Ga naar inhoud

Nieuwe auto gekocht :)


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hi Dimitri,

 

Welkom terug met je superbak! Dit is zeker 1 van de mooiste Passats die ik gezien heb op dit forum! De auto is gewoon helemaal af omdat alle zwarte plastic delen mooi in kleur zijn gespoten. Doet me denken aan de auto van FrankQS.

 

Echt super hoor! Nou, ik zou er van buiten niets meer aan doen!

 

Veel plezier met je auto!

 

|Groetjes, Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom bedankt allemaal...... :embarassed::embarassed:

 

Is dit nou zoeen 180pk TDI dan? Of is die 180pk versie alleen in de A6 geleverd?

 

Dit is wederom een 150pk, maarrrrrr ik wil hem JD chippen net als bij mijn eerste passat (1.8T Variant bj 1998), die heb ik vorig jaar oktober ingeruild op mijn 'huidige' V6 TDI omdat die problemen kreeg met de kleppen.

 

Ik ben trouwens wel wisselend van autos heb nu in 4 jaar tijd 3 passat versleten en 2 busjes! (zakelijk) :embarassed: eerst een 1.8T 3B Variant nu een V6 TDI 4motion 3B Variant en vanaf zaterdag 1-3 een V6 TDI 3BG Variant......

 

 

Hoewel niet op alle fronten mijn smaak toch een hele mooie auto.

Jammer dat je er alleen maar de weekenden in rijdt

 

He Erik, hoe is het? Bedankt voor je compliment, ik weet dat je niet van die opgepimpte auto's houdt maar daarbuiten houdt ik me wel vast aan een V6 TDI, waarom? het geluid, motorkracht ed. (hoef ik jouw niet te vertellen, hhahahaahaha).

Ik wil best de auto doordeweeks meenemen maar ik denk als die medewerkers van mij er instappen is die auto zo afgetrapt (gezien het werk) :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden