reyhyper Geplaatst 2 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2021 Op mijn middenconsol zit een klein n stukje waarvan de functie mij onduidelijk is. Van dealer af is dit afvellakt. Er zitten twee gaten onder. Eentje wat meer vierkant, de ander meer rond. Wat hoort hier (wel) te zitten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 2 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2021 Bij mij is dit een gewoon vakje waar ik de sleutel in kwijt kan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 2 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2021 (aangepast) Het bestaat uit 2 diepe stukken met brug. Tenzij er wat 'uit' kan zal mijn sleutel niet passen. Overweeg die 'sticker' er maar eens af te halen en te bezien wat ik aantref... 2 augustus, 2021 aangepast door reyhyper Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thomas1984 Geplaatst 2 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2021 Schrödingers middenconsole... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 2 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2021 4 hours ago, Thomas1984 said: Schrödingers middenconsole... ? ...schrödingers... ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 2 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2021 @reyhyper wat zat er onder de sticker/plakker. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Thomas1984 Geplaatst 3 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 3 augustus, 2021 12 hours ago, reyhyper said: ? ...schrödingers... ? Tja, als ik het moet uitleggen is het niet grappig meer, maar ja: het is verwijzing naar een gedachtenexperimentje; Schrödingers kat, linkje ernaar staat hieronder. Samengevat; nu is hetgeen je gaat aantreffen achter de sticker is OF een vakje voor je sleutel OF totaal iets anders. Je weet het pas als je sticker er af haalt en daarmee de realiteit beïnvloed. Ik ga maar weer koffie halen en stilletjes in een hoekje zitten. Ik ben overigens ook benieuwd wat er onder de sticker zat. 6 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 3 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 3 augustus, 2021 2 hours ago, Thomas1984 said: Tja, als ik het moet uitleggen is het niet grappig meer, maar ja: het is verwijzing naar een gedachtenexperimentje; Schrödingers kat, linkje ernaar staat hieronder. Samengevat; nu is hetgeen je gaat aantreffen achter de sticker is OF een vakje voor je sleutel OF totaal iets anders. Je weet het pas als je sticker er af haalt en daarmee de realiteit beïnvloed. Ik ga maar weer koffie halen en stilletjes in een hoekje zitten. Ik ben overigens ook benieuwd wat er onder de sticker zat. Thx. Concept bekend en naam niet. Geweldig...je legt perfect mijn dilemma op tafel. Curiosity kills the cat, right? 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 8 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 augustus, 2021 (aangepast) Het lef gehad het er af te halen...een plastic randje met 2 vierkantjes kan er daarna ook af. Dan zie je een tweetal gaten zonder 'bodem'. Compleet onduidelijk waartoe dit dient. Er zijn 2 uitstekende randjes in het midden die in de weg zitten om een sleutel te laten passen. In het instructieboekje zie ik hierover ook niets. Iemand een idee: - wat hier mogelijk 1e heeft gezeten? - hoe ik hier een 'gewone' sleutellegplaats van kan maken? Alvast dank voor het meedenken met het misterie... 😄 8 augustus, 2021 aangepast door reyhyper Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 8 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 augustus, 2021 Kan nog eens in ETKA kijken wat et zou moeten zitten, wat was het bouwjaar ook al weer via tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 8 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 augustus, 2021 Thx. 2017. Heb heel wat gegoogled op foto's en ervaringen. Nog niets kunnen vinden. Mysterie van Middenconsolegaten 😵 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 8 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 augustus, 2021 (aangepast) Interessant... 🤔 Ik zal even gaan kijken of dat vakje wat er normaliter in hoort te zitten eruit te trekken is. Volgens mij mis je die gewoon momenteel. Alleen waarom zou iemand dat verwijderen is mij een raadsel. Edit: Zojuist even gekeken. Ik heb er één kleine gat onder zitten, verder is het afgesloten. Zal later even een foto van plaatsen als je wilt. 8 augustus, 2021 aangepast door Ozzy 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 8 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 augustus, 2021 dit is wat ik er in de gauwigheid van kan vinden. staat er geen onderdeel nummer op. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 8 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 augustus, 2021 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 8 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 8 augustus, 2021 Misschien 2 x nr 12 er in 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 10 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 augustus, 2021 (aangepast) On 8-8-2021 at 21:20, Diver said: dit is wat ik er in de gauwigheid van kan vinden. staat er geen onderdeel nummer op. Wat kan er op of er in? Denk je dat ik het kan vervangen? 10 augustus, 2021 aangepast door reyhyper Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 10 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 augustus, 2021 16 minutes ago, reyhyper said: Wat kan er op of er in? Denk je dat ik het kan vervangen? Thx Driver! Ff dealer bellen voor de bestelling. Beter dan plakband... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 13 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 augustus, 2021 (aangepast) On 8-8-2021 at 21:32, Diver said: Misschien 2 x nr 12 er in Helaas de 5M0 035 345 past niet. Dit gaat hem niet worden (zie foto's). Iemand nog een alternatieve oplossing? De afdichting JKV 863 234 heb ik er wel in zitten. Hoe kan dit nu niet passen?! 13 augustus, 2021 aangepast door reyhyper Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 13 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 augustus, 2021 @reyhyper, gelukkig zijn het de kosten niet. Van 2 eentje maken gaat ook niet. Als je ze netjes afschuurt en lijmt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 13 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 augustus, 2021 (aangepast) Diver. Dat is natuurlijk geen enkel punt. Zo fijn dat je meedenkt! Blijkbaar rijd ik in een 'oude' taxi: verklaart waarom de achterbank te verwarmen is 😉 De middenconsole is blijkbaar echt anders op dit detail. Ik dacht ook aan wegsnijden horizontale delen, schuren van inkepingen en dan rubbertje er inleggen als sleutelbakje. Heb je wellicht code voor rubbertje sleutelbak? Gaat ik 'ns ff creabezig zijn. 13 augustus, 2021 aangepast door reyhyper Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 13 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 augustus, 2021 Heb even met mijn contact bij Apoint gebeld en die kwam hier mee. Dit klopt wel weer met jou uit voering. Dan zit pos 1 ook zeker in jou auto 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 13 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 augustus, 2021 Kijk hier een naar, pos 6 https://volkswagen.7zap.com/en/ra/sharan/sha/2016-689/9/941-941051/#6 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 13 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 augustus, 2021 (aangepast) Ik heb geen aandelen bij de PON, maar je zou nog een gokje kunnen wagen en er er 1tje bestellen, drink je een biertje minder van de week dit is ook van een taxi/huurauto uitvoering. 13 augustus, 2021 aangepast door Diver 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 13 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 augustus, 2021 Hebben niets bij BM Parts? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 reyhyper Geplaatst 13 augustus, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 augustus, 2021 Pos 1 knop zie ik niet. Die lijk ik niet te hebben. Ga ik JKV 857 140 A proberen of die passen. Thx! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 13 augustus, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 augustus, 2021 3 minuten geleden, reyhyper zei: Pos 1 knop zie ik niet. Die lijk ik niet te hebben. Ga ik JKV 857 140 A proberen of die passen. Thx! Wel op eigen risico he 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
reyhyper
Op mijn middenconsol zit een klein n stukje waarvan de functie mij onduidelijk is. Van dealer af is dit afvellakt. Er zitten twee gaten onder. Eentje wat meer vierkant, de ander meer rond. Wat hoort hier (wel) te zitten?
Link naar reactie
Delen op andere sites
42 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten