Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Hier lukt dat niet. Alles wordt gecontroleerd, pakket op ander naam dan op je ID en je krijg het niet mee.

 

Ach, misschien komen we er te vaak en als we binnenkomen rennen ze al naar het magazijn om ons zo snel mogelijk de zaak uit te hebben. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

laatste pakket wat ik heb ontvangen was sinds 17/11 al in het land,

maar door onverklaarbare reden maar pas ontvangen op 30/11

 

al die tijd dus bij de douane gelegen maar waarom dat het zo laat werd vrij gegeven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klacht ingedend bij postnl.

Ruk bedrijf. Je kan je pakje tracen vanuit china t/m de nl grens. Daar zet postnl er een ander nummer op en geeft dat vervolgens nergens nooit niet door.

Achterlijke gladiolen.

Deze gein van pakketdienst heb ik 2x keer gehad....Geen barcode sticker door gekregen van ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ervaring voor een B6...

Doordat er geen fatsoenlijk vermogensweerstand op kan worden die units loeiheet met als gevolg dat je de gehele tijd een brandlucht (halfgeleider) ruikt (electronica kenners zullen weten welke lucht dit is ;) ), en brandt uiteindelijk deze weerstand door, waardoor de unit uit valt.

 

Heeft bij mij nog geen half jaar volgehouden, ik heb er weer gewone lampjes in zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 2x een klapsleutel binnengekregen van ome Ali, maar lukt mij niet om ze in te leren.

vagcom geeft fout 01179 aan.

 

Morgen proberen bij de sleutelboer het met fatsoenlijke apparatuur voor elkaar te krijgen, maar ben dr bang voor.

 

Sleutels zijn 434MHz, net als de originelen. Tenminste, da's wat ik besteld heb en staat ook op de geleverde klapsleutels.

Of het moet al liggen aan het feit dat een 5K0 sleutel niet op een 6Q0 comfortmodule kan, maar dat geloof ik niet.

aangepast door JurgenTDI
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag m'n ledjes voor het stadslicht mogen ontvangen die ik op 23-6-2016 had besteld en al geld voor had terug ontvangen €1,20 ???????? Dacht eerst wat is dit dan heb toch niks in bestelling staan bleek het dus de lampjes te zijn hahaha. Ach ja mooi voor reserve????????

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden