Ga naar inhoud

Motorvarianten


JurgenTDI

Aanbevolen berichten

  • 3 months later...
  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb een 1.9 TDI AVB standaard 100pk en met een 4bak automaat. Inmiddels zijn EGR dicht en kat leeg en heb ik een VVT chip via Jos (jos behandeling) Hoeveel pk er nu in zit weet ik niet. Volgens Jos ergens tussen de 140 en 150 pk.

Met 15 inch licht metaal haalde ik 210 op de teller. Nu heb ik 17 inch 235/45 en dus amper teller afwijking. Op de autobahn haal ik 202 op de GPS en ook zoiets op de teller. Harder wil ie niet zit dan op ca 4200 toeren en dan is het vermogen vrijwel afgebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 liter tdi commonrail variant (3c) modeljaar 2009; 143pk/320Nm (nog niet getuned).

215 echte km's op de gps op kort stukje leeg en rechtdoor in Duitsland; 220 op de teller op 17" (nauwelijks tellerafwijking met deze set). Loopt dus harder dan fabrieksopgave (209km/h).

 

Ditto :D maar dan 211 op de aircoteller, komt waarschijnlijk door de DSG :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een 2.5TDI 4-motion Tiptronic :)

De top heb ik niet uit geprobeerd, wel in de vakantie de 200 aangetikt maar mocht niet harder van het vrouwtje en dat terwijl ik nog gas overhad :(

Ben zeer tevreden over de v6 diesels van VW zijn bij mij in ieder geval zeer betrouwbaar als ze lopen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1.4TSI ... volgens mij hebbik zo'n beetje de kleinste motor 8)

Vind hem desalnietemin beter rijden dan de 1.9TDI die ik eerder had (2000-2004)

Voor benzine veel torque, en top ..mjah, nog niet aangeraakt, maar naar 160/170 ging makkelijk ..

De TSI loopt een stuk verder door in vergelijking met mijn ouwe diesel ..

 

Als ik veel meer power heb, ga ik weer als een 19jarige rijden, en dat is een stuk duurder (met al dat geflits overal).

Woon/werk in de randstand, dus zou bij God niet weten waar ik dat moet halen (behalve snags).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden