Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Zijn er hier mensen waarvan hun Passat B8 voorzien is van die gaten om een tablethouder aan te hangen in de bestuurderszetel en passagierszetel ( Rear Seat Entertainment). Ik kan enkel de originele houders vinden voor enkele iPad tablets. Zijn jullie soms geen universele houders tegen gekomen die ook in dezelfde gaten passen? Wel dom dat ze enkel dingen uitbrengen van Apple :-/. Of een verloopstekker van de RSE aansluiting naar USB? Bedankt!!

 

http://www.blogcdn.com/slideshows/images/slides/304/472/3/S3044723/slug/l/contactopassatsrd84-1.jpg

 

EDIT: Iets zoals dit: http://www.ebay.com/itm/5-pack-DC-Barrel-Jack-to-Micro-USB-B-Connector-Adapter-Power-Cable-5-5x2-1mm-/131368504703

 

Maar dan met een Male Barrel. In de hoop dat die kabel de tablet dan gewoon kan opladen. Dat spaart alweer een kabel die naar beneden loopt naar de sigarettenplug

aangepast door Yargo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even iets "deels Off-topic": net iets gehoord van mijn postnl bezorger. Pas had hij een pakketje van ome Ali. Van die pakketjes dat je zo'n postnl kaart krijgt "Er ligt een pakket uit buitenland klaar voor u". Hij doet ook de gewone pakket ronden en moest tegenover mij zijn en gaf het pakketje (wat hij anders op postkantoor moest brengen). Kwam hij net naar me toe: Ik mag het niet meer geven anders krijg ik mijn ontslag....

 

In het kort dus: de pakket bezorger die ook dus postkantoor bevoorraad en bij mij het pakket afgeeft omdat die toch in de straat is (wat ik zie als Extra vriendelijkheid) mag niet meer!!!

 

Nou B-post van mij mogen jullie postnl overnemen als het zo aan toe gaat.

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat het anders gaat, als je pakketje via postbezorger krijgt is die niet aangetekend verstuurd. Pakketjes die je moet ophalen via postkaart zijn aangetekend verstuurd. Dus wat jou postbezorger zegt klopt niet helemaal. Jawel ook vanuit China word er aangetekend verstuurd

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb van het eerste tot reeds laatste pakket van ali moeten tekenen, dus hier zijn ze altijd aangetekend.

Er is wel een postbode bij die het in de brievenbus stopt, indien het erin past, en dan zelf aftekent (waar ik op zich geen probleem van maak)

 

kan ik ook zien want zelfs wanneer ik het pakket nog maar een paar uur geleden heb afgetekend krijg ik een mail van ali dat het pakket ontvangen is en dat ik nog niet heb aangeklikt dat de goederen ontvangen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons zijn ze nog brutaler. Ze tekenen het pakket onderweg in de auto, bellen aan en geven het pakketje af alsof je niet hoeft te tekenen. In mijn postnl-overzicht online zie je allemaal verschillende handtekeningen van de postbezorgers. Ze doen klaarblijkelijk alles eraan om die 150 pakketten op een dag zo snel mogelijk af te leveren.

 

Ik vind het overigens niet erg, dat tekenen slaat toch nergens op. Ik heb überhaupt nog nooit mijn handtekening kunnen zetten op zo'n ding. Een paar strepen, that's it..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het niet in de brievenbus past dan krijg ik wel netjes een meldingsbriefje dat er pakket ligt te wachten in het postpunt.

Op het briefje moet ik mijn naam zetten, mijn rijksregisternummer en hand tekenen, dan pas krijg ik het pakket mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons zijn ze nog brutaler. Ze tekenen het pakket onderweg in de auto, bellen aan en geven het pakketje af alsof je niet hoeft te tekenen. In mijn postnl-overzicht online zie je allemaal verschillende handtekeningen van de postbezorgers. Ze doen klaarblijkelijk alles eraan om die 150 pakketten op een dag zo snel mogelijk af te leveren.

 

Ik vind het overigens niet erg, dat tekenen slaat toch nergens op. Ik heb überhaupt nog nooit mijn handtekening kunnen zetten op zo'n ding. Een paar strepen, that's it..

Ach kruisje is al een handtekening

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het niet in de brievenbus past dan krijg ik wel netjes een meldingsbriefje dat er pakket ligt te wachten in het postpunt.

Op het briefje moet ik mijn naam zetten, mijn rijksregisternummer en hand tekenen, dan pas krijg ik het pakket mee.

Precies

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het pakketje ophaald bij Post.nl moet je legitimatie laten zien en tekenen. Pakketje aan de deur hoef je hem alleen te ontvangen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Ja dat klopt maar is niet aangetekend volgens post nl is dat voor als de goederen duurder zijn dan 25€.

 

Sent from my P01Z using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een keer voor een pakketje van 9 euro moeten tekenen, deze was dus aangrtekend. Terwijl een oakketje van 8o euro aan de deur afegeven word. Ik heb al heel veel besteld bij Ali, zit eind A3 status... haha Oom van mij werkt op kantoor Post.nl daar heb ik de wijsheid van.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een keer voor een pakketje van 9 euro moeten tekenen, deze was dus aangrtekend. Terwijl een oakketje van 8o euro aan de deur afegeven word. Ik heb al heel veel besteld bij Ali, zit eind A3 status... haha Oom van mij werkt op kantoor Post.nl daar heb ik de wijsheid van.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

ik hoef hier ook nooit te tekenen krijg een brief dat het pakket bij onze pakketservice ligt. of het ligt gewoon in de brievenbus.ga er naar toe legitimatie laten zien en ik krijg het mee. zit ook nu ook op eind a3

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me wel opvalt. Als er een pakketje bij het postkantoor ligt en het moet opgehaald worden, kan het eigenlijk iedereen ophalen.

Mijn vriendin heeft een andere achternaam, maar kan pakketjes van mijn achternaam ophalen. Ze noemt ons adres, maar het wordt nergens gecontroleerd.

Zal wel de eerlijkheid hierzo zijn, maar blijf het apart vinden. Klaarblijkelijk kan ik pakketjes van de buren ook ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me wel opvalt. Als er een pakketje bij het postkantoor ligt en het moet opgehaald worden, kan het eigenlijk iedereen ophalen.

Mijn vriendin heeft een andere achternaam, maar kan pakketjes van mijn achternaam ophalen. Ze noemt ons adres, maar het wordt nergens gecontroleerd.

Zal wel de eerlijkheid hierzo zijn, maar blijf het apart vinden. Klaarblijkelijk kan ik pakketjes van de buren ook ophalen.

dat klopt mijn vriendin kan het ook ophalen terwijl ze een andere achternaam heeft. vind het wel vreemd dat dit allemaal zo maar kan. mag toch niet kunnen zo

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons krijgen we een briefje in de bus met hierop het tracking nummer en een barcode.

Hier moet ik dus mijn naam, register nummer en handtekening op zetten. Dan scannen ze de barcode en zien ze welk pakket voor mij is. Dus zomaar even een pakket van de buren ophalen zit er niet in. Tenzij ik bij hen in de brievenbus zit te neuzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden