Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Vandaag leeg pakketje van Ali ontvangen. Had smoke folie voor achterlichten in moeten zitten maar was geopend (vermoedelijk bij douane) en Foppe heeft niks. Mijn vrouw heeft het pakketje geweigerd en heb verkoper op Ali geinformeerd. Hopelijk wordt t snel afgehandeld.

Hoe is dit afgelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mail gehad van Ali. Lang verhaal kort te maken; denk dat ik het geld kwijt ben.

 

De douane heeft vermoedelijk het pakketje gecontroleerd en vervolgens niet goed dicht gemaakt waardoor de inhoud uit het pakketje is. De verkoper geeft de douane de schuld, ik de verkoper en Ali zegt dat er niet genoeg bewijs is om verkoper de schuld te geven. Maar ja, dat is het risico te handelen in een land als China, denk ik dan maar.

aangepast door Fopperr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mail gehad van Ali. Lang verhaal kort te maken; denk dat ik het geld kwijt ben.

De douane heeft vermoedelijk het pakketje gecontroleerd en vervolgens niet goed dicht gemaakt waardoor de inhoud uit het pakketje is. De verkoper geeft de douane de schuld, ik de verkoper en Ali zegt dat er niet genoeg bewijs is om verkoper de schuld te geven. Maar ja, dat is het risico te handelen in een land als China, denk ik dan maar.

 

Heeft niets met china te maken maar alles met douane.

Als duidelijk is dat douane pakje heeft geopend, dan moet je daar de klacht neerleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de mail van Ali geven ze aan dat de Chinese post aangeeft dat het pakketje is afgeleverd, wat dus niet waar is. Ik moet nu alle officiele documenten van het transport, douane, post etc aan Ali mailen zodat zij kunnen bepalen of ik het pakketje wel of niet ontvangen heb. Dit kost me veel teveel tijd en energie en daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil gewoon die folie (die inmiddels bij een ander is besteld????).

Link naar reactie
Delen op andere sites

In september had ik 2 boxen besteld met auto zekeringen erin (120 mini en 100 normale zekeringen) vorige week liep levertijd af en had al refund gekregen. Gister op Ome Ali bij andere shop die boxen gekocht. Komt er net zo Briefje van postnl er ligt pakje klaar. Blijkt het die 2 eerder bestelde zekeringen te zijn. Dus heb straks 240 mini fuses en 200 fuses voor mijn auto's haha

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit wat, ik zoek een accu lader voor mn auto.

 

2016 Nieuwe Hoge Capaciteit Auto Jump Starter Mini Draagbare Emergency Acculader voor Benzine Diesel Auto 600A Piekstroom SOS

http://www.aliexpress.com/item/1507171883/1507171883.html

(from AliExpress Android)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je daar een link van? Zoek ook nog van die dozen voor hier aan boord.

Nieuwe mini 120 stks Auto Automotive Auto Boot Truck Blade Fuse Box Assortiment 5A 10A 15A 20A 25A 30A

http://www.aliexpress.com/item/32339478974/32339478974.html

(from AliExpress Android)

 

Nieuwe 100 stks Auto Automotive Auto Boot Truck Blade Fuse Box Assortiment 2A 3A 5A 7.5A 10A 25A 30A Gratis verzending

http://www.aliexpress.com/item/32340136570/32340136570.html

(from AliExpress Android)‎

 

Deze heb ik gister dus besteld, aan aantal Orders te zien wel een goede verkoper. Alle 2 de boxen komen van dezelfde verkoper dus wordt in 1x samen verstuurd.

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

aangepast door DGloudemans
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit wat, ik zoek een accu lader voor mn auto.

 

2016 Nieuwe Hoge Capaciteit Auto Jump Starter Mini Draagbare Emergency Acculader voor Benzine Diesel Auto 600A Piekstroom SOS

http://www.aliexpress.com/item/1507171883/1507171883.html

(from AliExpress Android)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Bij feedback heeft iemand foto's gemaakt van wat erin zit.

Accu is maar 3,5A... start capaciteit volgens de beschrijving is ~68A. Daar ga ik mijn auto niet mee kunnen starten als ik met een lege accu sta.

Die 68A start capaciteit kan wel kloppen, is 20C. een goede jumpstarter heeft accu's erin zitten van 50C+. Alleen zo een accu kost al net zoveel als die jumpstarter.

 

Boost capaciteit ga je echt nooit halen, ja misschien 0,1 seconden...

 

Leuk ding maar niet voor het doel om mee te jump starten. Is je accu net niet vol genoeg om te starten dan zou het wellicht hulp bieden maar bij een echte lege accu is het een no go.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In september had ik 2 boxen besteld met auto zekeringen erin (120 mini en 100 normale zekeringen) vorige week liep levertijd af en had al refund gekregen. Gister op Ome Ali bij andere shop die boxen gekocht. Komt er net zo Briefje van postnl er ligt pakje klaar. Blijkt het die 2 eerder bestelde zekeringen te zijn. Dus heb straks 240 mini fuses en 200 fuses voor mijn auto's haha

 

Sent from my BlackBerry Classic using Tapatalk.

Dat verhaal komt mij nou echt zo bekend voor he!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kom ik voorlopig wel mee door en als er straks nog zo'n setje binnenkomt. En zekeringen heb je nooit genoeg.

78762c3a5e1dd5667d22df020c97a27f.jpg

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

Je ben nog al van plan een aardige kortsluiting te maken, en dat dan 100 keer :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ben nog al van plan een aardige kortsluiting te maken, en dat dan 100 keer :mrgreen:

Haha nou liever niet. De variant van mijn vrouw dit jaar gekocht en aantal dingen in de auto deden het niet en zag dat zekeringkast deels leeg was. Dus ja dan komt het wel aardig van pas haha

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb ze er nu een tijdje in maar sommige ledjes op de lamp doen het al niet meer. vooral die van de hemelverlichting. daar zitten er 4 onder en een paar aan de zijkant. de onderste doen de er nog maar 2 van en zo heb ik dat bij meerdere. contact met de verkoper gehad foto gestuurd en ik zou een nieuwe set krijgen wat nog onderweg is nu.

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb ze er nu een tijdje in maar sommige ledjes op de lamp doen het al niet meer. vooral die van de hemelverlichting. daar zitten er 4 onder en een paar aan de zijkant. de onderste doen de er nog maar 2 van en zo heb ik dat bij meerdere. contact met de verkoper gehad foto gestuurd en ik zou een nieuwe set krijgen wat nog onderweg is nu.

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Daar heb ik geen last van.

Zitten er nu al 7 manden in nog niks kapot

Link naar reactie
Delen op andere sites

En welke kleur hebben jullie dan? Ik kan kiezen uit white en gold-white. Welke is mooier?

 

Als je de nummerplaatverlichting niet gebruikt, kan je ook deze pakken:

https://www.aliexpress.com/item/11pcs-Canbus-Footwell-Trunk-light-For-Volkswagen-VW-Passat-B6-LED-Interior-Dome-Map-Light-Kit/32725448376.html

aangepast door Tarabass
Link naar reactie
Delen op andere sites

En welke kleur hebben jullie dan? Ik kan kiezen uit white en gold-white. Welke is mooier?

 

Als je de nummerplaatverlichting niet gebruikt, kan je ook deze pakken:

https://www.aliexpress.com/item/11pcs-Canbus-Footwell-Trunk-light-For-Volkswagen-VW-Passat-B6-LED-Interior-Dome-Map-Light-Kit/32725448376.html

ik heb de white erin zitten. kijk zo zijn mijn lampen nu. 3dce010ec39d57a36d9b29da6dee92f6.jpg

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden