Ga naar inhoud

PassatMotion

Full Members
  • Aantal items

    3307
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    3

PassatMotion won de laatste dag op 18 juni 2015

PassatMotion had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

217 Excellent

Over PassatMotion

  • Verjaardag 02-06-1973

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    Zaventem - belgie
  • Naam
    Dany

Overige

  • Vagcom
    VCDS Genuine

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Had dit ook aan de rechterzijde. Daar kwam het water via de kabeldoorvoer naar de deur. Aan de accordeon rubber zit een harde kunststof dat vastklikt. Deze sloot niet helemaal aan meer. Met siliconen kit was het opgelost. Ik had wel geen open dak. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
  2. Dit zal nodig geweest zijn daar de trekhaak herkent dat er iets aan hangt. Alarm en EPS hebben invloed hierop. Het loskoppelen gaat het alarm af als de wagen afgesloten is. EPS grijpt in bij slingeren. Ooit voorgehad bij een slecht geladen aanhanger. Nog voor ik het doorhad dat er iets mis was was ik toch blij dat dit ingreep en de wagen automatisch corrigeerde en de aanhanger stopte met slingeren. En aanpassen met VCDS, die heb je niet altijd mee zeker niet op z'n moment als je ergens dringen een aanhanger gaat halen of aan hangt. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
  3. @Tarabass Address 69: Trailer (J345) Labels: 1K0-907-383-V2.clb Part No SW: 1K0 907 383 E HW: 1K0 907 383 E Component: Anhaenger H07 0050 Revision: 3A002002 Serial number: 00000113171119 Coding: 4100000100000000 Shop #: WSC 12345 159 56789 VCID: 2F69244E7E46563940-807A Is (was) de originele coding af-fabriek, heb er nooit iets in veranderd. Denk misschien in de richting van de 13polige adapter kan zijn, die willen ook wel eens begeven of eventueel oxidatie. Laatste jaren werd de trekhaak amper gebruikt werd gebruikt voor fietesendrager vroeger en soms wel eens een aanhanger.
  4. Gelijkaardig artikel in de Belgische krant. Schijven over de b7 bouwjaar en een CC als foto. Lijkt me niet meer dan normaal. Passat meest verkochte bedrijfswagens in verhouding met andere merken. Dan is de klachten radius hoger. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
  5. PassatMotion

    Vcds aankopen

    Eerlijk gezegd ook ik heb een Clone VCDS kabel vroeger gebruikt. Man,man,man wat was dat steeds stress. Zolang deze werkt voor wat je nodig hebt is oké. -Echter vaak na een jaar stopt de werking. -Na een aantal pogingen stopt de werking. -Op het moment dat je problemen hebt werkt de kabel niet etc... Tot een originele VCDS kabel...geen zever meer, gratis lifetime update, gratis ondersteuning. Bij defecte kabel gewoon terug sturen voor een kleine vergoeding krijg je een nieuwe kabel. Betere service kan je toch niet vinden zeker[emoji6] Oké kost je even een rib uit je lijf, maar een defecte wagen door een Clone kabel kost je lijf en leden. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
  6. PassatMotion

    Vcds aankopen

    Mijn kabel komt van Auto-Tech.be (sinds 1jan 2019 wdgservice.be) volledige licentie en ondersteuning mogelijk via de ross-tech site. De goedkope VCDS kabels links laten liggen steeds problemen of beperkingen mee en uiteraard geen ondersteuning als je echt problemen hebt. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
  7. Weet niet hoelang je al met VCDS werkt of ervaring maar hier kan je meer info vinden over VCDS in klare taal. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16395/P0011/000017 Kan je ook hulp vragen wel met originele VCDS kabel. Met chinakabels etc...moet je daar niet terecht komen https://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-16395.html VCDS problemen en ook aanpassingen te vinden. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
  8. PassatMotion

    Vermogen verlies

    Mischien wel kort gezegd, klopt.In bedoel alles tussen luchtvalve en turbo. Dus richting turbo nakijken. N75, LMM, MAP sensor, slangen,valve aan turbo, wastegate aan turbo en turbo zelf. Zoals gezegd het geeft normaal wel een foutcode ook op je tacho BEHALVE de MAP sensor die geeft geen foutcode. Als je herstart na noodloop gaat de foutmelding op de tacho weg, indien vaak weer keert blijft deze op je tacho branden. Na herstart rijd de wagen normaal tot een bepaalde druk die de motor niet kan opbouwen valt je weer in noodloop. Andere oorzaken kan ook zoals nokkenastiming of katalysator vol. Dat laatste is best ook mogelijk als de regengratie vaak mislukt is wegens te korte afstanden. Dan kan je deze via VCDS forceren en rijd je 20min tot bv 0%.vol. ==> Hoop dat de info juist is, is uit eigen ervaring. Als je witte rook hebt die verband riekt uit de uitlaat dan heb je injector problemen. Een darm scheur zorgt ook voor turbo problemen en is soms amper zichtbaar met het blote oog. Een garage zet er druk op met rook om deze te kunnen lokaliseren. Bij mijn 1.9 zat deze onder het motordeksel rechts achter waar de plug zit van het deksel, daar heb je ook een valve. Een darmpje van amper 2cm lang zat ook een scheurtje. Dit door trillingen van de motor. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
  9. PassatMotion

    Vermogen verlies

    Zou ook denken in richting turbo. Mijn 1.9tdi had ook op zelfde kms dit probleem. Noodloop 90km/h max, alles nagekeken en bleek turbo te zijn. Normaal geeft dit wel een foutmelding. Hersteld maar daarna had ik problemen met de verstuivers. Toen was het gedaan en had ik besloten om niet meer te maken. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
  10. Camera in handvat past in klep van vanaf bj2008. Wagens voor bj2008 moet je het gat iets groter maken om passend te maken. Is niet moeilijk.bv met Dremel. Low-end camera heeft geen bewegende lijnen. High-end heeft bewegende lijnen met je stuur. Heb nog een volledige set high-end die ik van de hand doe. Deze kwam uit mijn Passat. In onderdelen aangeboden op forum. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
  11. Bij een breuk van de ruitensproeierslang kan je deze ook herstellen door een koppeling tussen te zetten. Bij de dealer te verkrijgen. Is eenvoudiger dan die darm overal los te maken en door te wringen. Darm doorsnijden, Krimpkous over darm, koppelstuk, Krimpkous opwarmen en aansluiten en klaar. Uiteraard hangt het ook af waar, maar zoals op de foto kon het plaatselijk hersteld worden. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
  12. 'k voelde me meteen 20j jonger[emoji16] Dacht haar nog uit te nodigen voor heavy XXX , da's wat anders dan dat softy gedoe. Maar wie blokt die account al nog voor ik kon reageren [emoji34][emoji16] Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
  13. PassatMotion

    Standkachel kapot?

    Zoals ik al eerder zij die fout gaat niet zo gemakkelijk weg omdat deze defect is. Echter wat is er defect? Gloeiplug, blower, solenoidpomp? solenoidpomp kan je testen met 12v Deze zit onder de achterzetel aan de brandstoftank. Zoek daar de stekker -2draads- aan de brandstofpomp -wel deksel afhalen- en zet er 12V op..geluid moet klinken als een geklop. "dock,dock,dock,dock..." Hoor je niets dan is deze defect, hoor je dit wel dan is het probleem in de webasto kachel en dit kan de gloeiplug zijn of de blower.
  14. Daar vrees ik voor dat het verdwenen is. Gaat om een verzekerde zending maar zelfs dat blijkt dus ook al een klucht. Het antwoord dat ik ook al kreeg was dat ik zelf moest uitzoeken met het postorderbedrijf waar zij hebben aan doorgegeven. Heb hen even duidelijk gemaakt dat ik een arrangement heb met postNL en niet met bedrijf B en zij het maar moeten uitzoeken. Je betaalt voor levering en extra voor zekerheid en service wat zij dan niet naleven en de klant in de kou laat staan. Hoevaak ik hier pakketten ontvangen van postNL die aangetekend zijn waar ik zelfs niet moet aftekenen, echt onbegrijpelijk. Bij Bpost is het aftekenen en of afhalen indien niet thuis. Hoe het gaat van Bpost naar NL via postNL weet ik niet. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden