Ga naar inhoud

Naudje32

Full Members
  • Aantal items

    421
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

79 Excellent

Over Naudje32

  • Verjaardag 03-12-1976

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    Brunssum
  • Interests
    Create Deephouse and Lounge music
  • Naam
    Renaud

Contact Methods

  • Facebook
    https://www.facebook.com/renaud.raffi

Overige

  • Vagcom
    VCDS 15.0.71 Ross-tech NL

Recente bezoekers van dit profiel

502 profielweergaven
  1. Naudje32

    interieurtje

    ik weet dat dit niet passat gerelateerd is maar ,kan iemand mij vertellen of er verschil zit tussen het interieur van een Polo 9n van 2001 en een 9n3 van 2006 ?dat omdat ik de bestuurdersstoel wil vervangen en kwam op ebay en interieur tegen van de 9n3.
  2. Wie kan mij vertellen welke kabel ik het beste kan gebruiken voor vervanging ? Het gaat om de bruine kabel van de motor naar de stekker bij de deur. Ik heb die toen provisorisch 3jr. Geleden toen ook al vernieuwd met gewone 220v stroom kabel, maar is blijkbaar in de rubber gebroken door deur open deur dicht. Nou zoek ik eigenlijk ene die flexibeler is. Maar wel voldoende ampherage aan kan. Verzonden vanaf mijn iPhone X
  3. Ff een update. Ik heb verdere onderzoek gedaan, en kwam tot de ondekking dat de massakabel van het blok naar de chassis, dus geen goed contact maakte. Was behoorlijk geoxideerd. Heb het inmiddels hersteld en de auto start tot op heden naar behoren. Ben alleen nog een beetje in de maag met die fouten op vcds. Verzonden vanaf mijn iPhone X
  4. Kapot dus ? Verzonden vanaf mijn iPhone X
  5. Ja die zitten goed. Dit zijn de fouten die ik allemaal heb gevonden. 4 Fouten Gevonden: 16502 - Voeler koelvloeistoftemperatuur -G62 P0118 - 002 - Signaal te sterk - Intermitterend 17698 - Voeler koelvloeistoftemperatuur - uitgang radiateur (G83 P1290 - 002 - )Signaal te sterk - Intermitterend 18057 - Databus -aandrijving- P1649 - 008 - Ontbrekende informatie van ABS-regelapparaat - Intermitterend 18010 - Voedingsspanning contact 30 P1602 - 002 - Spanning te laag - Intermitterend Gereedheid: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS Systeem Labels: 4B0-614-517.lbl Onderdeel No: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Codering: 04275 Werkplaats#: WSC 05311 VCID: 25467C42BF71FC69BA-5160 1 Fout Gevonden: 18256 - Storinggeheugen van P1848 - 35-10 - motorregelapparaat afvragen - Intermitterend ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Airco/Verwarming Labels: 3Bx-907-044.lbl Onderdeel No: 3B1 907 044 J Component: CLIMATRONIC B5GP 0005 Codering: 17010 Werkplaats#: WSC 05311 VCID: 28587576C863E10181-517C 6 Fouten Gevonden: 00532 - Voedingsspanning 07-10 - Signaal te zwak - Intermitterend 00792 - Drukschakelaar airconditioning F129 35-00 - - 00603 - Stelmotor verd.-klep voetenr./ontwaseming V85 37-00 - defect 01272 - Stelmotor van centrale klep (V70) 37-00 - defect 01274 - Stelmotor van luchtinlaatklep (V71) 37-00 - defect 01341 - Regelapparaat in instrumentenpaneel aan comfort CAN (J285) 27-10 - Onaannem. signaal - Intermitterend ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl Onderdeel No: 1C0 909 605 B Component: 0A AIRBAG VW51 04 0004 Codering: 12353 Werkplaats#: WSC 05311 VCID: 2342625AB1450259D4-5142 1 Fout Gevonden: 00532 - Voedingsspanning 07-10 - Signaal te zwak - Intermitterend ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Instrumenten Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl Onderdeel No: 3B0 920 827 Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Codering: 05115 Werkplaats#: WSC 00000 VCID: 61CE2852EBD9504986-5142 WVWZZZ3BZ3E088106 VWZ7Z0B5649767 1 Fout Gevonden: 01314 - Motorregelapparaat 49-10 - Geen communicatie - Intermitterend ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN-bus Interface Labels: 6N0-909-901-19.lbl Onderdeel No: 6N0 909 901 Component: Gateway KCAN 0001 Codering: 00006 Werkplaats#: WSC 05314 VCID: 70E85D163033E9C119-5142 1 Fout Gevonden: 01314 - Motorregelapparaat 49-10 - Geen communicatie - Intermitterend ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Comfortsysteem Labels: 1C0-959-799.lbl Onderdeel No: 1C0 959 799 B Component: 7X Komfortgerát HLO 0003 Codering: 00259 Werkplaats#: WSC 05311 VCID: 3664AB0E12D787F103-4B38 Subsysteem 1 - Onderdeel No: 1C1959801 Component: 7X Tõrsteuer.FS KLO 0004 Subsysteem 2 - Onderdeel No: 1C1959802 Component: 7X Tõrsteuer.BF KLO 0004 Subsysteem 3 - Onderdeel No: 1C0959811 Component: 7X Tõrsteuer.HL KLO 0004 Subsysteem 4 - Onderdeel No: 1C0959812 Component: 85 Tõrsteuer.HR KLO 0202 1 Fout Gevonden: 00849 - S-contact van contactslot -D 25-10 - Ongedefinieerde schak.stand - Intermitterend Verzonden vanaf mijn iPhone X
  6. Het relais had ik gevonden en het is ook noet het relais. Heb hem wederom in de 4een duwtje gegeven en dan wel en dan niet starten. Dus vrijdag naar de garage dan maar. Verzonden vanaf mijn iPhone X
  7. Wie kan me vertellen waar dat relais zich bevind en welk nummer die heeft ? Ik kan op google niks concreets vinden. Verzonden vanaf mijn iPhone X
  8. Ik heb ook foutcode 01314 kan niet communiceren met de ECU. Wat wel raar is, is dat als ik de auto aansleep wel lopend krijg. Dan zou je toch niet denken dat relais 119 kapot is wel ? Of welke relais moet dat zijn voor de regelmodule bij mijn 3bg ? Anderzijds heb ik ook een storing in de ECM Dat kan denk ik ook die storingen allemaal verklaren. Ben nu even gewoon goed in de aap gelogeerd. Verzonden vanaf mijn iPhone X
  9. Volgens mij komt het probleem daar vandaan. Verzonden vanaf mijn iPhone X
  10. Ja wordt naar gekeken komende vrijdag. Wat ik trouwens wel zie is, dat als ik tijdens het start proces de sleutel eruit trek de dashbord unit blijft branden wel iets zwakker maar overal hoor ik nog geklik en getik onder de kap. En dat zonder sleutel in het contact. Verzonden vanaf mijn iPhone X
  11. Net even geruild van accu va me andere auto, zelfde fenomeen. Echter nadat de oude er weer in zit weer geprobeerd, eerste x klik sleutel om en nog een keer...... en daar starte die wel. En daarna nog 10x achterelkaar weer gestart en bleef starten.... dus nu volg ik het ff niet meer. Verzonden vanaf mijn iPhone X
  12. Ja dat ga ik morgen maar eens uitzoeken Verzonden vanaf mijn iPhone X
  13. Ok kan een optie zijn maar verklaar dan eens hoe het kan dat ik afgelopen vrijdag middag nadat het gemonteerd was eerst geen reactie kreeg van de auto, en dan ineens een keer starten en lopen, vervolgens uitzet en nog eens een aantal keer kan starten achter elkaar, en vervolgens 3u later weer proberen en dan weer klik klik klik..... daar loop ik nu tegen aan.... kan toch geen accu probleem zijn of ? Verzonden vanaf mijn iPhone X
  14. Ik heb alles geprobeerd. De accu leverd gevoon 12.6vlt het is soms starten en dan een uur later weer niet. Echt een heel raar fenomeen. Ik denk zelf dat er ergens een electrisch probleem is. Ik hoor klik klik klik snel achter elkaar, en dat een paar keer en dan hoor je je helemaal niks meer, alleen een tik van de start relais. Dat aanduwen helpt ook niks want in de 4zetten en door de versnelling heen duwen heeft ook geen zin. Verzonden vanaf mijn iPhone X
  15. Een electrisch probleem denk ik Verzonden vanaf mijn iPhone X
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden