Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April

Vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Peter @@wulfke, toppie dat je zoveel tijd er aan besteed, maar laat je niet gek maken hé.

En de leden die als laatste zich aanmelden moeten zeker geduld hebben.

Geen probleem Ronald,

Als ze sneller willen moeten ze maar een set bestellen via de Duitse of Engelse verdeler. Setje ringen mogen ze ook kopen en zelf inbouwen. Weten ze ineens hoeveel werk erin kruipt.

• 0
Geplaatst

Geen probleem Ronald,

Als ze sneller willen moeten ze maar een set bestellen via de Duitse of Engelse verdeler. Setje ringen mogen ze ook kopen en zelf inbouwen. Weten ze ineens hoeveel werk erin kruipt.

Idd Peter, pff...

Alleen het inbouwen vond ik al een hele klus, en dan moet je je voorstellen dat ik bijna niks gedaan heb, behalve als een koe aanstaren hoe de experts aan het werk gingen.

• 0
Geplaatst

En de voetverlichting ging er al bij al ook nog redelijk vlot in gezien het slechte weer op dat moment.

Ben het jullie wel vergeten herinneren dat er 500 meter verder een tankstation is met relatief goede prijzen.

• 0
Geplaatst

En de voetverlichting ging er al bij al ook nog redelijk vlot in gezien het slechte weer op dat moment.

Ben het jullie wel vergeten herinneren dat er 500 meter verder een tankstation is met relatief goede prijzen.

Het record voetverlichting inbouwen heb jij. Het duurde ongeveer 15 minuten?

Ah geen probleem joh, heb het gisteren rustig aan gedaan waardoor de tank nog steeds half vol is, terwijl ie voor ongeveer 3/4 vol was. Ietsjes meer dan 1/4 tank voor 500km, not bad.

P.s. had ik nog verteld dat ik in België op de (heenweg/)snelweg heb zitten flirten met een dame in een bmw 5 serie? :mrgreen:

• 0
Geplaatst

Hij heeft het mee genomen, niet uit gedronken. Ondertussen zouden er wel al wat gekraakt kunnen zijn.

NOG niet. Maar wel 2 van mijn blikjes en nog een aantal anderen :lol:
  • 0
Geplaatst

Idd Peter, pff...

Alleen het inbouwen vond ik al een hele klus, en dan moet je je voorstellen dat ik bijna niks gedaan heb, behalve als een koe aanstaren hoe de experts aan het werk gingen.

dat zou ik ook alleen maar kunnen  :mrgreen:

• 0
Geplaatst

Het is dus geluk met je guymod Ozgur?

Jazeker

post-18026-0-65565900-1456070340_thumb.jpg

• 0
Geplaatst

Foto met de set gemonteerd met de 2 rode lenzen ziet er ook goed uit ! Vind het wel iets hebben die 2 rode lenzen.

• 0
Geplaatst

Ik kan geen likes meer uitdelen :(

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden