EdB6CC Geplaatst 22 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 22 mei, 2017 Doe maar even een appje met Aadrik van Cardrik. Hij heeft wel een oplossing voor je. 00 31 6 50 93 81 89 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martintk Geplaatst 22 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 22 mei, 2017 Doe maar even een appje met Aadrik van Cardrik. Hij heeft wel een oplossing voor je. 00 31 6 50 93 81 89 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Thanks, ik zal morgen even contact zoeken. Wordt vervolgd .......... 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yihaaa Geplaatst 23 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 23 mei, 2017 Ben benieuwd martintk. Heb zelf ook spijt van de update bij m'n B7. Blijft vaak regenereren (rij ook vaak korte woon-werk stukjes). Auto reed eigenlijk prima voor de update maar dacht zal wel beter worden met deze update. Achteraf spijt van de update dus. Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 23 mei, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 mei, 2017 Ben benieuwd martintk. Heb zelf ook spijt van de update bij m'n B7. Blijft vaak regenereren (rij ook vaak korte woon-werk stukjes). Auto reed eigenlijk prima voor de update maar dacht zal wel beter worden met deze update. Achteraf spijt van de update dus. Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk Er is inmiddels een update van een update... die heeft mijn auto geïnstalleerd. Gevolg; van 5.7L naar 6.7L per 100km en nog steeds vaak genereren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 23 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 23 mei, 2017 Na de Cardrik update is het verbruik bij mij enorm gedaald en rijdt de wagen heerlijk. Gisteravond getankt en vanmorgen onder het rijden de volgende waarden van actieradius. T zal redelijk optimistisch zijn, want bij aankomst op t werk, zou ik totaal ca 1650 km op een tank diesel kunnen rijden ...... 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Passat Rdi Geplaatst 23 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 23 mei, 2017 Na de Cardrik update is het verbruik bij mij enorm gedaald en rijdt de wagen heerlijk. Gisteravond getankt en vanmorgen onder het rijden de volgende waarden van actieradius. T zal redelijk optimistisch zijn, want bij aankomst op t werk, zou ik totaal ca 1650 km op een tank diesel kunnen rijden ...... Netjes ik haal de 800 tegenwoordig net met m'n bkp???? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 23 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 23 mei, 2017 met snelweg haal ik ca 1150~1200 km. Dan rij ik ca 120 max op de snelweg. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
EdB6CC Geplaatst 23 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 23 mei, 2017 Netjes ik haal de 800 tegenwoordig net met m'n bkp Jij rijd ook met 100 kg op je rechtervoet. Wanneer ik met je bel ben je bij het versnellen niet meer te verstaan of valt de verbinding weg Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MiC2005 Geplaatst 30 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2017 Nou ik heb mijn Passat ook naar de dealer gebracht voor de update. Er zat overigens voorheen een chiptune in van VAG uit Nuenen. Ik wist dat deze overschreven zou worden maar VAG zou de update daarna weer overschrijven (binnen 2 jaar). Echter op dezelfde dag al na de update valt mijn auto in Noodloop en geeft hij een P0299 melding? Volgende morgen terug naar de garage om deze uit te laten lezen. Een lijstje met bevindingen was het resultaat na 1,5 uur. Geen oplossing maar opmerkingen zoals: We zien dat onlangs de turbo is vervangen en het is geen originele. Ja, dat klopt is een originele gereviseerde maar die liep wel perfect en storingsloos. De auto geeft pas power na 2500 rpm. Ja, dat heb ik ook gemerkt maar dat was 2000 rpm voorheen. Je hoort een ratel bij laag toeren... Misschien een klep of sensor defect. Ik heb nu een paar dagen gereden maar zodra ik boven de 2000 rpm kom kan hij spontaan in de noodloop springen. Geen power meer. En ik moet nog met de vouwwagen naar Frankrijk dit jaar Ook schokt de moter als je deze uit zet. En hoor je met lage toeren optrekken in zijn 1 een soort ratel. En dan dat zeer lage vermogen. Een snorfiets trekt nog harder op. Hij heeft net wat meer power als dat hij in noodloop staat. Echt triest en dat terwijl hij super liep. Ik ben even naar een andere garage gereden (specialist in Audi en VW) en die hoorde mij aan en vroeg meteen of de auto een softwareupdate had gehad. De monteur had al 3 exact dezelfde gevallen voorbij zien komen. Gewoon teruggaan naar de dealer en het probleem voorleggen. Dat heb ik net gedaan en ik mag terugkomen voor onderzoek. Iemand anders zoiets meegemaakt? Ik ben er gewoon ziek van. MiC Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 30 mei, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2017 Wellicht EGR? Schijnt vaker voor te komen na de update. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Hendrik38 Geplaatst 30 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2017 Zijn er ook mensen in de omgeving van Amsterdam welke met vcds mijn auto uit kunnen lezen? Ik heb contact gehad met cardrik i.v.m. terugzetten software en die vroegen naar de ecu nummer en de software versie. Dan kan alleen middels vcds uitgelezen worden begrijp ik? Groet 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rusty1977 Geplaatst 30 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 30 mei, 2017 Worden er andere instellingen/aanpassingen gedaan bij de "update" als door een tuning.? Als je al een tuning hebt gedaan en daarna de update uitvoerd en dan weer de tuning terug zet, ga ik ervan uit dat ie gelijk is aan de setup van voor de update... Of denk ik nu te simpel.. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 1 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 juni, 2017 Dat hangt van je tuner af, je kan een getunede ontsjoemelde versie krijgen, maar ook (indien bekend) de softwareversie met sjoemelsoftware en tuning Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
comfortcruiser Geplaatst 14 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 14 juni, 2017 Vandaag lag er een herinnering-brief in de bus wanneer ik langs kom.... De brief is straight de prullenbak ingegaan. Tot sjienssss 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Joepke Geplaatst 14 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 14 juni, 2017 Benieuwd hoe ze dit in de praktijk gaan brengen: http://www.nu.nl/volkswagen-schandaal/4768851/volkswagen-biedt-europese-eigenaren-geen-compensatie.html Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Speedyace Geplaatst 15 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 15 juni, 2017 Ook hier een tweede brief op de mat gekregen ter herinnering. En ben nog niet van plan, om hier gehoor aan te geven. 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bjorn Geplaatst 15 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 15 juni, 2017 tot op heden nog geen 2de brief gehad. Of het meespeelt dat ik een formulier getekend heb dat ik geen update wenste weet ik niet. Maar het jaartje wat ik er nog mee rijden moet komt er dus geen update in ... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 16 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 16 juni, 2017 Ik krijg wederom een brief. Is dit een vernieuwde versie van de software, of nog steeds ruk? Volgens hun brief is de software nu goed namelijk. Iemand enig idee? Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 16 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 16 juni, 2017 Nou, de vorige versie was ook ruk, dus zodoende mijn vraag Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 16 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 16 juni, 2017 Maar klopt het dat dit een 'nieuwe' versie is, of nog de oude? Want wil geen gekut met mn motor, zoals toen op Radar te zien was. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 16 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 16 juni, 2017 als je overal vanaf wilt zijn, zou ik eerst contact zoeken met een tuner. die een back-up maakt van je huidige setup en die bereid is die setup weer terug te zetten na je update. dan naar de dealer. de update doen. Krijg je een certificaat en dan de oude versie weer terug laten zetten... Dat heb ik in feite ook gedaan. Heb wel de afspraak met de tuner gemaakt dat ik als de motor weer goed liep zoals voor de update, ik m bij hem liet tunen. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 16 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 16 juni, 2017 Dat is wel een idee ja, wist niet dat het kon. Zal eens rond kijken hiervoor. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 16 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 16 juni, 2017 Een JD bijvoorbeeld Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 16 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 16 juni, 2017 @@roelh vast wel maar zou het even privé met hen bespreken. Ik weet namelijk niet of ze hier graag publiek mee in de kijker lopen. (Over dit specifieke topic dan toch).Uiteraard, ga het niet an public bespreken. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bjorn Geplaatst 21 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 21 juni, 2017 Van de week toch een 2de brief gehad. Zag alleen iets staan van software update. Toen lag ie alweer in de oudpapierbak. Dus geen idee of dit een andere brief is dan de eerste variant. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten