Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Zo de 1ste aantal pakketjes zijn binnen. Ook de Super Bright White lampen voor de Passat's, die gaan weekend erin dan zal ik melden hoe helder ze zijn. Ook kan ik nu de temperatuur sensor vervangen in de Variant die is kaduk.

Elm327 werkt niet echt met Passat 3B (helaas)...

 

83187091ebb1e66e9e958601e92e99f3.jpg

378720a61d16061b4f0296242396ad28.jpg

bfcca008b3d8df80642ce3b8b32fa7b5.jpg

9f4cc103f7ad24e97623735cb46f430f.jpg

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Android gebruik ik hem op. Toch maar afstappen van die blackberry Danny;-)

 

verstuurd vanaf mijn Galaxy S7 Edge

Gelukkig kan ik op BlackBerry® 10 ook Android apps draaien. Hoe heet de apps die jij gebruikt?

Volgend jaar ga ik de overstap maken naar BlackBerry® Android (ja BlackBerry® heeft inmiddels hun eigen Android toestellen).

Ik ga voor de Mercury: a0be88502bc77fad3c5155c6802270b4.jpg

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

aangepast door DGloudemans
Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren m'n Passat CC spiegelbedieningsknop binnengekregen..   plaatje klopt, qua inklappen en verwarming

echter is de functie wel anders,   verwarmen is inklappen, en inklappen is verwarmen... *confusedddd*

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren m'n Passat CC spiegelbedieningsknop binnengekregen.. plaatje klopt, qua inklappen en verwarming

echter is de functie wel anders, verwarmen is inklappen, en inklappen is verwarmen... *confusedddd*

Effe 2 touwtjes ompluggen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi, torque volledig met android.

Maar ik moet nu bekennen dat ie zojuist niet alles weergaf. Dus ik ga even claimen.

Voor 3euro is dat de moeite wel.

Je kan in play store een app downloaden ELM327 identifier. Die laat zien welke elm je hebt, mijne gaf aan bepaalde functies niet te steunen. Ik wacht nu nog op bluetooth usb stick om te kijken of Windows software wel werkt.

 

Claimen kan je altijd voor 3 euro

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden