ATS Geplaatst 20 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2022 Je vrouw zal er ook blij mee zijn😪. niet alleen een deuk in je liefhebbers hart. Hoop dat het te herstellen is en verder er maar nooit meer er over hebben. Zeg ik uit eigen ervaring.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bm-er Geplaatst 20 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2022 Inderdaad heel snel vergeten en weer doorgaan. Een auto is nu eenmaal een gebruiksvoorwerp en je vrouw heeft het zeker niet expres gedaan, integendeel! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oele Geplaatst 20 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2022 Aaiiiiii, dat doet zeer!!! Ik had poos geleden nog ergere schade gereden, deze van de week laten repareren. Goede nieuws is, je ziet er niets meer van! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HansJan Geplaatst 20 maart, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2022 (aangepast) Absoluut niet @bm-eren @ATS, ze houdt er in alle opzichten rekening mee maar dit voorkom je gewoon niet. Alleen met 16 inch en hoge wang. Ze was echt heel verdrietig omdat ze ook weet hoeveel tijd en effort ik erin gestoken heb om tot de voor mij ideale setup te komen. We hebben er een flinke fles op genuttigd, vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. We houden nog net zoveel van elkaar 🙃 Hoe is het bij jou hersteld @oele? Enkel 1 velg en helemaal opnieuw gespoten? Probleem met zilver is dat er snel afwijking ontstaat. Heb de kleurcode al achterhaald en ga daar morgen mee naar mijn schadehersteller. Die heeft ook nog een vouw in het portier te fixen die tijdens de storm open waaide en tegen een pilaar klapte. Zit niet mee ... 20 maart, 2022 aangepast door HansJan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
oele Geplaatst 20 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2022 Ja 1 velg gespoten. Indien ik kleurverschil te groot zou vinden, zou ik 2e ook laten spuiten. Maar ik vind het niet nodig. Ook nog een deur, zit je idd niet mee. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AJV Geplaatst 20 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2022 Dat is niet fijn! Helaas heb ik het ook een keer meegemaakt, naar een goede fles samen leeg maken, verzacht de pijn wel wat. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 20 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2022 7 uren geleden, HansJan zei: Mijn liefhebbers hart doet vreselijk veel pijn. 😢 I know, been there done that.. Wennen zal het nooit. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ozzy Geplaatst 20 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2022 Kan gebeuren, geen stress. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HansJan Geplaatst 21 maart, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 maart, 2022 De beloofde side shot! Vanochtend bij de autoschadehersteller geweest en die herstelt de schade aan portier en velg graag voor me. Zonnetje schijnt weer. 😎 6 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thijn Geplaatst 21 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 21 maart, 2022 (aangepast) Waauw netjes hoor. Staat hem goed. en 20"?? geen problemen met aanlopen e.d.? en qua comfort? Ik durfde het met mijn B7 niet aan om groter te gaan dan 18", en bandhoogte 40😀😅 Omdat ik het comfort toch wel wilde behouden. 21 maart, 2022 aangepast door Thijn Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 21 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 21 maart, 2022 Lekker heurrr 😎 💯 Zeer mooie combi qua kleur, looks en verlaging !! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HansJan Geplaatst 21 maart, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 maart, 2022 Het is moeilijk om voor te stellen @Thijn maar het comfort is hoger met deze 20 inch velgen. Komt vermoedelijk door de bandenkeuze. Dit zijn Pirelli PZero's in de maat 245/35. Ik wilde eerst voor 235 gaan, maar dan was er minder velgrandbescherming (...). De afrolgeluiden zijn achter iets toegenomen, ik ga de wielkasten nog isoleren. Ik was voornemens om 5mm spacers aan te brengen, maar dat is echt niet nodig. Met 8.5J is de wielkastvulling optimaal en nog geen last gehad van aanlopen. Dus ik ben er happy mee. Dank voor de complimenten mannen! 😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jopio Geplaatst 21 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 21 maart, 2022 Schitterend zo! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 21 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 21 maart, 2022 Staat erg netjes, wielen vullen netjes de wielkasten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
chinkone Geplaatst 23 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2022 Op 21-3-2022 om 11:32, HansJan zei: Het is moeilijk om voor te stellen @Thijn maar het comfort is hoger met deze 20 inch velgen. Komt vermoedelijk door de bandenkeuze. Dit zijn Pirelli PZero's in de maat 245/35. Ik wilde eerst voor 235 gaan, maar dan was er minder velgrandbescherming (...). De afrolgeluiden zijn achter iets toegenomen, ik ga de wielkasten nog isoleren. Ik was voornemens om 5mm spacers aan te brengen, maar dat is echt niet nodig. Met 8.5J is de wielkastvulling optimaal en nog geen last gehad van aanlopen. Dus ik ben er happy mee. Dank voor de complimenten mannen! 😁 Dit ziet er echt fantastisch uit, auto is niet verlaagd? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HansJan Geplaatst 23 maart, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 maart, 2022 Zeker @chinkone, er is Eibach Pro kitje gemonteerd door @Vdub. Anders was het nu een Alltrack geworden 🤣 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tikra Geplaatst 3 september, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 3 september, 2022 On 20-3-2022 at 09:18, HansJan said: Het plezier was gisteren maar van korte duur. Een tegenligger nam nogal veel ruimte waardoor mijn vrouw noodgedwongen moest uitwijken en een stoeprand meenam. Ze was goed ontdaan. Komende week maar eens kijken wat er aan te doen valt. Side shot houden jullie tegoed. precies hetzelfde ook bij ons gebeurt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HansJan Geplaatst 4 september, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 september, 2022 Ja, dat is goed balen @Tikra.Mijn schadehersteller heeft het inmiddels perfect hersteld. Niets meer van te zien. 👍 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten