moving intelligence is goed spul..
op het Mercedes forum zijn meer leden die de alarm sirene NAAR het interieur verplaats hebben..
verder een stuurslot ? zo kan de airbag er ook nooit af.. en evt goede alarm stickers op de zijramen, al is het maar voor tijdelijk o.a DEFA, Cobra enz
Ik zou me niet druk maken om dat milieu gebeuren.
Als je kijkt watvoor meuk in Duitsland en Oostenrijk zelf rond rijdt.. denk aan taxi's, Ambu, Brandweer enz..
Wel raar van die olieman, een klant van mij zit ook in de okiehandel.
Hij verklaard letterlijkt het tegengestelde. De juiste dopes zijn na ca. 10/12dkm al uitgewerkt.!
Om even op het onderwerp terug te komen, zoals vermeld een gebruikte raammotor geplaatst en kabelboom gerepareerd en aangesloten, hierbij geen raamfunctie maar ook het gehele voertuig dood... 0.0 spanning niet starten en niks. CAN helemaal plat.
Oude raammotor erop en auto komt tot leven, uiteindelijk dus oude raammotor zelf kapot maar de elektronica oke.
Gebruikte sloop raammotor oke maar elektronica kapot. Dus van twee één goede gemaakt.
Alles werkt weer !
Dank voor meedenken.
2005
Bij het bedienen van de raamschakelaar hoor je wat klikken achter het dashboard kastje (comfortmodule ??)
Ben na de 3BG eigenlijk op elektronika gebied van de B6 onbekend. Excuses
Linksachter werkt de raammotor niet.
Kabelboom gerepareerd bij het schanier, 2 CAN draden waren volledig door, andere diversen kabels beschadigd.
Nog steeds geen werking, vandaag andere raammotor gemonteerd, maar nog geen succes.
Foutcode vagcom 00934 electrical fault in circuit.
Iemand tips ?