMM Dat is best een mooie oplossing en niet (zomaar) passend. Zal dan zeker de kuip met gaten moeten aanpassen (w.o. die haakse delen). Of deze dan ook diep genoeg is of juist te diep? Ook zie ik dat de afstand tussen autohold veel minder groot is dan bij mij. Dus mogelijk ook niet in lengte passend. Ik houd het ff achter de hand wel. Thx! 16 augustus, 2021 aangepast door reyhyper 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 16 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 16 augustus, 2021 (aangepast) Excuses helemaal vergeten te posten. Wellicht kun je met deze foto iets. Zo ziet het er bij mij eruit, als ik dat stukje plastic afdek materiaal eruit trek, die te zien is op de foto van Peter. 16 augustus, 2021 aangepast door Ozzy 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 19 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 augustus, 2021 (aangepast) Nou. De knoppen van onderdelenfirma binnen en geplaatst. Persoonlijk vind ik dit beter dan dat bubbelende plastic. Mocht iemand nog ideeen hebben over toepassingsmogeljjkheden dan houd ik mij aanbevolen. Tot die tijd zijn het heerlijke tektiele knopjes om op te pushen. Voor als ik een ongeduldige bui heb 😜 19 augustus, 2021 aangepast door reyhyper 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thomas1984 Geplaatst 19 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 19 augustus, 2021 Ik zie dat er een lampje in zit, dus RGB verlichting, gematcht met interieur verlichting in de portieren? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 19 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 19 augustus, 2021 Als je een elektrische poort of hekken hebt kan je 1 van de 2 knopjes koppelen met de AB hiervan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ATS Geplaatst 19 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 19 augustus, 2021 Ik zie een mod aan komen op je garage... Maar zit er strak in👍 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bm-er Geplaatst 20 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 20 augustus, 2021 Je kan beginnen om het onderste schakelaartje parallel te zetten aan de dakschakelaar waarmee je alle interieurverlichting in één keer aan zet. Gewoon omdat het kan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Kanerr Geplaatst 20 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 20 augustus, 2021 Heerlijk, 'probleem' omzetten naar een mod. Love it. Mijn mod (voor achterste 'licht' knop) zou jouw disco beleving worden mooie rgb strip plaatsen rond panorama dak en losgaan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 20 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 20 augustus, 2021 Mooi dat het naar tevredenheid is opgelost is nu. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 passatvw Geplaatst 2 september, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 2 september, 2021 Ik heb zo zitten denken he? het zou ook een versnellingsbakslot kunnen zijn geweest (barlock) Ik heb het bij een andere type auto gezien. Lijkt me wel raar als ze deze verwijderd hebben, maar daar heb je nu ook weinig aan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 2 september, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 2 september, 2021 Op 19-8-2021 om 21:43, reyhyper zei: Nou. De knoppen van onderdelenfirma binnen en geplaatst. Persoonlijk vind ik dit beter dan dat bubbelende plastic. Mocht iemand nog ideeen hebben over toepassingsmogeljjkheden dan houd ik mij aanbevolen. Tot die tijd zijn het heerlijke tektiele knopjes om op te pushen. Voor als ik een ongeduldige bui heb 😜 Als het echt de taxi uitvoering is geweest is het lichtschakelaartje waarschijnlijk om de hemelverlichting aan te doen zonder de achterdeuren te openen. dit ivm afrekenen. dus mischien kan je het daar weer op aansluiten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 2 september, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 september, 2021 3 hours ago, passatvw said: Ik heb zo zitten denken he? het zou ook een versnellingsbakslot kunnen zijn geweest (barlock) Ik heb het bij een andere type auto gezien. Lijkt me wel raar als ze deze verwijderd hebben, maar daar heb je nu ook weinig aan. Kan geen sleutelgat ergens vinden. De huidige knoppen passen i.i.g. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bm-er Geplaatst 3 september, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 3 september, 2021 14 uren geleden, Diver zei: Als het echt de taxi uitvoering is geweest is het lichtschakelaartje waarschijnlijk om de hemelverlichting aan te doen zonder de achterdeuren te openen. dit ivm afrekenen. dus mischien kan je het daar weer op aansluiten. Die functie heeft elke passat al, die schakelaar zit in je hemel bij de spiegel. Schakelaartje in het paneeltje kan je hier parallel op zetten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
reyhyper
Op mijn middenconsol zit een klein n stukje waarvan de functie mij onduidelijk is. Van dealer af is dit afvellakt. Er zitten twee gaten onder. Eentje wat meer vierkant, de ander meer rond. Wat hoort hier (wel) te zitten?
Link naar reactie
Delen op andere sites
42 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten