Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress

http://www.aliexpress.com/item/32294413388/32294413388.html

 

Deze hebben jullie toch? Boac ofzo toch?

De Bodac! Ik moet mijn lidmaatschap daarvan opzeggen, hij past bij mij niet (heb een armsteun die in twee lagen kan openen).

 

Iemand in de buurt van Purmerend mag hem gratis ophalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Bodac! Ik moet mijn lidmaatschap daarvan opzeggen, hij past bij mij niet (heb een armsteun die in twee lagen kan openen).

 

Iemand in de buurt van Purmerend mag hem gratis ophalen!

Lol heh ik ook, werkt dan niet neen?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht nog altijd op mijn clima, die op 13-10-2016 verzonden is.

Leverancier is VWBASE iemand ervaring mee?

Naam kwam me bekend voor. 13.11.wat besteld en 22.11 status als verzonden. Had begrepen met eerder mail contact dat hij onderdelen bij VW besteld en die weer doorstuurd.

Ik wacht het even af.

 

Voor jou is het zo als er na 2 maanden nog niks is ontvangen dat je met een geschil je geld terug hoort te krijgen. Tenzij verkoper een geldig track and trace code kan aanleveren.

Was het al wel verzonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de 1ste 11/11 pakketje is vandaag binnen gekomen. Een 9000 lumen hoofd lamp.

Ding schijnt best in de verte.

LOL, 9000... om één of andere reden durf ik dat getal toch ZWAAR te betwijfelen hoor hahaha :lol: Hou dat ding maar 'ns boven 'n lichtsterktemeter :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

T6 Cree leds.... Als je daarmee de Cree XM-L T6 bedoeld dan zit je op max 1000 lumen volgens de datasheet... per led op 3000mA . Dus de lamp moet minimaal 6 van die LEDs bevatten om aan de 6000 lumen te komen :P

ik kan me vergissen, maar volgens mij is lumen geen lineaire eenheid, net zoals dB. Een verdubbeling van lichtbronnen is nog niet per sé 'n verdubbeling van gemeten lichtsterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geloof je direct. Voor mij blijft er genoeg lumen over om wat te kunnen zien.t6 cree leds op 35 watt. Zou 6-7000 overblijven denk ik?

wel... kom hier maar 'n keer langs, dan mag je van mij 'n keer in 'n lamp van iets over de 2000 lumen staren... ga je écht niet lang volhouden  hoor :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naam kwam me bekend voor. 13.11.wat besteld en 22.11 status als verzonden. Had begrepen met eerder mail contact dat hij onderdelen bij VW besteld en die weer doorstuurd.

Ik wacht het even af.

 

Voor jou is het zo als er na 2 maanden nog niks is ontvangen dat je met een geschil je geld terug hoort te krijgen. Tenzij verkoper een geldig track and trace code kan aanleveren.

Was het al wel verzonden?

 

Hij geeft aan dat hij verzonden is, zit een tracking nummer bij naar een chinese website.

Maar daar geeft ie aan in het chinees dat het nummer niet klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan me vergissen, maar volgens mij is lumen geen lineaire eenheid, net zoals dB. Een verdubbeling van lichtbronnen is nog niet per sé 'n verdubbeling van gemeten lichtsterkte

Klopt, maar als het maximaal 1000 lumen geeft dan moet je toch wel gaan bundelen om aan die 6000+ te komen ^_^.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geluk dat ik in Belgie werk en om sneller mijn salaris te ontvangen ooit Belgische ING heb genomen. Net even een aantal onderdelen besteld voor vervangen van OEM parts:

 

4x H7 6000k White: https://goo.gl/6lqt21

2x H4 6000k White: https://goo.gl/6lqt21

2x H1 6000k White: https://goo.gl/6lqt21

 

Heb je deze lampen inmiddels binnen?

Zo ja, hoe zijn ze? Mooi wit en goed helder?

 

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar als het maximaal 1000 lumen geeft dan moet je toch wel gaan bundelen om aan die 6000+ te komen ^_^.

true, met 'n dikke lens erover kan je inderdaad al één en ander winnen :)

 

Hoe harder je gaat bundelen, hoe kleiner je verlichte oppervlak, dat dan weer wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een zaklamp binnengekregen. Volgens ali 8000 lumen. Verwacht niet dat hij dit ook daadwerkelijk opbrengt, maar desondanks een verschrikkelijk grote lichtbundel. Zet bomen op 50 meter ermee in het licht. De foto's op ali liegen niet.

 

Het doosje wat erbij zit is eigenlijk nutteloos. Slechte kwaliteit waardoor je het bijna niet dicht kan klikken. De oplader voor de batterij heeft erg korte pootjes waardoor hij niet in een normaal (geaard) stopcontact kan, en alleen in een verlengsnoer met "platte" contactdozen past. Toch de €14,- dik waard. Ik ga hem gebruiken voor detailen/polijsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een zaklamp binnengekregen. Volgens ali 8000 lumen. Verwacht niet dat hij dit ook daadwerkelijk opbrengt, maar desondanks een verschrikkelijk grote lichtbundel. Zet bomen op 50 meter ermee in het licht. De foto's op ali liegen niet.

 

Het doosje wat erbij zit is eigenlijk nutteloos. Slechte kwaliteit waardoor je het bijna niet dicht kan klikken. De oplader voor de batterij heeft erg korte pootjes waardoor hij niet in een normaal (geaard) stopcontact kan, en alleen in een verlengsnoer met "platte" contactdozen past. Toch de €14,- dik waard. Ik ga hem gebruiken voor detailen/polijsten :)

Is het een hoofd lamp?

Ik heb deze https://nl.aliexpress.com/item/Boruit-JR-3000-CREE-XML-T6-2R5-4-Mode-Hiking-LED-Headlamp-Headlight-5000-Lumens-With/32275237349.html?spm=2114.13010608.0.0.0daOxr&detailNewVersion=&categoryId=39050301

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, zo'n hoofdlamp heb ik een veel te dikke kop voor joh. Ik heb een normale zaklamp :P

 

Heb hier nog wel een ledhoofdlamp liggen van de aldi. Opzich redelijke kwaliteit, zeker voor die €2,50, maar is niet genoeg om mee te detailen. Voor hardlopen etc. zou hij perfect zijn, maar daar ben ik dan weer te lui voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden