Ga naar inhoud
  • 0

Ipad Mini in Passat CC, video!


haroldv

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Weet iemand of de IPAD via de media in wordt opgeladen, dan wordt het een echte alternatieve tov de RNS510 ....., want je zou toch ervoor moeten zorgen dat de ipad opgeladen blijft als je je navigatie on de ipad wilt gebruiken (dan moet je wel eentje koen met telefoonkaart, want anders heb je geen gps)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Laatst ook al een keer zo'n filmpje gezien, maar was volgens mij een gewone Ipad (geen mini) Die was wel aangesloten op van alles. Kon er mee radio luisteren, navigeren, bellen, BluRaytje kijken (image) en ook nog bepaalde instellingen van de auto aflezen. Dat filmpje ging over een interface die je tussen je Pad en de auto moest plaatsen zodat je alles kon gebruiken.

 

Zal eens kijken of ik dat filmpje nog ergens kan vinden.

 

Misschien een leuk idee om er een keer een workshop van te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De hamvraag is welke modules en/of systemen zijn er beschikbaar die de auto aan de ipad koppelen waarbij je volledige OEM integratie hebt. Dus alle knoppen op het stuur werken, het MFA wordt volledig aangestuurd.

Ff een ipad er in 'plakken' is niet zo moeilijk, het gaat juist om de integratie. Dat maakt een systeem pas echt af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou me echt niet boeien...MFA gebruik ik niet voor navi en ik snap niet waarom navi op de RNS onderbroken wordt, als ik iets aan de ventilatie verander.

Bellen via het stuur werkt ook slecht, als je 900nummers door moet. Dus alles is toch al spraakgestuurd, dat kan die ipad ook. Carkit functie / mute is wel een issue. Maar voor de rest: Origineel is voor mij niet altijd beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hmmm, niet slecht....

 

nu nog zorgen dat er geen apple maps meer op staat, dan kan je hem gebruiken als navigatie :P

 

Bestemming volgens Apple Maps: Brussel - Echte bestemming: middle of nowhere... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Erg gaaf gedaan, heb al vaker filmpjes van deze jongens gezien met de normale iPad.

 

Maar, geen oplader, en jammer genoeg laten ze niet zien wat ze dan voor bluetoothmodules gebruiken waar alles mee werkt (ook wel logisch, het is hun werk, ze willen dat je het bij hen komt laten doen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

misschien dat er al 'n kit bestaat voor inductieladen voor de ipad mini, in dat geval is er natuurlijk geen kabel meer nodig :)

 

@ Robl: ik zie het idd ook die richting uit evolueren. Nog 'n concept dat ik wel zie groot worden is bvb integratie van smartphone in de desktop computer. Je komt dus aan een pc, en je "dockt" je (eigen) smartphone daarin, om vervolgens met je eigen gebruikersinstellingen/software etc. aan de slag te kunnen

 

lijkt me dat 'n gelijkaardig systeem waarin je je smartphone kan inklikken interessanter zou zijn voor velen, want je gsm wordt opgeladen tijdens 't rijden, en je neemt 'm mee als je uitstapt (iets wat met 'n verwijderbaar radiofront niet echt het geval is. Echter daar 'n paar problemen:

 

* smartphone die je hebt moet qua vorm overeen komen met je dashbezel, dus iedereen die met die bepaalde auto rijdt zou dezelfde telefoon in gebruik moeten hebben

*smartphones gaan minder lang mee dan 'n auto gemiddeld ;)

* dieven kunnen gewoon de hele controlunit uit de auto slopen, en 'n smartphone apart kopen, dus qua diefstalpreventie lost het weinig op (tenzij de hele stuurapparatuur zowat door de hele auto uit loopt, maar dat lijkt me weinig waarschijnlijk)

 

We zien wel wat er allemaal van komt, moet 'n beetje leuk blijven, en dat is er vanaf als je 't op voorhand al allemaal zou weten :)

 

Blijf het trouwens wel markant vinden... Wijlen steve jobs was altijd radicaal tegenstander van 'n kleiner formaat ipad, de mens is amper koud en voila... ipad mini (en ipad 4 ook alweer uit, dus de ipad 3 eigenaars zitten ook alweer met verouderde brol :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Idd gewoon zorgen dat er een universeel systeem komt met inzet element voor Eipet en Noot.

 

Zoals nu blijven gebruik maken van systeem met externe antenne.

 

Nog iets verzinnen om fm ontvangst dmv antenne te verbeteren. Nu moet je vaak om enigszins ontvangst te hebben een koptelefoon aansluiten :cry:

 

Stuurbediening zou eigenlijk ook via BT moeten.

 

Dat kan toch niet zo moeilijk zijn ? :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
misschien dat er al 'n kit bestaat voor inductieladen voor de ipad mini, in dat geval is er natuurlijk geen kabel meer nodig :)

 

@ Robl: ik zie het idd ook die richting uit evolueren. Nog 'n concept dat ik wel zie groot worden is bvb integratie van smartphone in de desktop computer. Je komt dus aan een pc, en je "dockt" je (eigen) smartphone daarin, om vervolgens met je eigen gebruikersinstellingen/software etc. aan de slag te kunnen

 

lijkt me dat 'n gelijkaardig systeem waarin je je smartphone kan inklikken interessanter zou zijn voor velen, want je gsm wordt opgeladen tijdens 't rijden, en je neemt 'm mee als je uitstapt (iets wat met 'n verwijderbaar radiofront niet echt het geval is. Echter daar 'n paar problemen:

 

* smartphone die je hebt moet qua vorm overeen komen met je dashbezel, dus iedereen die met die bepaalde auto rijdt zou dezelfde telefoon in gebruik moeten hebben

*smartphones gaan minder lang mee dan 'n auto gemiddeld ;)

* dieven kunnen gewoon de hele controlunit uit de auto slopen, en 'n smartphone apart kopen, dus qua diefstalpreventie lost het weinig op (tenzij de hele stuurapparatuur zowat door de hele auto uit loopt, maar dat lijkt me weinig waarschijnlijk)

 

We zien wel wat er allemaal van komt, moet 'n beetje leuk blijven, en dat is er vanaf als je 't op voorhand al allemaal zou weten :)

 

Blijf het trouwens wel markant vinden... Wijlen steve jobs was altijd radicaal tegenstander van 'n kleiner formaat ipad, de mens is amper koud en voila... ipad mini (en ipad 4 ook alweer uit, dus de ipad 3 eigenaars zitten ook alweer met verouderde brol :P)

 

Jongens...Kijk eens naar de simpelste telg van VW: de UP. Die heeft een afneembaar scherm die alles doet en kan. Vw kan het dus wel, maar de RNS is gewoon een fantastische melkkoe! Hoeveel omzet loopt VW mis als ze geen gejatte navi's meer hoeven te vervangen? Daar missen ze mss wel miljoenen mee...

 

Ik zeg: Af-fabriek zoiets á la Up integreren in iedere VW en naarmate de auto luxer wordt, het systeem ook...

 

Apple en VW is volgens mij geen match made in heaven; hoeveel mensen lopen nu nog te emmeren om op een redelijk moderne VW een iPhone aan te sluiten? Hoewel Apple wereldwijd wel het sterkst groeit als besturingssysteem (Kristof!!! :lol:) Laden lijkt me niet zo'n probleem: inductieladen is al beschikbaar voor huidige -producten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoewel Apple wereldwijd wel het sterkst groeit als besturingssysteem...

 

niet dus... om maar niet te zeggen: HELEMAAL niet...

 

http://techcrunch.com/2011/11/03/androi ... ond-place/

 

smartphone-market.gif?w=552

 

idc-smartphone-market-share-q1-2012.jpg

 

check your facts voor je zoiets publiekelijk post ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden