Ga naar inhoud

DGloudemans

Members+
  • Aantal items

    172
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

2 Volgers

Over DGloudemans

  • Verjaardag 12-09-1975

Contact Methods

  • Website URL
    https://twitter.com/VWAirbusA380
  • Facebook
    https://www.facebook.com//PiPoServe2fly
  • BB PIN
    02C04DD0

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    Sluiskil
  • Interests
    Volkswagen, BlackBerry®, Airbus®.
  • Naam
    Danny Gloudemans

Recente bezoekers van dit profiel

528 profielweergaven

DGloudemans's Achievements

60

Community reputatie

  1. Kon het anders niet filmen om het geluid te laten horen, en mijn wiel staat op kleine steentjes dus niet op asfalt waar door het zou kunnen piepen.
  2. Alo Alo alle, Nou de Passat is eindelijk gemaakt voor de keuring en mag weer een jaar er tegen aan, wat heeft dat mijn veel tijd en geld gekost maar dan heb je ook iets. Nu zit ik sinds kort met het volgende probleem: Als ik een stuur slag maak L of R, dan hoor ik bij mijn linker voor wiel het kraken en piepen (als of er een oude dame uit bed komt). Als ik in parkeergarage rij, kijken mensen zelfs om van Wat voor geluid komt daar vandaan. Ook na het parkeren en uitstappen hoor ik nog 1-2 minuten het gekraak. De schokbreker/veer was volgens APK keuring in orde. https://www.dropbox.com/s/0gxkrhqgs14hecl/VID_20170730_185144.mp4?dl=0 Ik vermoed mijn veerpoot lager die kapot is, maar andere in de buurt hier zeggen dat het de rubbers van mijn draag armen zijn. Aan de linker kant is onlangs de as eruit geweest om nieuwe ashoes te steken, en zijn ook alle fusee kogel hoesjes vervangen. Ik weet het nu niet meer en wil na de APK reparaties niet nog eens bom met geld uitgeven aan dingen die misschien niet eens kapot zijn. Hoor graag van jullie of jullie idee hebben Alvast Bedankt
  3. Eindelijk na 3 ABS modules geprobeerd te hebben, deed de 4de het eindelijk wel en zijn de lampjes in mijn dashboard gelukkig uit. Meteen ook remblokken en klauw vervangen van aanlopende remschijf. Dus dinsdag naar VW dealer voor APK keuring.
  4. Nope, ik heb geen remote control key, maar gwn standaard sleutel (er zat ooit wel klapsleutel bij maar vorige eigenaar kwijt geraakt). Als mijn portieren allemaal op slot zitten en ik doe sleutel in kofferklep en draai naar links hoor ik al mijn deuren van slot gaan. Draai ik naar rechts gaan alle portieren netjes op slot, kofferklep niet die kan ik dan gwn open doen met de handgrepen (waardoor ook meteen mijn alarm af gaat).
  5. Ja qua prijs is het goedkoop zeer goedkoop zelfs. Heb de site ook opgeslagen. Qua CV van de portieren werkt alles goed sinds ik die nieuwe accu erin heb: - Binnen verlichting gaat aan bij van het slot halen - Anti-hijack werkt ook bij 20km/u gaan alle 4 portieren op slot - ook de bediening van af bestuurders portier naar de portieren en ruiten werkt 100% Tot voor kort had ik een klein 55Ah accu in passat zitten, en merkte ik oa dat binnen verlichting (ik heb leds erin zitten) flikkerde dat doen ze nu ook niet meer. Gekke is dat ik net kofferklep bekleding eraf had en niet de stelmotors hoorde bij sluiten van kofferklep, wel dat al me portieren netjes op slot en open gaan.
  6. Dank voor je info en de link. Dat Passat 3B daar last van heeft merkte ik al, afgelopen week wilde bestuurders portier slot niet rechtsom draaien, eruit gehaald bleek er 2 kleine 2mm metaal splinters tussen te zitten. Slot vet erop en die werkt gelukkig weer. Ook had ik dat links achter een CV storing gaf (anti-hijack werkte niet LA). Nu met een verse nieuwe 80Ah accu werkt die LA weer helemaal (dus betekent ook dat me comfort module onder mijn stoel nog goed is). Heb net gebeld met deurslotreparatie, en die heeft paar tips gegeven oa. de stelmotor na te kijken of die het doen en die vervangen, ook zei hij iets over mogelijke kabel breuk bij Comfort module. Dit is de storing die vag-com geeft bij de CV: Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl Part No: 1J0 959 799 J Component: 0E Zentral-SG Komf.0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 00028 VCID: 458B49545F5F2736E75-49D8 Subsystem 1 - Part No: 1J1959801B Component: 0E Tõrsteuerger. FS0022 Subsystem 2 - Part No: 1J1959802C Component: 0E Tõrsteuerger. BF0022 Subsystem 3 - Part No: 1J4959811B Component: 0E Tõrsteuerger. HL0022 Subsystem 4 - Part No: 1J4959812B Component: 0E Tõrsteuerger. HR0022 2 Faults Found: 00953 - Interior Light Time limit 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent 00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Die Rear left is opgelost met nieuwe accu, weet niet of 1 van de errors iets met Comfort Module te maken heeft...
  7. Avond alle, Mijn Passat 3b sedan heeft probleem met het op slot zetten van kofferklep. Als ik hem rechtsom draai gaat alles via CV op slot (alle portieren) ik hoor ook in me kofferklep de klik. Maar ik kan de klep gewoon open doen (waardoor alarm afgaat). Ook links draaien werkt gewoon en gaat alles via CV open. Heb vandaag eens bekleding eraf gehaald en gekeken of een stang los zat of iets onderbroken was maar was niks te zien. Lijkt net of de hak niet vast gaat in de sluiter van mijn klep. Als me klep open is en ik met schroeven draaien probeer werkt de sluit hak perfect. Er zit ook niks in de ruimte van de sluit hak waar door het geblokt zou kunnen worden. Wil graag oplossen, ook al heb ik alarm je kofferbak staat wel alle tijden open. Nu hou ik hem goed leeg en niks waarde vol er in. Iemand die al eens gehad en weet de oplossing? Mocht ik op sloop de gehele schakel stangen en electro motoren vinden, blijft dan het cilinderslot het zelfde of moet ik die ook gaan om programmeren voor mijn eigen sleutel? Alvast dank ps ik heb geen klap sleutel dus ook geen afstandbediening waarmee ik zou kunnen testen of dan wel alles op slot gaat.
  8. Dat is zo, wielnaaf moest sowieso ivm kapot lager. Had abs pomp gratis uit sloop passat mogen halen. Sent from my Classic using Tapatalk
  9. Die zal ik je morgen doorsturen ben nu niet thuis. Sent from my Classic using Tapatalk
  10. Zoals ik het elf noem 'spook-abs-storing'. Koude motor contact aan geen lampjes in teller. stukje rijden (bijv supermarkt) parkeren contact uit,Na tijdje contact Ping de rode ! en ABS lampje aan. Nu na vervangen rechts achterwielnaaf meteen bij contact storing. Weet niet of de Module zo te wisselen is zonder abs systeem los te maken. Sent from my Classic using Tapatalk
  11. Netjes (y), hier afgelopen week wielnaaf vervangen en nu meteen ABS storing. Heb pomp gevonden met zelfde etka nr, denk dat ik eerst de module ga wisselen vaak helpt dat en rond om de sensoren vervangen.Mocht dat niet helpen zal ik @@Vdub ook eens moeten contacteren. Sent from my Classic using Tapatalk
  12. Als de Duitse dealer het wel kan oplossen laat weten welke dat is. Ik ga deze week rechtsachter wielnaaf vervangen en links achter de aanlopende rem. ik heb nu ook vaak ABS lampje aan, en dat pas als de auto warm is. Op moment richting mijn werk brand er niks, als ik na mijn werk naar huis rij in begin ook niks, dan na paar minuten begint de disco in mijn teller. Dus ben benieuwd of die dealer het wel kan oplossen. Weet je toevallig of jouw dealer de oude uitlees systeem van VAG gebruikte heeft, of dat nieuwe via het online systeem? Daar schijnt ook vaak problemen mee te zijn omdat oudere type vaak niet herkent worden. De dealers hebben het oude systeem ook nog, misschien dat ze die niet gebruikt hebben.
  13. Mocht jij VAG com hebben of iemand die je kent kan je eens kijken of jij zelfde storings code kan vinden? 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent
  14. Thanks ik had die al gelezen en ook vandaag mijn ECU bekeken en die was echt KURK droog niks van vocht of vuiligheid in de ECU kast. En ook in VAG com geeft die geen ECU error aan, alleen die ABS error, en die heeft wel zelfde code als op die website staat.
  15. Ben ook benieuwd ivm mijn probleem: http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/40886-abs-lampjes-aan-na-stuk-gereden-te-hebben/
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden