Ga naar inhoud

Wat zijn jullie bevindingen van dealer


passatvw

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf goede ervaring met de Pon-dealer in Amersfoort.

Nette service, goed qua informeren en bellen (zelfs mijn vriendin begrijpt de dingen die ze haar daar vertellen.....). Ook zeer coulant.

Laatst de oorzaak van het branden van het motormanagementlampje laten uitzoeken in combinatie met het niet soepel lopen van mijn 2.8 V6, en keurig opgelost. Ze hebben de bougies gecontroleerd, maar niet in rekening gebracht (toch al gauw meer dan een half uur werk).

Ik kan ze zeker aanraden (en stuur je vriendin er op af zoals ik doe :mrgreen:

groeten,

Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gril gebroken doordat motorkap te hard is gesloten, isolatierubber motorruimte gescheurd bij het verwijderen, parkeerschade achterbumper, motorolielekkage na nieuw brandstoffilter

Dat zou voor mij toch genoeg rede zijn om een andere garage te zoeken.

 

Echt wel, tenzij ze alles 120% weer in orde maken, en motorolielekkage na het vervangen van een brandstoffilter is wel een beetje raar. :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Gast Anonymous

Gents,

Auto is besteld bij Van Mossel in Waalwijk. Iemand bekend met dit bedrijf? Leveren ze de auto's keurig af of is het 'afraffel' werk?

Onderhoud zal ik bij mijn eigen vertrouwde adres doen. Is geen dealer maar wel oké. Garantie claims enz. kunnen dan bij een Pouw vestiging of bij Huiskes/Kokkeler. Iemand ervaringen met deze bedrijven in Twente?

Han(s) 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huiskes/Kokkeler ben ik niet te vreden over.

Heb hiervoor een golf variant gehad, voor de mobiliteitsgarantie en stempeltjes voor in het boekje daar naar toe geweest voor een grote beurt.

 

Ze belden netjes voor een lmm die defect was en deze vervangen mocht worden aan het eind van de dag opgehaald laas in het meetrapport een enstige storing op het achterportier waar ik na thuiskomst de kofferbak niet meer openkreeg, moest ik apart voor terugkomen weer 1.5 uur naar de kl*te en moest ik maar gewoon betalen.

Verder na 3 a 4 maanden begonnen mijn remschijven herrie te maken, bleek dat deze bij de grote beurt helemaal niet losgehaald zijn.

 

Al met al was ik dus bijna 950 euro kwijt voor eigenlijk niets behalve een nieuwe lmm als ze die er al in hebben gezet, had daarna wel iets meer power.

 

Verder vind ik de verkoop afdeling ook zeer beroerd, toen ik moest terug komen voor mijn achterklep me staan verlekkeren aan een nieuwe sharan.

Deze met veel interresse bekeken maar na een half uur bleef meneer de verkoper rustig zijn krantje lezen. Dit gebeurde ook bij een vrouwtje die belangstelling had voor een gloedjenieuwe caddy na 15 minuten werd zij ook nog niet gerholpen maar meneer ging wel koffie halen, voor zichzelf.

 

Al met al een belachelijke service verlening, onderhouds en verkoopafdeling.

Ik kom hier in iedergeval nooit meer.

 

Let wel dit is mijn ervaring en helaas een slechte, ik weet niet of dit een op zich zelfstaande gebeurtenis is.

 

Groeten Martijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gents,

Auto is besteld bij Van Mossel in Waalwijk. Iemand bekend met dit bedrijf?

 

Er zijn mensen erg tevreden over van Mossel.

 

Ik heb zelf 2 jaar gewerkt op het kantoor naast hun vestiging in Tilburg. Het deed elke keer pijn als je zag hoe daar de nieuwe auto's van de trailer naar het magazijn werden gereden...lekker vol in de toerenbegrenzer met koude motor, echt te triest voor woorden. Maar zoals ik al zei zijn er ook mensen die er erg goed geholpen blijken te zijn.

 

Ik was zelf laatst bij Ames in Dordrecht (omdat ik in de buurt was en een onderdeel nodig had) en na meer dan 5 minuten wachten met 20 man personeel dat druk druk druk door de hele tent loopt en aan het bellen is, kwam er toch iemand op het idee om te vragen of hij iets voor me kon doen. Ik vroeg om een ontgrendelingshendel voor de motorkap en toen de beste jongeman me vroeg of het voor de vóór- of de achterkant was moest ik me even goed aan de balie vasthouden. Maar goed, laten we zeggen dat zn bedoelingen goed waren...

 

Als ik een onderdeel nodig heb ga ik meetsal naar vd Udenhout in Oss en daar wordt ik altijd keurig geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hierbij mijn ervaringen met VW-dealers.

 

Wittebrug Forepark, Den Haag

Met een heeeeeeeeele grote boog omheenrijden. Die lui willen ECHT NIET verkopen. Wat een trieste tent is dat. Jaren klant geweest, nu op zoek naar een nieuwe Passat. Geen enkele belangstelling. Afspraak voor een proefrit? Geen verkoper of proefauto te zien. Kom een uur later maar terug. Dan: Weer geen verkoper, ook geen proefauto. Daarna maar naar huis gegaan. Mailen? Geen antwoord. Bellen? Niemand heeft tijd.

Oké, dan breng ik mijn 40 mille toch ergens anders?

 

Autoservice Van der Velden Zoetermeer

Wat een verbetering! Deskundig advies door een adviseur die de tijd neemt. Oprechte belangstelling en veel moeite. Dag van levering? Auto staat PERFECT klaar en adviseur neemt de tijd. Koffie en een bloemetje. Een week later contact of echt alles naar wens is. HULDE!! Service-afdeling: Idem. Deskundig, fatsoenlijk, afspraken worden nagekomen. Zo hoort het.

Ik kan iedereen in de regio Den Haag / Zoetermeer deze VW-dealer van harte aanbevelen. Het is een paar kilometer omrijden zeker waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals elders op dit forum te lezen is heb ik ook geen beste ervaring met de Wittebrug. Na het leveren van mijn 2e Passat (de oude moest binnen een jaar terug i.v.m. fabricagefouten) en het oplossen van de problem bij levering ben ik er nooit meer teruggeweest.

Ik kom nu ook bij van der Velden in Zoetermeer. Ik wist niet wat ik meemaakte. Je wordt hier nog als een gewaardeerde klant behandeld. Iets wat ze bij de Wittebrug uit het oog zijn verloren. Ook werken er in de garage echte monteurs en dus geen vakslopers zoals bij de Wittebrug. Erg aangenaam dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn Passat is nu zes jaar in onderhoud bij dealer Auto Brink in Hoogeveen.

 

De service aan de balie is goed quote]

 

Mijn ervaringen met Brink in Hoogeveen zijn minder positief. Ook de service aan de balie. Ik had vorig jaar wat vragen m.b.t. gebruik RNS i.c.m. telefoonvoorbereiding. Maar omdat mijn auto geimporteerd is, was men niet erg bereidwillig om mij te helpen.

Nu ben ik met mijn auto bij een VW dealer in het Duitse Twist. En daar kan ik tot nu toe alleen maar zeer positieve berichten over schrijven. De service van een Duitse VW dealer gaat stukken verder dan een Nederlandse VW dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vd Brug Drachten :thumb:

vd Brug Heerenveen :bash:

 

Heerenveen belachelijke inruilprijzen en hoofdprijs voor eigen auto.

Heb er mijn passat 3c wel gekocht omdat hij er een half jaar later nog stond en er na vele uren onderhandelen toch zijn uitgekomen ,maar ben niet van plan mijn volgende auto er te kopen.Plus na afloop gezeik over de binnenverlichting die het nooit gedaan had en volgens de verkoper niet onder de garantie viel. Ben toen bijna ontploft en na een stevige woordenwisseling toch een nieuwe unit ingekregen + APK niet gedaan terwijl dat wel was afgesproken. Al met al het is omdat je Passat wilt rijden anders kwam ik noooit weer bij een dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zijn er nog ervaringen in het Brabantse land? Ik denk dat ik voor mijn volgende beurt eens van mijn vaste (universele) garage afstap en naar VAG Techniek (http://www.vagtechniek.nl/) in Nuenen ga. Hier heb ik ook zeer goede ervaringen over gehoord.

 

De garage waar ik normaal gesproken naartoe ga wordt wat duur mijns inziens. Gezien het feit dat mijn vader, moeder, broer en ik daar al een tijd klant zijn, denk ik dat hij niet zo erg meer op de prijzen let en verwacht dat wij daar toch niet meer weg gaan. Wel prima service verder, maar ga toch eens bij de echte liefhebbers van VAG Techniek langs. Mijn auto is voor mij, in tegenstelling tot mijn ouders, meer dan een gebruiksvoorwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na jaren renault nu een passat besteld,

Martin schilder Alkmaar gaf een folder en vondt zijn koffie belangrijker. :(

Martin Schilder Heerhugowaard, net behandeling belde ook terug volgens afspraak. :)

(auto had hier gekocht geweest als de zendtveld niet meteen een zeer scherpe offerte kwam)

Zendtveld schagen, :D net behandeling, maakte meteen een hele nete scherpe offerte. zocht ook van alles uit ivm de telefoon voorbereiding.

de proef rit heb ik gemaakt bij witte brug den haag in een CC (i.v.m. motor/dsg) had meteen het gevoel dat ik hier niet mijn auto wilde kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wittebrug Forepark, Den Haag

Met een heeeeeeeeele grote boog omheenrijden. Die lui willen ECHT NIET verkopen. Wat een trieste tent is dat.

Dat kan ik helaas alleen maar bevestigen. Geen tijd voor de arme klant die kopen wil. Zeker verdienen zij genoeg zelfs als ze niet verkopen. :(

Ga ik straks naar Zoetermer.

Erger kan het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga Al jaren naar Gebr. Schwarte in Meppen (Dld).

Ben er zeer tevreden lekkere koffie, goede afspraken en naar mijn mening niet duur.

 

En ben je een leenauto nodig dan zijn er altijd wel genoeg en is er geen vw dan krijg je gewoon een audi mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er nog ervaringen in het Brabantse land? Ik denk dat ik voor mijn volgende beurt eens van mijn vaste (universele) garage afstap en naar VAG Techniek (http://www.vagtechniek.nl/) in Nuenen ga. Hier heb ik ook zeer goede ervaringen over gehoord.

 

De garage waar ik normaal gesproken naartoe ga wordt wat duur mijns inziens. Gezien het feit dat mijn vader, moeder, broer en ik daar al een tijd klant zijn, denk ik dat hij niet zo erg meer op de prijzen let en verwacht dat wij daar toch niet meer weg gaan. Wel prima service verder, maar ga toch eens bij de echte liefhebbers van VAG Techniek langs. Mijn auto is voor mij, in tegenstelling tot mijn ouders, meer dan een gebruiksvoorwerp.

 

 

ik kan je VagTechniek alleen maar aanraden,ik heb niets dan positieve ervaringen, zowel qua vakmanschap als qua service!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van der Velden Zoetermeer. Uitstekende service - je wordt zelfs naar je werk gebracht als je de Passat voor service hebt gebracht. Flexibel en uiterst correct personeel.

Recent mijn nieuwe VW Passat Variant Comfortline 1.4 TSI DSG7 (20% bijtelling) besteld en in ontvangst genomen. De verkoper heeft mij uitstekend geadviseerd, toen ik er achter kwam dat de nieuwe 1.6 TDI 20% motor slechts leverbaar is op de Trend uitvoering.

Bovendien heb ik nu een DSG, wat bij de 1.6 TDI niet mogelijk is.

Alleen heb ik geen reserwiel, want die is met de Styleoptie niet te combineren.

Moet nog worden opgelost. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van den Brug in Drachten? De ene keer behandelen ze je als een prins, de andere keer trekken ze je portemonnee leeg voor een heel klein klusje. Tenminste ik vind het duur wanneer een temp. sensor van een paar tientjes, vervangen wordt voor 88 euro! Niet normaal, of stel ik me nu aan en zijn dat reguliere prijzen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
wat ik zelf kan doen , doe ik zelf.

maar als het ff te gek word ga ik altijd naar tjeedsmain veendam. gewoon een super garage , goeie eerlijke lui.

vw in hart en nieren.

ooit eens bij century in groningen geweest, dat was 1x nooit weer.

 

Ook net als Ronald bij Tjeerdsma Veendam. Echt hulpzaam :!:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden