Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Jammer!!!

 

Maar wel met 2e pakketje binnen van ome ali.

Ff getest op me polo..... wat een bonk licht vergeleken met halogeen.... niet te filmen

 

af7ae810259516c5a5405a13808995f3.jpg

648ad427bd8988143505081f3ae03916.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aantal watts is 72

Vergelijking met xenon kan ik je niet zeggen aangezien het in mijn 6n2 komt met reflect. Kopunit.

 

Komt voor me mist en dimlicht in de polo en grootlicht in de passat

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zijn 36 watt per lamp

 

Heb soort gelijk in mijn grootlicht zitten maar dan met Cree XHP LEDs.

Vergleken met halogeen komt er inderdaad een stuk meer licht vanaf.

 

Is het bij jouw mogelijk om de lamp 360 graden te draaien?

 

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er wel een groot voet erop op die H7

Als normaal moet je wel veel ruimte is in de koplamp units.

 

Toch

 

Gr Fai

Die voet valt mee.

 

Die van mij (55 watt) is stuk groter en past in de koplamp met ballast.

 

Deze 36 watt heeft zo te zien geen ballast, dat is wel fijn.

 

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nog niet geprobeerd maar denk het niet omdat de h7 fittingen opneen stand staan in de koplampunits van mijn 6n2.

Passat nog niet geprobeerd. Dat komt later..... is me nu te koud buiten om te sleutelen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij verschilt het ook per set. Ik heb oem xenon. Laat het ook mooi zo. Maar voor groot licht, lijkt me dat ideaal die led en lijkt ook beter als die gare barrele halogeen waar je net zo goed een zaklamp voor op de kap kunt hangen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou na hetbetalen van E20.32 mocht ik de BT speaker meenemen.

Kreeg ik later op de middag een bosje met led strips door de brieven bus en een briefje dat er een pakketje op het afhaal punt is geleverd die ik meekrijg na het betalen van E20.32 Dûh.

Trouwens specificatie laat zien dat ik over waarde van E35 E7.32 invoerrechten moet betalen en E13 voor de hadelings kosten

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb mijn led lampen er weer uit gedaan veel te weinig licht. xenon setje er weer in gedaan

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Ik ben toch wel erg te spreken over mijn LED, is op z'n minst even fel als xenon.

Volgens mij verschilt het ook per set. Ik heb oem xenon. Laat het ook mooi zo. Maar voor groot licht, lijkt me dat ideaal die led en lijkt ook beter als die gare barrele halogeen waar je net zo goed een zaklamp voor op de kap kunt hangen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat weet ik wel zeker. Die wat ik in dimlicht hebt zitten kosten het vierdubbele.

 

Passen alleen niet in het grootlicht (kont te groot). Daar heb ik 2x 36watt LED inzitten, meer licht als halogeen en vooral instant licht is erg leuk :)

 

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

En gaat DRL ook uit als Dimlicht aangaat zoals de wet voorschrijft. Men mag ook geen DRL voeren samen met achterlichten. Ik heb ze 1 1/5 jaar geleden ook gehad, maar toch mijn mistlampen als DRL geprogrammeerd en voorzien van Led.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

zoals ik aangaf gaat de drl op 50% als het dimlicht/stadslicht aangaat. heb gelezen dat dit is toegestaan.

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik aangaf gaat de drl op 50% als het dimlicht/stadslicht aangaat. heb gelezen dat dit is toegestaan.

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

 

Klopt, of uit of dimmen is toegestaan.

 

Zelf vind ik wel dat ik veel auto's zie rijden waarbij het lijkt alsof DRL op volle sterkte brand. Doet pijn in de ogen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden