Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Nee, zo'n hoofdlamp heb ik een veel te dikke kop voor joh. Ik heb een normale zaklamp :P

 

Heb hier nog wel een ledhoofdlamp liggen van de aldi. Opzich redelijke kwaliteit, zeker voor die €2,50, maar is niet genoeg om mee te detailen. Voor hardlopen etc. zou hij perfect zijn, maar daar ben ik dan weer te lui voor..

Die heb ik ook liggen. Deel je ervaring
Link naar reactie
Delen op andere sites

Super heldere Waterdichte led drl

http://www.aliexpress.com/item/1985240414/1985240414.html

 

heb deze er nu al bijna een jaar in zitten en werken nog steeds goed. d6440b3dbba0e83f07b6fbf81abee41d.jpg

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Ahh goed om te weten.

 

Heb deze in mijn wenslijst staan maar nooit gekocht.

 

Hoe is de kleur van de LED? Verglijkbaar met OEM xenon ? Of meer richting de 6000K+?

 

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@nick0016 het staat mooi met xenon 6000k

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

En gaat DRL ook uit als Dimlicht aangaat zoals de wet voorschrijft. Men mag ook geen DRL voeren samen met achterlichten. Ik heb ze 1 1/5 jaar geleden ook gehad, maar toch mijn mistlampen als DRL geprogrammeerd en voorzien van Led.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

En gaat DRL ook uit als Dimlicht aangaat zoals de wet voorschrijft. Men mag ook geen DRL voeren samen met achterlichten. Ik heb ze 1 1/5 jaar geleden ook gehad, maar toch mijn mistlampen als DRL geprogrammeerd en voorzien van Led.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Geen drl met dimlicht? Volgens mij heeft Renault? dat toch ook? Heb iig weleens gezien dat het wel zo wordt gevoerd.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

En gaat DRL ook uit als Dimlicht aangaat zoals de wet voorschrijft. Men mag ook geen DRL voeren samen met achterlichten. Ik heb ze 1 1/5 jaar geleden ook gehad, maar toch mijn mistlampen als DRL geprogrammeerd en voorzien van Led.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Huh? DRL met achterlichten is juist nu wel meer aan de orde bij de nieuwere auto's. Dit omdat men te lang met DRL blijft rijden en dus van achter niet goed zichtbaar zijn omdat de achterlichten uit staan.

En ze moeten of uit of gedimd zijn wanneer dimlicht aan gaat...

 

 

Geen drl met dimlicht? Volgens mij heeft Renault? dat toch ook? Heb iig weleens gezien dat het wel zo wordt gevoerd.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Het moet of uit zijn of gedimd.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de OBD2 blauwtand dongle uitgeprobeerd.

Werkt ook nog voor 2,50. Nu even kijken wat ik er mee kan.

 

Theoretisch zou je er je klokkenwinkel op het dash mee kunnen maken.

Alleen de benzinemeter heb ik nog niet gevonden.

Pas maar op met die goedkope troep en je klokkenwinkel, maatje van mijn zijn golf 4 kon een nieuwe klok in.... auto was niet meer te starten

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

En gaat DRL ook uit als Dimlicht aangaat zoals de wet voorschrijft. Men mag ook geen DRL voeren samen met achterlichten. Ik heb ze 1 1/5 jaar geleden ook gehad, maar toch mijn mistlampen als DRL geprogrammeerd en voorzien van Led.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

ja fappie deze kun je aansluiten op je stadslicht. zodra je stadslichten aan hebt gaat de drl dimmen.

 

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zittend of staand plassen, wat veel belangrijker is is dat mijn BODA nog steeds niet geleverd is. Terwijl alles van 11/11 inmiddels geleverd is. Het zal toch niet, hé...

Ik wacht nog op wel meerdere pakketten van 11/11 of nog eerder...

 

Wat ik nu meemaak. Ik krijg een melding van Ali dat mijn pakketje is geleverd terwijl ik niks heb gehad!. 09.55 attemp delivery fail 12.10 pakkage delivered.

Snap er niks van. Ligt geen briefje in de bus van post dat er niemand thuis was en of bij de buren geleverd is.

Indien je een RS .... NL tracking code hebt even PostNL bellen.

 

Heb dit dus ook 2x meegemaakt afgelopen weken en wat bleek nu, Ome Alie heeft de verkeerde tracking nummers uitgereikt! Bij PostNL zagen ze dat het adres totaal een ander adres was. En het bleek dat er veel meer mensen dit probleem hadden (hij wist ook gelijk dat het pakket van Ome Alie kwam toen ik zei dat het een pakket uit buitenland kwam).

 

Dispute gestart met de verkoper en de juiste tracking code gevraagd... Die bleek inderdaad anders te zijn en een week later kwam alles alsnog binnen :)

aangepast door nick0016
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht nog op wel meerdere pakketten van 11/11 of nog eerder...

Ja, maar...zonder bakje kan ik geen lid worden van de club. Heb alles in één bestelling gedaan en verder is alles al binnen, maar het allerbelangrijkste product nog niet :P

 

@@barry

Gewoon even geduld hebben. Komt waarschijnlijk wel goed. Ik zou geeneens postnl of de verkoper contacteren voorlopig. Refunden of stennis schoppen kan altijd nog. Maar mocht mijn bakje ook niet aankomen, dan kunnen we misschien samen met een knokploegje naar China gaan om het persoonlijk op te halen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden